Forum
+1
i el video del face.. de fontetes molt guapo! cap al principi n'hi ha un punt que no se quants graus d'inclinació tenias el defender peró xungu eh nanu! molt bé!
salut i força tracció
Merçi tiu!!!!! jejeee 😉 😉
Deixo un video de la zona (EXTREM) de fontetas!!! jejeeee
Salud, Franc.
Ostres tu,... jo no vaig trobar aquesta zona..... l'any que bé haig de passar-hi.
Bon video.
Com diea l'Obèlix "Están locos estos romanos". Bona inclinació, Franc!!! M'he passat el tros del fangueig de Fontetes jugant amb els pedals de l'accelerador i l'embragatge ¡però estic davant de l'ordinador! "Me he mimetizado" 😉 ;D Aquesta zona, després de passar les rodes d'alguns megalands, va quedar força tocada i molt complicada i pràcticament impossible de fer si no anavaes amb bloquejos o winch.
Per cert, felicita al càmara, que no sé pas com s'ho va montar per no ensopegar cap vegada mentres et grabava (anava al darrera d'un altre cotxe???).
David (Mr. Croqueta).
Hola David!!! El camara es un crack!! No va ensopegar, pero va quedar ple de fang!! jejeee
Salud!! Franc.
Hola David!!! El camara es un crack!! No va ensopegar, pero va quedar ple de fang!! jejeee
Salud!! Franc.
y no falla nunca!!!
siempre va contigo el tio .dale recuerdos
aqui dejo unos videos,Bueno.....que no hay manera,poneis en el youtube . nachosoria1 y los veis que ya se me esta nublando la vista.Un saludo
Joder, jose luis este precisamente me encanta,queria subir unos cuantos mas,pero, ya te digo, me estaba cabreando, con mas calma ya me explicaras,(que torpe soy, coño)gracias Jose Luis
01102011223 bueno, parece que ya sale, porque me han dicho como ,si no, no habia manera .Videos de la party