Forum
El Sud també existeix.
Hola amics,
Veig que s'organitzen sopars en dijous i divendres, zona lleida, bcn etc, si puc aniré al del JOVI.
Però proposo organitzar un sopar en divendres la zona Sud, bé jo sóc de l'extrem Sud ( Ulldecona ) però com se que aqui baix no vindreu, puc desplaçar la proposta 100km al nord i organitzar un sopar per exemple a Reus.
Penso que després de la LR Party estaria bé.
Divendres 21 Oct ?
si la mestresa no i troba cap impediment i tenim algun camping per alla o nose, ja veurem, ho comento i confirmo segur
sr. Rpodio, voste podrie dir-se que te una casa itinerant,no?,jajaja.
sr. Saharien el meu V8 i jo ens hi apuntem.
Jo també !!! la meva dona es de Reus o sigui que ja tinc casa per anar a dormir....jejejejeje i a sobre "la santa amb els crius" contenta de sopar amb els avis ..!!!!!
xavi
::)
Coño pensaba que estabais organizando algo por mi tierra (Andalucia) cuando he visto que deciais "el sur" pero si es por Tarragona mejor je je je.
PD. El compañero que dice Girona tambien me apunto
cáspita pensaba que estabais organizando algo por mi tierra (Andalucia) cuando he visto que deciais "el sur" pero si es por Tarragona mejor je je je.
PD. El compañero que dice Girona tambien me apunto
bueno, es el semi-sur jajajaja
Hola,
Estaria bé que anem posant els que serem, per a el total i així poc anar parlant amb el restaurant i veure on ens deixen aparcar els Land Rover. Ho comento per que a la Plaça de la Llibertat hi ha un parking on en divendres trobarem lloc i els Defender entren ( amb 255/85-16 i +2" ), si veniu tots amb Land Rover i som prou gent, tractaré de gestionar per que l'Ajuntament ens deixi aparcar a un bon lloc a mode d'exposició.
-Saharien- 1pax - Defender Td5
-RPodio- 1pax - Defender Td5
Hola,
Estaria bé que anem posant els que serem, per a el total i així poc anar parlant amb el restaurant i veure on ens deixen aparcar els Land Rover. Ho comento per que a la Plaça de la Llibertat hi ha un parking on en divendres trobarem lloc i els Defender entren ( amb 255/85-16 i +2" ), si veniu tots amb Land Rover i som prou gent, tractaré de gestionar per que l'Ajuntament ens deixi aparcar a un bon lloc a mode d'exposició.
-Saharien- 1pax - Defender Td5
-RPodio- 1pax - Defender Td5
- Xavi 300 tdi 1pax - Discovery 3
😉
- Saharien - 1 pax - Defender Td5
- RPodio - 1 pax - Defender Td5
- Xavi 300 tdi - 1pax - Discovery 3
- DaRiSo - 1 ò 2 pax - Range Rover 300 Tdi
Eyyyy , hola compañeros , yo si puedo tambien me apunto a la comida esta , aunque no se con que vehiculo ire , pero bueno
Hola,
El sopar serà a Casa Coder, Plaça del Mercadal de Reus.
http://turisme.reus.cat/restaurant-casa-coder
Ens preparan un menú arreglat, amb tot inclòs, 25 euros per persona, pica-pica, begudes, cava, segon plat, tot inclòs. Vinga va fem un esforcet.
Jo ja estic avisant a Land Rovereros off-line per a que vinguin !