LAND OGASSA, les 'a...

Avisos
Vaciar todo

LAND OGASSA, les 'afotus' i les croniques

36 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
3,949 Visitas
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

Be, em sembla que començare jo (si se pujar les 'afotus').

La sortida va començar amb la caravana, be com sempre arribavem tard i van sortir el Txus200 amb els series (Tortuga i Pau88) per anar a posar bencina, en JJBcn em va esperar (gracies Joan) i vam contactar amb ells a Vic, en fila ja tots fins St Joan de les Abadesses a on trobariem a la resta del personal (JordiLR, Edu, Neich i algú que em deixo). Ja en caravana de veritat per fer l'entrada triunfal a Can Cabalies que es a on es feia la concentració.

rapidament va començar l'inscripcio i despres d'unes cervecetes i una mica de pop ... la presentació de l'equip d'organització i el briefing de l'event.

despres de dinar varem sortir a la primera ruta, entretinguda i variada, amb molt de caliu i uns paissatges magnifics

i vam arribar al circuit...

anem cap a la masia, van fer la xerrada (jo no vaig poder anar) i a sopar, despres la nocturna i el foc de camp i despres... la revetlla privada.... jejeje

i... a dormir que son les 4 de la matinada...

(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

El diumenge va sortir el sol massa aviat (quina ressaca!!!)

esmorçar, briefing i la ruta del mati... molt maca i mes tecnica, ens vam fer una visita a la mina del poble, foto de grup amb el batlle i anem a la masia, entrega de records, menjar i adeu!!!

ens despedim de tots i comencem a tornar en convoi.

La valoració es que va ser un CDS inmillorable, fantastic, ens ho vam pasar de PM. Agrair a TOTS els membres de l'organitzacio la seva amabilitat i disponibilitat per atendre totes les nostres tonteries i necessitats, a les monitores dels nens la seva dedicació i bon fer, a l'ajuntament d'Ogassa la seva implicacio i la col.laboracio en tot. Ha estat molt maco.

Fins l'any que ve.

PD. a l'equip de 'futbolin' dels aborigens... la propera vegada no us sera tan facil jejeje

(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

De fotos jo no en tinc, ens vam deixar la càmera a casa, però pel que fa a la meva valoració, només puc dir que mai havia trobat que un poble sencer es volqués tant en la organització d'un event com aquest cap de setmana a Ogassa.

Començant pel Sr. Alcalde i acabant per l'últim membre de la organització, TOTS van estar a l'altura magnífica, i si hi va haver algun error, es va suplir amb il.lusió i ganes de fer-ho bé.

Només em restaria dir que espero que aquesta hagi sigut la primera de moltes edicions de la Land Clàssic Ogassa!

Moltes gràcies a tots, organitzadors i companys, per un altre cap de setmana "per emmarcar"!!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Bueno nois , la crònica narrada per Roger creo que és molt encertada , jo personal ment em vaig sorprendre de la predisposició del grup organitzador a atendre qualsevol necessitat nostra , fins a ens donaven begudes durant la ruta 😉

Les rutes , aptes per a tots els nostres cotxes ,van destacar per la bellesa de l'entorn .

El circuit , una pedrera de pedra en la qual havien preparat alguns obstacles que a mes d'un se li van resistir ;D.

Espero que el pròxim any se celebri de nou ja que m'ho passi molt bé amb els de sempre i amb els nous companys que vaig conèixer 😉

Felicitats a la organització i a tot el pople d'Ogassa .

Bueno chicos , la crónica narrada por Roger creo que es muy acertada , yo personal mente me sorprendí de la predisposición del grupo organizador a atender cualquier necesidad nuestra , hasta nos daban bebidas durante la ruta 😉

Las rutas , aptas para todos nuestros coches ,destacaron por la belleza del entorno .

El circuito , una cantera de piedra en la que habían preparado algunos obstáculos que a mas de uno se le resistieron  ;D

Espero que el próximo año se celebre de nuevo ya que me lo pase muy bien con los de siempre y con los nuevos compañeros que conocí  😉

Felicidades a la organizacion y a todo el pueblo de Ogassa.

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Primer donar les gracies als assistents per la part que em toca.

I després unes fotos. De moment només tinc les poques que vaig fer jo, pero a veure si puc reunir totes les que tenim i fem un bon àlbum.

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Kina P....a no poder venir!! 🙁 🙁 🙁 🙁  Molt xules les fotos, n'espero mes!!! 😉 😉

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Sobre Ogassa, ja he opinat en el fòrum d'Espanya, així que aquí solament diré tres paraules: de puta mare.

Vaig fer molt poques fotos, ho sento. Estava tan entretingut que ni em vaig recordar.

Salutacions,

Sobre Ogassa, ya he opinado en el foro de España, así que aquí solo diré tres palabras:fué estupendo.

Hice pocas fotos, lo siento. Estaba tan entretenido, que ni me acordé.

Saludos

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Vinga, casi no tinc temps, son les 12 de la nit pero pujo unes poques.
La veritat es que la meva nota es de un 15 sobre 10, sobretot per l´equip huma.

ResponderCitar
(@Soler)

Be, com diu Txus, a algu no va poguer amb la pujadetqa del circuit, pero baixar cap enrrera,.... que teniu que dir?
Vinga
Bueno, como dice Txus, a alguien le pudo la subidita, del circuito,m pero bajar marcha atras,.... ¿que me deciis?

ResponderCitar
(@Soler)

Ostras, tinc una de un bon vasc amb barretina catalana
Ostras, tengo la de un buen vasco con barretina catalana
Creo que esta foto vale una pasta...... JIJI..Fuera coñas..un abrazo fuerte

ResponderCitar
(@Soler)

venga, pongo las últimas y mañana más.
vinga, poso les últimes i demà mes
ujga, perof dif kis omuficas un camo macu

ResponderCitar
(@Soler)

ResponderCitar
(@iokinn)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1039

Gracias, Gracias, a todos....

A todos es la organzacion a trabajo de 10, no de 100. Al ayuntamento. con el alcalde el primero, alcalde como este persona debiamos de tener.

Gracias a todos los amigos nuevos y viejos me he pasado cañon. A los de la noche, a los de dia, un  fin de semana, que no olvidare.

Llegue ayer Lunes a las 09:12 h. Viaje tambien de noche, se me hizo interminable el regreso de noche...

Gracias al equipo de montaje de las ruedas, os tienen que contratar el equipo de Alonso. No tendria nunca problemas al cambiar ruedas.

Raffagas  8) 8)

nota: quiero ver fotos para guardarlas

ResponderCitar
(@JJ_Bcn)
Respuestas: 0

Per a mí en particular, ha estat un cap de setmana de relaaaaax, que necesitava amb urgència. He quedat gratament sorprès de la Organitació i ambient que s'ha viscut en aquesta trobada, i espero repetir l'any que vé. Això sí, necessitarem una monitora d'esplai ::)

No sé si ens veurem a Les Comes, però si veig difícil de venir els dos dies, intentaria fer una escapada de dia sencer 🙂

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Coño, yo juraria que habia `puesto ya un arespuesta aqui....... ??? ???

QUEENVIDIAMEDAISJODIOS!!!!!!!!!!
Para la proxima espero no perdermelo!!
Salut y felicitaciones a los organizadores y colaboradores!!!

ResponderCitar
Página 1 / 3
Compartir: