Cajonera RR Classic...

Avisos
Vaciar todo

Cajonera RR Classic - Està a BRICOLAND RR -

10 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
957 Visitas
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519
Topic starter  

Com veig q no consulteu el FORO BRICOLAND RANGE ROVER (es broma), faig cinc centims de la meva última obra d'art....

Ja se que es millorable pero "la crisis" te aixó d'aprofitar el que tens per casa... (mes detalls a BRICO RR).

Como veo que no consultais el FORO BRICOLAND RANGE ROVER, hago un pequeño resumen de mi última obra de arte....

Ya se que es mejorable pero "la crisis" tiene esto de aprovechar lo que tienes por casa....(más detalles en BRICO RR).

Salut...

Mejor una imagen....

pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

algo asi queria yo acer para mi coche

(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Hola Xavi!! T'ha kedat de cullons, si senyor!!  Una cosa, cuans triangles portes tu al RR????? ;D ;D ;D ;D ;D

Hola Xavi!!  Te ha kedado de muerte, si señor!!  Una cosa, cuantos triangulos llevas en el RR??? ;D ;D

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Bones em sembla molt b això però has fet un fallo tenies k haver posat guies d'extracio total que et surt tot el calaix!

Buenas me parece muy bien lo que has echo pero tendrías que haver puesto guias de extracion total al cajon!

Salut i benzina

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Topic starter  

Franc...franc... son per marcar el TERRITORI LAND ROVER, quan anem a una concentració multimarca....jejeje

O_range_range (ho sento no se el teu nom).... la gràcia de la calaixera era no gastar-me ni un duro o el menys possible i vaig veure aquestes guies q dius tu i valien 30 euros....de totes formes s'obre fins un 70% del calaix (Fondària 70cm i obre 50 cm).

Salut i gasoil...jijiji

Franc...franc... son para marcar TERRITORIO LAND ROVER, cuando vamos a una concentración multimarca....jejeje

O_range_range (lo siento no se tu nombre)....la gracia de la cajonera era no gastar-se ni un duro o lo menos posible y vi las guías q tu dices y valían 30 euros....de todas formas se abre un 70% del cajón (Fondo 70cm y abre 50cm).

😉

Gràcies per les opinions..

P.d. Si necessites TRIANGLES..... com veus, en tinc, t'en regalo algun.

P.d. Si necesitas TRIANGULOS.... como ves tengo, te regalo alguno.

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio

Bones Xavi el meu nom és Alexandre!
Jo se unes guies que valen 15€ extraccio total!jejej bueno són chines tot s'ha de dir....Buena meva pregunta és el caixo que et queda a la dreta que veig que no l'has desmontat que és gracies es que jo el porto i aiam si el puc treure!i fer mes gros el malater!

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Franc...franc... son per marcar el TERRITORI LAND ROVER, quan anem a una concentració multimarca....jejeje

O_range_range (ho sento no se el teu nom).... la gràcia de la calaixera era no gastar-me ni un duro o el menys possible i vaig veure aquestes guies q dius tu i valien 30 euros....de totes formes s'obre fins un 70% del calaix (Fondària 70cm i obre 50 cm).

Salut i gasoil...jijiji

Franc...franc... son para marcar TERRITORIO LAND ROVER, cuando vamos a una concentración multimarca....jejeje

O_range_range (lo siento no se tu nombre)....la gracia de la cajonera era no gastar-se ni un duro o lo menos posible y vi las guías q tu dices y valían 30 euros....de todas formas se abre un 70% del cajón (Fondo 70cm y abre 50cm).

😉

Gràcies per les opinions..

P.d. Si necessites TRIANGLES..... com veus, en tinc, t'en regalo algun.

P.d. Si necesitas TRIANGULOS.... como ves tengo, te regalo alguno.

Gracies per lo dels triangles Xavi, de moment en tinc, pro va be saber-ho!! 😉 😉 😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Topic starter  

Alexandre, l'altre dia en parlava d'aquest caixó amb un que te un RR V8 i ell no el porta, jo crec q es un amplificador q fà de caixa de musica, si et fixes al cantó q dona a les llums, te varios fusibles i tots els cables son com el dels altaveus....

JORDI VM (ZAPE) tu que tens el manual de 1000 fulles, a veure si esbrines que es, et truco i et dic on es..

Alexandre, el otro dia lo hablaba con un amigo que tiene un RR V8 i el no lo lleva, yo creo que es un amplificador q hace de caja de musica, si te fijas en el lado q da  a las luces, tiene varios fusibles y los cables parecen los de los altavoces.....

Esperem q algú ens ho confirmi o el Jordi VM ho busqui al manual de peces que té en Angles....jejeje

Esperamos si alguien nos lo confirma o que Jordi VM lo busque en e manual despiece que tiene en Ingles...jejeje

Salut,

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio

MErci crak ja em diras algu!!

Gracias crak ya me diras algo!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Molt bona "nyapa", Xavi, m'agrada molt!!  :hello2: :hello2:

ResponderCitar