Land Clàssics Ogass...

Avisos
Vaciar todo

Land Clàssics Ogassa 2010 (19/20 Juny)

42 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
4,261 Visitas
(@discopalu)
Respuestas: 61

Quin cap de setmana més brutal!! M'ho he passat pipa! He de felicitar als organitzadors de l'event perquè ho han cuadrat tot a la perfecció. La veritat és que no m' imaginava que fós així. Em vaig apuntar a la sortida a última hora i tot han estat facilitats per part de l'organització. Per part meva un 10!
En quant a la gent un altre 10, perquè sense conèixer a ningú (a part del Profe ;)) m'heu acollit com si em coneguèssiu de sempre i m'heu demostrat que el Club Land Rover és molt més que un simple club 4x4. Moltes gràcies a tots pel tracte rebut i per ser com sou! Segur que ara repetiré amb vosaltres!
Ara per fi el meu Land Rover ja sap el que és de veritat el fang! ;D
En breu miraré de penjar les poques fotos que tinc i que estan fetes amb el meu mòbil.

Una abraçada a tots/es!

ResponderCitar
(@discopalu)
Respuestas: 61

Aquí us deixo les poques fotos que vaig fer amb el mòbil.

http://profile.imageshack.us/user/discopalu/

Salut!

ResponderCitar
 VHR
(@VHR)
Respuestas: 260

Totalment d'acord amb les paraules de Discopalu (Em va costar recordar teu Nick jajajaja), l'organització s'ho va currar perquè la passéssim Pipa i els Companys van fer sentir una vegada més el valor de Union del Club.
La Proxima hem de coordinar una sortida Nocturna!!!

Totalmente de acuerdo con las palabras de Discopalu (Me costó recordar Tu Nick jajajaja), la organización se lo curró para que la pasaramos Pipa y los Compañeros hicieron sentir una Vez Más el valor de Union del Club. La Proxima tenemos que coordinar una salida Nocturna!!!
Esta es Mi modesta contribución con las Fotos:

Abrazos

Víctor - VHR

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Muy gapas las fotos!!  😉 😉

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 681

Bones,
Esta en castella, doncs ho he copiat del mateix text que he posat al foro general:

Buenas

No se ni por donde empezar. LLegamos bien, los 4 de Andorra ,sobre las 19:30 a casa, sin incidencias y personalmente, en una nube.

Empezare agradeciendo a la organizacion, encabezada por un apasionado mas, y su professional a la vez que divertido equipo, asi pues Gracias organizacion de Ogassa.
Quisiera tambien agadecer a los participntes,a todos y cada uno de nosotros, los que alli estuvimos, su asistencia, y participacion,pues con ella hemos recompensado a la organizacion su mucho y buen trabajo.

En cuanto al encuentro:

-Bien organizado
-cuidados detalles
-magnificas zonas habilitadas para jugar el sabado por la mañana
-Interesante combinacion, ruta+visita cultural sabado tarde
-Muy agradable velada, buena conversacion perfecta compañia sabado noche
-ESPECTACULAR recorrido domingo por la mañana
-Buena compenetracion, participacion voluntad a la hora de ayudar a los atascados por parte de los participantes
- Muy buen ambiente en todo momento
- Emotivo fin de encuentro, os juro que cuando cerre la puerta del defe para salir hacia andorra, tuve que contener las lagrimas, lo juro.

Señores, han pasado 24 horas, y sigo flipando, cierto es que tengo poquisima experiencia en este tipo de encuentros, pero este ha sido algo muy bonito.
Al ser pequeño, ha sido agradable, familiar, nos hemos conocido ayudado reido entre todos.

GRACIAS, lo dije antes de ir a Ogassa, yo personalmente necesitava un fin de semana como este, y ha superado mis expectativas.

Ahora mismo empiezo a colgar fotos.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

POLUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Encara falta  3 mesos i ja tinc "MONO""""  ....... A veure si jua ciomenceu a ANUNCIAR el OGASSA 2011 que tinc ganes de tornar a veure molta gent.... Andorrans !!! Jordi ''' ssss(Jordi OGASSA i el Jordi Sant Joan ABADESSAS).... un descapotable GROC !!!!

ResponderCitar
(@franc.guday)

POLUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Encara falta  3 mesos i ja tinc "MONO""""  ....... A veure si jua ciomenceu a ANUNCIAR el OGASSA 2011 que tinc ganes de tornar a veure molta gent.... Andorrans !!! Jordi ''' ssss(Jordi OGASSA i el Jordi Sant Joan ABADESSAS).... un descapotable GROC !!!!

Y ningu mes!!!!!  😉 😉 😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Ara que hi pensuuu!!!! doncs noi, no i caic !!! i havia un xaval amb cara de bon noi, una mica PAGESSS  ;D ;D ;D amb un DEFE 90 pero no vaig tindra molta relació i no vaig poder tractarlo massa !!!!

Fixat, que a la matinada em va demanar un FUET !!!! pero no em va dir com es deia..........

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh si el seu company era el POL !!! doncs també per el POL, VULL TORNAR A OGASSA !!!

GRACIES FRANC no se que faria sense tu ::) ::).

DIMARTS PUJO A gIRONA I A fIGUERES !!.

XAVI
😉

ResponderCitar
(@franc.guday)

Doncs ja uh saps, si ens vols venir a saludar a mi i en Pol a Cassa........ 😉 😉

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Totalment d acord Xavi, natres estem exactament amb el mateix grau de dependencia, el mono intentarem fer lo passar a Benissa al Nacional del CLRTTE mentre esperem podeer gaudir dels companys i les rutes dels voltants d Ogassa, POLUX, falta molt? jejejeje

Per descapotable groc, et refereixes a un com aquest jejejej

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Que tal,nois?
Jo tambe tinc moltes ganes de trobarnos per allá dalt!
y tinc una subgerencia que fer-li a la organització: que tal una zona d´acampada?...crec que a molta gent ens aniria d´alló mes be,pel tema crisi.

salut!

ResponderCitar
(@pelegrin71)
Respuestas: 2

Hola a tots¡¡¡ som els del Land clàssics marron (un pèl folloneros), estaria molt bé una zona d'acampada al costat de la foguera, crec que seria molt oportú per als que els hi agrada més estar a l'aire lliure.

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: