Land Clàssics Ogass...

Avisos
Vaciar todo

Land Clàssics Ogassa 2010 (19/20 Juny)

42 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
4,260 Visitas
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Pink Panther te deje un mis privado no se si lo recibiste???

Un saludo.

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Respuestas: 161
Topic starter  

Ei Nois!

Per a formalitzar la inscripció, tan sols cal enviar les dades que s'expliquen al punt 8 de la Normativa a reductora@gmail.com.  La resta de la informació ja la podeu trobar en la documentació adjunta.

Article 8è. Inscripcions

Enviar correu electrònic amb les següents dades a l’organització per formalitzar la reserva.

Nom i DNI titular de l’activitat especificant si s’és soci o no del Club Land Rover Espanya.
Noms i DNI acompanyants (menors i adults).
Dades vehicle (model, matricula, antiguitat).
Tipus reserva ( un dia o els dos dies sencers amb tots els serveis).
Telèfon de contacte o e-mail.
Confirmar import de la reserva i el dia d’ingrés a Caixa Girona.

**Consultar tarifes, no. de compte i la resta d'informació a la normativa adjunta.                                                       

ResponderCitar
(@franc.guday)

Jo ja u he fet!!!!!! Que haixis no em quedo sense lloc!! jeeje

Dades y transferencia feta!!!!!
Una salutacio!!!!

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 681

Bones

Mail enviat, nomes em falta ingressar la pasta jejejeeje

Ens veiem a Ogassa!!!!!

ResponderCitar
(@PINACSI)

Bones

Mail enviat, i diners ingressats!!!!

Ara nomes queda esperar el cap de setmana del 19 i 20 de juny !!!!

Que falta molt???

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Jo aquest any espero no falta, encara que dormir en tota seguretat a casa.... com sempre em tocara fer dos viatges..
:angel13:

Doncs confirmo que aquest any tampoc podré asistir, ja que com tampoc em podia quedar a dormir i tinc nou projecte (RR V8), vull estalviar per millorar coses, sense vendre el 300 tdi.

A veure si no es massa tard !!!!!!!!!
Fins la propera. Fins Aviat !!!! 😉
😉

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Respuestas: 161
Topic starter  

Atenció! a la normativa de la trobada Land Clàssics ogassa que vàrem penjar, hi ha un error de redacció: On diu que els participants no socis del CLRTTE ho seràn de forma gratuïta fins el juny de 2011, hauria de dir que ho seràn fins el juny de 2010. Disculpeu!!

Aprofitem per a explicar-vos que ja tenim dos defenders, un discovery i un ligero de la organització que han provat les rutes i ... disfrutareu molt!! a més a més, si segueixen les pluges... ni us explico!

També volem infomar-vos  que enguany tindrem dues exposicions de miniatures land Rover cedides per a dos col·leccionistes que valen la pena de veure!

La Organització de la land Clàssics Ogassa 2010

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

I jo sense cotxe!!!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Jaume tu no pots fallar eh!!!!!! >:( >:( >:(

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Bé, diuen que rectificar es de savis pero no diuen si quan rectificas arrivis atemps.... :angel: :angel:

Vaig a veure si puc parlar amb el Lluch i encara tinc plaça, ja que he aconseguit 80€ euritos per anar i una sogre que fara companyia a la dona i cuidarà als tres baby's....

Espero que no sigui molt tard..... :'( :'(

ResponderCitar
(@PINACSI)

Bones

Mai es tard si l objectiu s ho val...... jejejeje

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Bueno señores , esto ya está aquí !!!

Para los que tengan que pasar por la C17 a la altura de La Ametlla del Vallés , deciros que hemos quedado en el centro comercial Sant Jordi hacia las 8 de la  mañana , cafetito y para arriba , yo personalmente me desviare en Vic a repostar a una gasolinera que el precio del carburante es siempre unos diez centimos más barato por litro...es nslo un par de km...

Pues eso , mañana a las 8 en el centro comercial !!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Pues eso!!  Nos encontramos en Ogassa!!!  😉 😉 😉

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Doncs ja estem per aquí ......esperant ja que el pròxim any se celebri de nou aquesta trobada que cada dia ha de prendre més força Donar les Gràcies a Pink Panther , que juntament amb el seu equip , han fet que aquest finde hagi estat estupend , atent a tots els detalls , no va deijar  que estiguesim un minut sense distracció .

Els que van marchar Disapte  us vau perdre la ruta matinera del Diumenge en la qual no van faltar embusos....molts embusos...tinc agulletas en els muscles i esquena de moure pedres jejeje...

A veure si a poc a poc es van posant les fotos , que al marge de les quals cadascun va fer , l'equip organitzador contava amb un fotograf propi que no va deixar  de disparar en tot el finde !!

Una abraçada i encantat de saludar-vos a tots de nou !!

Pues ya estamos por aquí ......esperando puesto que el próximo año se celebre de nuevo este encuentro que cada día debe tomar más fuerza Dar las Gracias a Pink Panther , que junto con su equipo , han hecho que este finde haya sido estupendo , atento a todos los detalles , no dejo que estubiesemos un minuto sin distracción .

Los que marcharon el Sabado , os perdisteis la ruta matinera del Domingo en la cual no faltaron atascos....muchos atascos...tengo agujetas en los hombros y espalda de mover piedras jejeje...

A ver si poco a poco se van poniendo las fotos , que al margen de las que cada uno hizo , el equipo organizador contaba con un fotografo propio que no dejo de disparar en todo el finde !!

Un abrazo y encantado de saludaros a todos de nuevo !!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Doncs si, un cap de setmana molt guapo!!  Enhorabona a la organitzacio!!!

ResponderCitar
Página 2 / 3
Compartir: