Forum
Hola!..yo me apunto con los que salen a las 3h.
saludos!
resumint
sortida a les 10h - Roger i family
" " " 12h - xavi 300/ jordi vm/ pikao
" " " 15h - apa siau
- RRIP
- jordi td5/ txus 200
ja queda poquet ;D ;D
Eeepp!!
Els meus companys d'expedició s'han pogut arreclar les feines, i podem sortir tant a les 12 com a les 15....
Si la gent dels donuts i fuets es volen ens podem unir al gruo de les 12.
Per tant la cosqa quedaria:
- Apa Siau
" " " 15h - RRIP
- jordi td5/ txus 200
Apa Siau
Eeepp!!
Els meus companys d'expedició s'han pogut arreclar les feines, i podem sortir tant a les 12 com a les 15....
Si la gent dels donuts i fuets es volen ens podem unir al gruo de les 12.
Per tant la cosqa quedaria:
- Apa Siau" " " 15h - RRIP
- jordi td5/ txus 200Apa Siau
I es clar que si, aixi no tindre tentacions de correr i estaré obligata a anar a 100/110km/h i el comsum sera espectacular !!! jajajajaja
:occasion14: :3some:
... i el comsum sera espectacular !!!
Si, de fuets i donuts principalment. ;D ;D ;D ;D
... i el comsum sera espectacular !!!
Si, de fuets i donuts principalment. ;D ;D ;D ;D
aixo estar clarissim!! jjajaja
Si algú surt de Lleida i es vol ajuntar, nosaltres marxarem a mig matí.
Com sera dia 3 , posarem la elmisora al 3 AM i aixi et podem buscar, quan dius mig mati a quina hora aprox, pervf calculs ....!!!
:police:
Hola Nois,, dels ke aneu a Burgos no hi hauria alguna anima caritativa ke em pogues baixar un paquet..?
el cas es ke vaig comrar un enganche a Toledo, la venedora no me´l volia vendre per ser català pero el cas es ke gracies a l´ajuda del Mega-Trastos ell es va oferir i me´l va comprar, en un principi Saltamontes me´l baixava fins a La Garriga a casa d´en Chus4x4 em sembla, no ho se venbé, pero el cas es ke al final no baixa i tinc allò perdut per les Castilles,,, se ke l´amic Megatrastos puja a Burgos a la trobada, ell em va dir ke miraria de parlar amb algun forero per baixaro pero si hi ha algu ke me´l pogues baixar li agrairia moltissim,,, Jo soc de Girona,
no se si es demanar molt,,, 😉
Hola Nois,, dels ke aneu a Burgos no hi hauria alguna anima caritativa ke em pogues baixar un paquet..?
el cas es ke vaig comrar un enganche a Toledo, la venedora no me´l volia vendre per ser català pero el cas es ke gracies a l´ajuda del Mega-Trastos ell es va oferir i me´l va comprar, en un principi Saltamontes me´l baixava fins a La Garriga a casa d´en Chus4x4 em sembla, no ho se venbé, pero el cas es ke al final no baixa i tinc allò perdut per les Castilles,,, se ke l´amic Megatrastos puja a Burgos a la trobada, ell em va dir ke miraria de parlar amb algun forero per baixaro pero si hi ha algu ke me´l pogues baixar li agrairia moltissim,,, Jo soc de Girona,
no se si es demanar molt,,, 😉
ja t'el porto jo, això si, l'hauras de venir a buscar a la roca del valles!
Ostia dons mil gracies... cap problema per baixar a la Roca,, si jo no puc segur ke la dona em diu ke hi va ella aprofitant per anar a gastar,,,jajajaj ;D
dons ara li envio un missatge a Hector (Megatrastos.) no se si us coneixeu o com o podem fer per kedar d´acord... ???
No te preocupes , yo soy a quien tenia que traer saltamontes la pieza ya que venia a mi casa y coincide que voy de "copi" con Jordi y que conozco a megatrastos , dile que lo recojeremos nosotros alli 😉
Un saludo.
Gracias Txus, ya le he mandado un mensaje a Hector, solo ke tendrias ke enviarme un mensaje con vuestra direccion o un telefono pra ver cuando os va bien ke baje a recogerla.. y donde,,, ;D yo no soy socio y no puedo ponerme en contacto con vosotros...
Buen viaje
un saludo y gracias.
Si , si que puedes , clicas en el sobrecito que hay debajo del Nick y te sale la cuenta de correos 😉
Supongo que el material estara en La Roca que te cae al lado de la autopista 😉