Forum
Guixaró 2012
Jaume si tu aniras algun d'aquells dies jo vaig també i aixi ens veiem. Ja parlarem.
Petons a la "reina de la casa", Roxana :-*.
una abraçada,
Xavi
😉
Aaaaaamunt aquest post que està una mica deixat de la ma de Déu... amagat enmig dels dijueves, sortides vàries, etc. Faig un recordatori per a qui pugui interessar. Si algú té l'oportunitat d'anar-hi, a veure si hi ha sort i ens fa una crònica i penja fotos.
LLastima, no hi soc!!!
Hi aixo que tenia seient reservat en un wyllis "militroncho"!!!!
Que ho paseu be!!!!
Si no hi ha cap imprevist de darrera hora allí estarem el diumenge per acompanyar els companys en l'esmorçar. Aquest any sense el 109 ja que no he tingut temps de despertar-lo de la "hivernació" i encara el tinc sense itv, pero les fotos ja podeu comptar-hi.
Salutacions
Pues yo como dije fuí, pero llegué "por los pelos", justo para ver algunos compañeros y nada mas y eso que llegué sobre las 10h. Mi otra "chatarrilla" recién adquirida decidió que después de un año parado el viaje Manresa-Guixaró era suficiente y estuve toda la mañana intentando encontrar recambio y finalmente gesgtionando la grua para llevarlo a casita.
Así que al final me quedé sin desayuno, sin ver los coches y sin sacar ni una sola foto. Alguna foto puede que vaya apareciendo en la web del cassic: http://www.classicmotorclub.org
Saludos