Forum
Enhorabona, company!! El teu cotxe no semblava gaire problemàtic, però amb aquesta gent de les ITV mai se sap!
Hola amics,
Aquesta tarda he estat en el taller de Carles, a Viladecans. Hem estat parlant de moltes coses, però.......el mes impressionant, ès el tros de 109 mlitar que ha restaurat. ¡ Ès una autèntica joia!
Demá dissabte, he quedat en dur-li al "lechu" perquè em solucioni el problema amb la perduda d'oli, ja que el dia 13 ès el últim dia per al segnd intent en la ITV de Blanes. Si veig que no hi ha temps, igual poso en práctica l'idea de GUS d'un doble carter que reculli les perdues d'oli. No sè, ja veurem
Salutacions
Hola a tots. Avui ha vingut el Edu amb el seu Lechu. Li he petrolejat el motor i desprès he anat revisant perdues, la mes important era per la part alta i ja he resolt el tema, encabat he anat a la part baixa i he vist dues mès una crec que per la junta del carter que regalima per las dues bandes de la campana del embrague, esperem que no sigui de la campana i làltre perd una mica pel coll del cigueñal al pararlo pero en marcha no perd rès. Si es aixi crec que pel dimarts tarde o dicmecres a primera hora pugui sortir a passar la ITV. Moltes gracies EDU per lo del 109. Aqui os deixo unas fotos dels meus dos Land espero que os agradin. Gracies per tot.

Buf, se me acaban de erizar todos los pelos de la calva al volver a ver el seis perolos de Carles! Y en directo ya es para no parar de babear, cómo suena ese bicho!
Sin desmerecer para nada al 88, ¿eh?, que Carles lo tiene muy guapo y muy mejorado (aún te veo mover el volante con un dedo y pienso que no puede ser, jajajajajaja!!!).
Precioso el 109 ;)!! que recuerdos me trae.... en uno de los viajes en la parte de atrás ( era el radio del Capitán) no sabia como mantenerme despierto....de Lerida a Tavascan a velocidad de "convoy"...pa cagarrrrseee!!
EDUuuu!!!Sort per dema!!!!
EDUuuu!!!Suerte mañana
Bueno, ya tengo al Lechugilla a punto para afrontar la ITV. Esperemos que el trabajo realizado de resultado y pueda pasar muchas más. Se lo merece, es un vehiculo muy especial. Pau a mi tambien se me ponen los pelos de punta con el seis trancazos al arrancarlo...... pero mas cuando miro y veo que en 50Km se me ha cepillao medio deposito de gasoil y el caso es que me agacho y veo que no lo pierde. Espero que cuando lo matricule y ruede con el por carretera se comporte algo mejor o sino ya me veo recortandole el pienso al ternero.JIJIJI
Hola a tots , el Lechu ja ha passat la ITV, sense cap defecte de perues d`oli. No ha fet falta ni posar-li el tap a la campana del carter del embrague. Ja podeu disfrutar un alte vegada de la companya del Lechu. Ha valgut la pena. Salutaciòns a tots. Carles.