Avisos
Vaciar todo

ITV favorable!!!

61 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
4,125 Visitas
(@Bankero)
Respuestas: 233

Felicidades, yo subo a Vic este sábado a pasarla. A ver si hay suerte y me puedo apuntar a la próxima.

Por cierto, ¿alguien conoce algún sitio guapo para comer por Vic pa celebrarlo si hay suerte? Incluso si hay alguna rutilla para volver pa Cardedeu que esté guapa.

Saludos

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Pau, els sidenblocks els tinc, ara be, jo aquest estiu els posare nous, que per lo que valen no val la pena. Tinc que demanar una serie de coses, juntes, sidemblocks, etc, ja que ara que comença a fer calor li donare un bon repas.

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Amics, passo la ITV el dimarts, dia 28, a Blanes. Es la mes propera a Arenys de Mar, ja que en aquesta població no tenen aquest servei.

Desitgeu-me sort, ja que si ho aconsegueixo em vaig directe al Nacional. De totas maneras, no sè perquè, pèro no les tinc totes amb mi.

Salutacions.

ResponderCitar
(@Soler)

Molta sort.

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 1301

Sort Lechugilla , je je
I tu tambe Edu ( fins al nacional??? , joerrrrrrrrrrrrrrr)
DWWWWW

ResponderCitar
(@manolobcn)
Respuestas: 199

Edu tu suerte no necesitas porque en cuanto vean al LECHUGUILLA seguro que te la pasan sin defectos y mas porque saben que es el BUQUE INSIGNIA del CLRTT.

Saludos y suerte...

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514
Topic starter  

Molta sort, Edu! Digue'ns alguna cosa a la que l'hagis passat!

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Ho sento, peró estic molt cabrejat. En algo tan seriós com aixó, no poden donar-se criteris tan diferents, depenent no mès del lloc on la passis.

M'han tombat, els senyors de Blanes, perquè tè molta perdua d'oli. Com si a Vielha no s'haguessin adonat d'aixó fa temps.

En fin, que els donin pel esfinter.

Salutacions

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Ho sento Edu, pero el lechuguilla es mereix que ho tornis a provar...

I si no 60Aniversari.....!!!!

Xavi

ResponderCitar
(@Soler)

Jo, ja ho sento Edu. Molte perdua d´oli?, pues no et dic el meu.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Edu, el meu cotxe raja oli a dojo, ¿saps què vaig fer abans d'entrar? Em vaig tirar sota d'ell i li vaig passar un drap de cotò (una samarreta vella, vaja...) perquè xuclés l'oli que, literalment, penjava de la caixa de canvis i el càrter. I va colar...

Fes-li una bona netejada de baixos i ves cap a la ITV ràpid, abans que l'oli torni a baixar, ja veuràs com no et diuen res.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Edu, ja sé que en calent li calaries foc al cotxe, als de la ITV, o a tots plegats, però fes el que t'estic dient aquí, i el que et diuen a l'altre post, el de les llums. Agafa una karcher, neteja-ho tot bé, i tira cap a la ITV. Amb l'escalfor del motor s'assecarà l'aigua sobrant, i quan ho vegin tot net, no et diran res més.

I si no tens una karcker a mà, cap problema, ves a un lloc de rentar cotxes amb llança, obre el capó, fot-li aigua amb sabó per tot arreu (vigila una mica amb les parts elèctrices i amb la pressió de l'aigua), esbandeix bé i au, avall, que ja veuràs com si que passa!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

¿Algú sap si l'Edu i el seu Lechuguilla han tornat a anar a la ITV? ???

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 1301

No  ::) ::) ::) ho se
Dwww

ResponderCitar
(@etxivi)
Respuestas: 410

Doncs.... el R.R. també ha passat l'ITV sense cap problema!!!!!!

Salutacions i fins a la propera companys!!!

ResponderCitar
Página 2 / 5
Compartir: