Hola nois !! Saluta...

Avisos
Vaciar todo

Hola nois !! Salutacions !!

9 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
731 Visitas
(@Argai)
Respuestas: 812
Topic starter  

Bueno, ja fa un temps que estic per aquí el foro, però ara em presento com cal !
Aquí passo la presentació de la nostra " maquina " un defender tdi 200, que estem preparant per fer un gran viatge :

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=64940.0

Y nada, tambien me gustaria conocer a gente de por aqui y poder salir para hacer alguna rutilla....yo vivo entre Sabadell y Granollers !!

Bueno, espero que guste el defe y que podamos estrenarlo en alguna salidilla !!

Salut !!!

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola de nou Argai, som força gent de la teva zona, ¿on estàs exactament? Si et vols anar integrant (per dir-ho d'alguna manera) el millor que pots fer es venir a algun dels nostres habituals sopars dels "dijueves". Els fem per diferents llocs de la comarca, però el que té més adeptes son els que organitzem al restaurant JOVI de la Garriga (gran part de la culpa la tenen unes patates braves i un arròs caldós que estan de mort).

Ens ajuntem una bona colla, normalment es parlar força de Land Rover i de tot el que els envolta, però no sempre s'aconsegueix. Seria una bona ocasió per recavar informació i perquè veiessis on t'has ficat... :icon_biggrin:

Les dues properes trobades seran el proper dijous dia 24 de novembre i el 15 de desembre (sopar de Nadal). Tens un parell de post oberts en aquest mateix subforo per veure una mica "l'ambientillo" i per apuntar-te si al final t'acabes decidint (cal confirmar per la reserva de la taula).

Segur que algú més es passa per aquí per saludar-te i per recomanar-te els sopars dels "dijueves".  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

P.D: No es obligat venir amb Land Rover i es pot venir amb la parella, sempre hi quan estigui curada d'espants (algunes fins hi tot s'atreveixen).  :laughing7:

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Si vives entre Sabadell y Granollers, vivirás en Polinyà, Caldes, Gallecs o Parets  ;D ;D ;D

De Sabadell y "rodalies" (Castellar , Sant Quirce, Sentmenat... ) somos varios  y por Granollers y La Garriga ya ni te cuento, la manera de conocernos son los "Dijueves" allí nos juntamos una buena piña para pasar un rato ameno, apúntate y verás que bién te lo pasas...

Se va colgando un post periodicamente para apuntarnos a esta reunión que normalmente suele ser una al mes, si no hay más cosas que celebrar...

Un saludo y benvingut !!

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!!

"Hombre tu por aqui".... ;D

Com bé et diuen, aqui som bona gent...algun més que d'altres però bona gent. Espero saludar-te per alguna ruta aviat o si et vols pasar per algún Dijueves, si no ets veiem a Boxes4x4

Apa Siau

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Hola i bienvenido Argi veo que estas prerarando un buen coche i tambien
      un buen proyecto de viaje espero que lo puedas realizar i esplicarnos tus experiencias
      i que  nos envies bunas fotos de tus andanzas

Saludos  MARTI DE RIELLS I VIABREA

PD  como te han dicho en este foro hay muy buna gente pero seguro acaban llevandote al
    DIJUEVES a comer bravas adeu

ResponderCitar
(@Argai)
Respuestas: 812
Topic starter  

Hola nois !!!

Eeepp!!!

"Hombre tu por aqui".... ;D

Com bé et diuen, aqui som bona gent...algun més que d'altres però bona gent. Espero saludar-te per alguna ruta aviat o si et vols pasar per algún Dijueves, si no ets veiem a Boxes4x4

Apa Siau

jajaja.....crec que ja se qui ets doncs, que be que estiguis per aquí...a tu et veure abans perquè tinc que passar per el Boxes !

Gracies per tot i per aquesta rebuda a tots! ok, a veure si puc apuntar-me per conèixer aquestes braves que em dieu...jo si es per jalar m'apunto on sigui

GASSMAN /Tequila i martiland....Concretament soc de Caldes, aixi que a veure si algú em porta a fer una bona ruta per algun lloc aquí prop per provar una mica el defe...i mes ara com estaran els camíns  :o....el que jo sóc molt novatillo amb el tema 4x4

Gracies a tots companys !

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola Argai, tens forces caminets per els voltants del Farell, pots anar fins a Sant Sebastià de Montmajor i després anar fins a Gallifa. Si ets conegut del bon amic Apa Siau segur que et pot fer de guia o indicar-te la ruta, ja que es coneix força la zona.

Vaig viure a Caldes cinc anys i el meu sogre encara hi viu, hi han un munt de camins possibles, però per desgràcia en quedem poquets per els que es puguin circular legalment amb vehicle motoritzat. Tots els camins que et trobes sortint  a peu de carretera, des de Caldes fins a Moià, me'ls he fet a peu o bé amb Btt, en tinc molts bons records d'aquella etapa.

Ara, gaudeixo de una muntanyeta una mica més gran per anar fent caminets, el Montseny no te'l acabes.  :icon_biggrin:

Carles (GASSMAN)

P.D: Enric (Apa Siau) si programeu alguna sortida avisa que potser ens hi podríem afegir.

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

P.D: Enric (Apa Siau) si programeu alguna sortida avisa que potser ens hi podríem afegir.

Eeepp!!

Estic en el tema....però ja saps que "m'ho curru molt"  8) i no sé massa quina ruta fer.....bé sempre ens quedarà fer l'esmorzar  😉

Un petó a la Santa (amb permís del Suri)

Apa Siau

ResponderCitar
Compartir: