Avisos
Vaciar todo

FOTOS NACIONAL

9 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
950 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974
Topic starter  

aAabo de penjar al post "FOTOS NACIONAL" un link amb unes cuantes fotos i uns quants videos del Nacional de Oto.  Com i surt  força penya catalana el repeteixo. aqui.

https://plus.google.com/u/0/photos/113768653966817092833/albums/6017061838615519361

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Gràcies Josep i Gloria. Sortim tots molt macos.  ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@landlover)
Topic starter  

Com he dit al post del NACIONAL :"el mayor merito es de mi “santa” Gloria…. y de la fotogenia de las/los modelos (gentes, Land Rover's y paisajes)"

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Josep i Glòria, algunes de les fotos son, senzillament, espectaculars! Les de l'àliga volant, impresionants! I en Neich va vindre, que l'he vist a una foto!

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Molt xules!, el millor el video de la zona de pedres que la gloria diu, ``PERQUE ENS EM FICAT PER AQUI!!!``jajaja

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 371

Be doncs posso 4 mes que vaig fer jo.

Salutacions...

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Hola Landlover i companyia,,, caramb noi quines fotos guapes de veritat, quina olor a gas-oil deuria fer per allà ehh. I de les paellasses tela com deuria estar tot allò ja m'està entrant gana.

Bé que per molts anys poguem gaudir de les nostres màquines.

Salut!!!.

ResponderCitar
(@landlover)
Topic starter  

Home,!!! l'Albertdefender¡¡¡ !!!un altre absent il·lustre¡¡¡¡ Gracies! Aquesta vegada vas deixar  en “Calsimo” tot sol...  8)
Dons, encare que les fotografies parlen, si vols sentir els olors, la propera vegada hauràs de venir... 🙂
Las paelles, fent honor a la veritat i sense anim d'ofendre ningú,  eren pura fotogènia, la veritat es que van lluir força més a les fotos que al plat 🙂 Ara aixo si amb la millor companyia i molta gana.
Salut!!

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Si noi no va poder ser,, Perdona per no haver-te contestat el missatge privat, però és que ara ja no els puc contestar, només veure'ls,,. A veure si coincidim en una altre sortida.

Salut, i força al canut. 🙂 🙂 🙂

Albert

ResponderCitar
Compartir: