Forum
Jo confirmo que també vinc!! Encara no sé si vindré sol o acompanyat. Tinc moltes ganes de retrobar-me amb els companys que fa temps que no veig.
Bona nit!!
Pel que fa als dubtes que comenten Gassman, l'esmorzar popular va a compte de l'organització i el preu del menjar està encara sense tancar, però estarà al voltant de les 20/30€ per persona i es farà a la sala del Casal Rierenc a la Riera de Gaia
Que us poso alguna de les fotos que vaig fer durant la investigació de la ruta d'aquest cap de setmana, espero que us agradin
Respondido por: @serrucho73
Bona nit!!
Pel que fa als dubtes que comenten Gassman, l'esmorzar popular va a compte de l'organització i el preu del menjar està encara sense tancar, però estarà al voltant de les 20/30€ per persona i es farà a la sala del Casal Rierenc a la Riera de Gaia
Que us poso alguna de les fotos que vaig fer durant la investigació de la ruta d'aquest cap de setmana, espero que us agradin.
Xavi, moltes gràcies per la informació.
I molt maques, aquestes fotos ! En tres setmanes estarem trepitjant aquestes pistes, i serem una molt bona colla; així que, per ara, tenim tots els ingredients per tal que sigui un día per recordar 😉 .
Bé ... tots els ingredients ...menys els del dinar 🤣🤣🤣 ! Però no ens els diguis, serà una sorpresa!
Buenos días compañeros,
Si no hay inconveniente, nosotros asistiremos.
Serenos 2 padre e hija compartiendo nuestra pasión! 💪🏻
Bona nit companys,
Bona idea aquesta trobada, amb la meva dona estarem encantats d’acompanyar-vos.
Ens apuntem, Rosa i Quique.
Bon dia companys, tens mes informació i preu, o portem cadascun el seu dinar? tens un llistat on apuntant-se o ja ens prens nota?
salut.
Xavi
Molt bones a tothom! Nosaltres vindrem som tres: Toni, Núria i el nostre gos Tysson. Hi ha inconvenient per accedir al lloc on es fa el dinar amb el gos? Si es aixi podem assistir igualment i marxem a dinar a casa, vivim superaprop🥰.
He estat revisant i no trobo si hi ha algun lloc, llista... Per apuntar-nos, em podeu dir quins passos cal fer? Gràcies 🚙
Nuri
Xavi, actualizo al final seremos 4.
Joan y Gemma.
Xavi y Montse.
Pessols hecha en falta el mundo Landrovero y nos acompañará… a ver si lo volvemos a engañar.
Hola, bona tarda. Doncs si és possible, jo també vull apuntar-me. Jose de Tarragona amb un LR Discovery 200 tdi.
Bona nit!
Voldríem apuntar-nos a la trobada de dissabte a La Riera. Seríem 3 p3rsones i un LR Santana Sèries III.
Ja ens direu què hem de fer.
Moltes gràcies!
Ramon