En busca y captura ...

Avisos
Vaciar todo

En busca y captura d'un RRC

23 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
1,888 Visitas
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Sempre es bo coneixer nova gent, i reunir-se amb aquests no te preu!!

Salutacions a tothom.

Jordi.

P.D.: Estic sense Range Rover, pero us segueixo igualment,.... a veure que feu!!! 😉

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

Señor jojo, saps que quan vulguis RRc nomes tens que demanar'lo ,, te'l deixo encantat, gent com tu no es facil de trobar,,, si es per un dia o un cap de setmana senser!! Aixo si , la benzina la possas tu !!!

ResponderCitar
(@titto)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 150
Topic starter  

El sentiment és mutu Jordi. La veritat es que la companyia va ser grata. Espero que ens veiem aviat que, com ha dit en tokugawa, et deixarà el RRc i espero que jo tb el tingui quan ens reunim i llavors, ens puguis donar algunes lliçons.

Salutacions companys.

Ernest (tiTTo)

Sempre es bo coneixer nova gent, i reunir-se amb aquests no te preu!!

Salutacions a tothom.

Jordi.

P.D.: Estic sense Range Rover, pero us segueixo igualment,.... a veure que feu!!! 😉

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Bones, jo tinc el meu range en venta, et donc el meu num de telefon, ------------------, et deixo aqui el enllaç.

BORRAT PER EL MODERADOR

Salutacions cordials

Alexandre Lladó

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon vespre O_range_range,

Ho sento noi, però em veig en l’obligació de treure les estisores de podar, i esborrar l’enllaç que has posat del teu anunci a “milanuncios” per incompliment  de les normes.  🙁

“3.8.- Queda expresamente prohibida la publicación de mensajes cuyo objeto sea la compra, venta o cambio de cualquier tipo de producto, excepto en el foro dedicado a esta función y dotada de un Reglamento propio. La publicación de este tipo de mensajes dará lugar a su borrado inmediato por parte de los Moderadores y a un aviso al usuario infractor.”

Recordeu que només es pot anunciar una venda a l’apartat de vendes del foro. Després el que si podries fer es posar el seu enllaç en aquest post.

Una salutació.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Bon vespre O_range_range,

Ho sento noi, però em veig en l’obligació de treure les estisores de podar, i esborrar l’enllaç que has posat del teu anunci a “milanuncios” per incompliment  de les normes.  🙁

“3.8.- Queda expresamente prohibida la publicación de mensajes cuyo objeto sea la compra, venta o cambio de cualquier tipo de producto, excepto en el foro dedicado a esta función y dotada de un Reglamento propio. La publicación de este tipo de mensajes dará lugar a su borrado inmediato por parte de los Moderadores y a un aviso al usuario infractor.”

Recordeu que només es pot anunciar una venda a l’apartat de vendes del foro. Després el que si podries fer es posar el seu enllaç en aquest post.

Una salutació.

Carles (GASSMAN)

Disculpam, les molesties, ja no m'en recordava!!

Salutacions cordials

Alexandre Lladó

ResponderCitar
(@kowalski)
Respuestas: 127

Missatge del Moderador: Missatge esborrat per incompliment de les normes d'us del foro.

>:( kowalski, a més, just en el missatge anterior, al company O_range_range se'l va advertir per el mateix motiu.

Collons nois, no em doneu més feina de la normal que porto un refredat bestial i tinc poques ganes de treure les estisores de podar...

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Be doncs, despres d'anar,jo i en tokugawa, a fer una visita al Xavi i qudar també amb el victorvvv, tan sols puc dir que gràcies pels vostres consells, pel vostre assessorament i per la vostra companyia. La veritat es que vaig aprendre un munt veient les peces, els recamvis, etc i com anaven muntants tots els accessoris en els RRc's. Sempre he pensat que es molt millor aprendre davant de la màquina que tan sols llegint la teòrica. Ja estic més a la vora de tenir clar el que busco y espero que aviat es faci realitat.

P.D.: per cert, estic convençut que vui un 3.9 V8. 😀 Així doncs, aniré filant el tret a veure si toco diana.

De nou, gràcies y salutacions a tots companys.

Ernest (tiTTo)

Hola Ernest,

No havia vist el post,

Una abraçada,

Xavi
😉

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: