En busca y captura ...

Avisos
Vaciar todo

En busca y captura d'un RRC

23 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
1,887 Visitas
(@titto)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 150
Topic starter  

Hola a tothom de la zona catalana. Soc nou per aquí i com no, pel mon del TT i necessito dels vostres consells. Doncs l'assumpte ho deixa ben clar... estic en busca y captura d'un RRC, per quan tingui clars els calers poder llençar-m'hi amb seguretat y amb tota la informació que pugui necessitar.
He llegit el post de Tokugawa on li aconsellaveu en base a uns vehicles que us havia mostrat.

Jo de primeres necessito informació tecnica, es a dir, en quins punts clau m'hauria de fixar a l'hora de comprar un RRC. No m'agradaria tenir un "Sustu" com el que va tenir en Tokugawa (jo anava al darrera seu i em vaig acollonir  :icon_pale: ) tb cal a dir que en aquest cas va ser una cosa que no s'esperava xq la maquina funcionava a la prefecció.

Així doncs us donc les gràcies per anticipat.

Salutacions a tothom.

(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Bones!!!

Jo et podria oferir el meu...tot i que no se, si es lo que estas buscant.

Donan's una idea de que vols, i et podrem dir que buscar!  🙂

Salutttt

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

Bienvenido a este mundo que
acaba de empezar a ser el mio!! Como ya habras visto y leido, esta gente es la leche, te dan sus conocimientos y ayuda en cualquier tema si pedir nada a cambio, ( unas cervecita quizas jaja) . Asi que ya sabes , busca compara y si encuentras algo bueno ,comentaselo a cualquiera, que estara encantado de responder cualquier duda.

Yo por poco que se , sabes que me tienes para lo que sea.

Un saludo compi. Y edita el post y arregla mi nick que queda mu feo asi jajaja

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Hola 109LRS, doncs estic buscant un RRC V8 EFI que d'inici no requerís una inversió molt gran per començar a fer rutes, es a dir, que estigues mínimament aixecat i equipés les gomes adequades pel terreny. No descarto altres opcions de motorització però, com he comentat avans, soc molt nou en aquest món y m'haig d'informar bastant.

Gracies.

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Tokagawa, ya esta el post editado compi... es que no veas lo complicado que eres para los nicks.
Ah! y gracias por tu aporte. Nos vemos pronto.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions tiTTo, ara a l’apartat de Catalunya.  😉

Veig que et decantes per la benzina i el soroll encisador dels V8. Si és només per gaudir-lo els caps de setmana i no tens que fer-lo servir cada dia, és una bona opció per tenir una màquina, amb una bèstia de motor, i per un preu raonable.

Tingues paciència i ves buscant candidats amb calma. És quasi una quimera pretendre trobar un “trasto” amb més de 20 anys d’us, en un estat impecable. Tens que reservar una bona part del teu pressupost en un bona posada a punt, i per resoldre els imprevistos que a ben segur l’hi sorgiran.  ::)

Qualsevol dubte que tinguis per aquí estarem.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Moltisimes gracies pels teus consells Carles i sí, es per gaudir-lo bàsicament els caps de setmana.
Ja hi contava que un trasto d'aquests, amb l'ús que se li dona, requerís d'una posada a punt. Per això m'interessa que estigui minimament preparat x poder centrar el pressupost en aquestes reparacions.
Aniré informant-me de tot allò referent als V8 i no dubtaré en preguntar el que faci falta. A veure si ben aviat trobo "la màquina" i comenso a difrutar del "mundillo"

Altre cop, moltissimes gracies.

Ernest (tiTTo)

Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

T'envio un privat per a que et miris una cosa sense compromís!

Fes la llista de tot el que et demanin de mirar i molta sort. Són fantàstics aquests vehicles. Fa temps que en gaudeixo un i no me'n penediré mai de tenir-lo.

Una salutació!
Miquel

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Gràcies Miquel. Ja he rebut el privat. L'hi donaré un cop d'ull.

Salutacions.

Ernest (tiTTo)

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Respuestas: 233

Ernest!!!! Que aixo de rememorar vells temps de Lada's i sortides per camins no es bo per la butxaca!!! Jejeje!!

Ja veig que si haguessim estat parlant mes temps t'haguessis ficat alla mateix a buscar per internet a veure que trobaves.
Escolta el consell d'en Gassman i busca amb tranquilitat i quan el tingues, a ficar-lo a punt!!

Sort!!

Salutacions per tu i el teu "vei".

Jordi.

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Jajajajaja.... Molt bones Jordi, doncs no, no es molt bo per la butxaca però... que n'es de maco no? jijijiji
La veritat es que estic fent els deures i aprofitant el temps lliure per anar informant-me de tot el necessari.

Gracies per tot macu!!!.

Ernest!!!! Que aixo de rememorar vells temps de Lada's i sortides per camins no es bo per la butxaca!!! Jejeje!!

Ja veig que si haguessim estat parlant mes temps t'haguessis ficat alla mateix a buscar per internet a veure que trobaves.
Escolta el consell d'en Gassman i busca amb tranquilitat i quan el tingues, a ficar-lo a punt!!

Sort!!

Salutacions per tu i el teu "vei".

Jordi.

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Si llegeixes això victorvvv, dir-te que he rebut el teu privat, però que no et puc respondre, doncs no tinc privilegis per fer-ho. Seria bo que m'enviessis el teu correu electrònic per poder comunicar-nos, si t'anés be aquesta via.

Gràcies.

Ernest (tiTTo)

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Be doncs, despres d'anar,jo i en tokugawa, a fer una visita al Xavi i qudar també amb el victorvvv, tan sols puc dir que gràcies pels vostres consells, pel vostre assessorament i per la vostra companyia. La veritat es que vaig aprendre un munt veient les peces, els recamvis, etc i com anaven muntants tots els accessoris en els RRc's. Sempre he pensat que es molt millor aprendre davant de la màquina que tan sols llegint la teòrica. Ja estic més a la vora de tenir clar el que busco y espero que aviat es faci realitat.

P.D.: per cert, estic convençut que vui un 3.9 V8. 😀 Així doncs, aniré filant el tret a veure si toco diana.

De nou, gràcies y salutacions a tots companys.

Ernest (tiTTo)

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

Ah molt bonic !!! En xavi i en victor, els demes que hi haviem que ens donguin !! Jajja

M'alegro que per fi ja tinguis les coses clares. Ara a veure si no trigas en trobar el teu RRc

ResponderCitar
(@titto)
Topic starter  

Després de les queixes ja ho he editat.... demano disculpes tokugawa. Això si... ja pots deixar-me el RRc fins que no trobi el meu 😀

Ah molt bonic !!! En xavi i en victor, els demes que hi haviem que ens donguin !! Jajja

M'alegro que per fi ja tinguis les coses clares. Ara a veure si no trigas en trobar el teu RRc

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: