Forum
El meu Disco i jo
hola a todos,peyo no te compliques se desmontan y se montan en 5 minutos,yo la defensa me toco pagar para sacarla de la ficha,por que no la tenia montada.Martiland te han quedado de fabula esas chapas
Martiland, diria que no , sempre i quant no sobresurtires punxant o tallant, ara be ta i com estan a la itv mai se sap però diria que no.
Salut
>:( Nois, a aquestes alçades ja sabem tots que el criteri de les ITV és una loteria. Hi ha gent que amb el tema de les xapes la passa sense cap problema i gent que els hi posen tota mena de traves. Bona sort Martí.
Per cert, t’ha quedat molt bé. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Al company Jaume (Tortuga) li van posar pegues per les planxes palillo fa menys d'un mes, quan va anar a passar la ITV del seu sèries. Però com bé dieu, és una loteria, o millor dit, cada estació és un petit regne de taifes, amb les seves regles i les seves normes. El que per uns és molt important, per a d'altres és una tonteria, i a la inversa...
A les ITV "normals", si estan ben muntades i no suposen perill, no posen problemes, però jo n'he vist cada un...
En diuen "elementos cortantes" i a mi em van homologar fins i tot el canvi d'ubicació de la matrícula, que ara duc en un lateral pel cabrestant, i es un elemento cortante per que em vaig tallar col·locant-la... l'he hagut de llimar una miqueta i me l'han passada be.
Molta sort