Forum
El meu Disco i jo
El vaig comprar al mes de novembre i presentava configuració totalment de carretera. Perfectament conservat i mantingut mecànicamet, em va convèncer en les primeres sortidetes que vaig fer amb ell, tot i que les pneumàtics de carretera, el ganxo de remolc i el faldó davanter el limitaven força.
Ara fa un mes he fet un viatge a Almería i Málaga amb ell. En autopista es defensa, però es relativament i quan trobes una pendent pronunciada es mor. Però si t'adaptes al seu ritme, avança segur i incansable. 2500 km, quasi tots per autopista més uns quants per camins amb moltísimes pedres, feina agrícola carregant llenya,...tot sense inmutar-se. I tant li fa calvalcar per autopista com enfangar-se com aquest cap de setmana, passant pel camí de Tordera que coneixen en Gassman, Mr Croqueta, Alex Discovery, Man Dril i Jordi TD5. I arribes a casa, una bona rentada i preparat pel que calgui, bé sigui carretera, bé pista, bé camins impossibles, tant li fa, que em portarà sempre a destí.

Felicitats per l'adquisició, ara toca disfrutar-lo! A veure si la pròxima sortida també m'aviseu!
Bon dia Peyo, ja veig que mica en mica el Disco va agafant un aire més "feréstec i muntanyenc", me'n alegro de que en vagis gaudint i que et doni bones experiències.
Recorda que aquest proper diumenge hi ha campionat de trial 4x4 a Montrodon ( https://files.dropbox.com/u/1327172/trialosona4x4/calendari.htm ) Si la meteorologia ens ho permet, uns quants estarem per allà petant la xerrada tot gaudint de les evolucions d'un bon grapat de Land Rovers preparats fent l'animalot.
També recorda que cada vegada hi ha més a prop la trobada del Nacional. És una ocasió immillorable de gaudir amb tota la família de la nostra afició. ( https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=67502.0 ) Tots estarem per allà.
Felicitats per l'evolució del teu Disco. :hello2:
Carles (GASSMAN)
De fet, la preparació és mínima:
- he desmuntat el ganxo de remolc, que em limitava molt l'angle de sortida.
- he desmuntat la defensa davantera, el faldó davanter i retallat les punteres del paraxocs.
- he instal·lat pneumàtics Insa Turbo Dakar.
De moment mantinc les estriberes. Per una banda, protegeixen els marcs inferiors de les portes, però alhora em resten alçada lliure. Encara no sé què faré amb elles.
Per ara no tinc intenció de fer més modificacions al cotxe, perquè veig que tal qual s'en surt molt bé i sense ajuda de situacions complicades. Potser, més endavant, a mida que jo agafi més experiència, evolucionaré més el cotxe.
Gràcies a tots pels vostres comentaris.
molt xulo!!! jo potser l'ùnic que faria més es posar-li unes suspensions +4. Felicitats.
Hola Peyo!!
El teu cotxe és pastadet al meu (mira la foto)!! I el que li has fet fins ara, és el mateix que li vaig fer jo, faldó davanter, punteres de paraxocs, i desmuntar ganxo de remolc. Fins i tot portem les mateixes rodes!
Com més temps el tinguis, més te l'apreciaràs. Nosaltres ja fot dos anys i mig que el tenim a casa, i n'estem encantats. Ara ja té 202.000 kms, i va de fàbula. És un molt gran cotxe, enhorabona per l'adquisició!
Estic d'acord amb vosaltres: és un gran cotxe. Té les seves cosetes i tonteries, però en general, és un cotxe molt valent i no li fa por res.
Ara us vull demanar consell: què faig amb les estriberes? Les demunto o les deixo? Les tinc homologades i em resulten còmodes per pujar i baixar del cotxe (sóc més aviat baixet), però són un destorb en determinades situacions en terreny complicat.
Hola peyo,yo en mi disco le he quitado las estriberas,a mi personal mente me gusta mas sin ellas ganas un poquito mas de altura,que por los caminos que nos solemos mover nos va de lujo,yo no las tenia homologadas como tu y me las hicieron quitar en la itv,me alegro de que disfrutes el disco haber si salimos una mañanita por esos caminos que conoces,un saludo
HOLA Peyo Hola ALEX i hola a todos que no se enfade nadie
muy guapo el disco que sepais que io tengo mola i muchos
discos de esos tan finitos que si hay que cortar se corta
esta semana tengo que bajar a Blanes un dia al famoso i
querido ITV con furgo del taller si quiereas parlem
Alex gracias por vuestra visita ala pedalada tengo fotos
guapas de las llobateras
FINS AVIAT MARTI
Peyo, el problema de les estriberes és que et passarà al revés que a l'Alex. És a dir, si les tens homologades i surten a la fitxa tècnica, podria ser que si vas a la ITV sense elles et diguin que les has de muntar. Depèn de com tingui el dia l'enginyer... si les vols treure, mira de "deshomologar-les".
Jo les treuria, són còmodes per pujar i baixar del cotxe, però s'enganxen amb facilitat a poc que apretis el Disco pel camp.
Doncs per portar la contraria jo no les treuria si les tens a la fitxa.
Crec que abans tocaries amb el morro o el cul que amb les estriberes. A més fan de protecció a una zona que si es fa malbé queda lletja i costa reparar-la.
Fins que no les tinguis ben abonyegades no les treguis.
Salutacions
Martí, quan vinguis a Blanes, avisa'm. A veure si em puc escapar de la feina i fem un cafè.
Pau, el problema de l'ITV no em preocupa. He parlat amb un conegut que hi treballa allà i m'ha dit que si les vull desmuntar, que ho faci i les treuran de la fitxa tècnica.
Albert, el que tú dius és el motiu pel qual encara no les he tret: protegeixen els baixos de les portes, però limiten l'angle ventral. La del costat dret ja ha rebut un bon viatge i el suport comença a ballar.
Si et preocupa abonyegar els baixos de les portes (la del conductor del meu Disco està força atrotinada, si veus la foto que vaig penjar a mida gran, es veu perfectament...), treu les estriberes i munta unes barres de protecció per sota de la protecció de plàstic que ja porta el cotxe. Quedaran dissimulades, faran la funció de protegir, i no s'enganxen com unes estriberes.
En baixades amb pedres (véase barranco Maligno...) vaig veure més d'un cotxe quedar-se "penjant" de les estriberes.