Forum
Landers 4x4 missing
Hola a tots:
Acostumava a portar el meu Disco només al taller Landers 4x4 allà a prop de l'estació de Sans. Fa un temps, l'Albert (el propietari) em va trucar i em va dir que canviava el taller a una altre puesto a prop de la Plaça Gala Placidia i que canviava el telèfon.
Fa temps d'aixo pero vaig pasar varios cops per el puesto i estava tancat i el telèfon que tinc d'ell no contesta.
¿ Algun sap alguna cosa de l'Albert o del Taller? ¿Han tancat definitivament?
Ja posats, aprofitaria per demanar-vos algun taller recomanat BBB i que coneguin els nostres trastos. (Absenganse servicios oficiales 😉 ) com a alternativa.
Gràcies
Xavier
Hola Xavier, Per a mi , i de confianza , Project Cars , a Terrasa. Conoce nuestros trastos como nadie, a parte de tener algunos que te puedes poner a llorar cuando los ves. En fin es muy bueno y el precio mas que correcto.
Gracies a tots per les respostes.
Miraré a Nsa 4x4 perque m'agafa al costat de la feina a veure si em saben dir alguna cosa.
Respecte a Project Cars estaría encantat de donar feina a un sponsor del foro pero no se, el trobo massa lluny per mi que soc de Barcelona i si l'haig de deixar haig de fer un montatge d'anar amb dos cotxes i tal. Suposo que per grans coses valdrà la pena pero per les parides que te el meu cotxe (toco fusta) no se si farà el pes.
Com ho feu vosaltres?
Xavier
jo pujo el cotxe i baixo o en ferrocates o renfe... i per pujar igual...
val la pena
yo tambien lo lleve a project cars y lo que hize fue hablar con ellos para quedar y repararon en la misma tarde y volvi a vajar a cornella con el y perfecto la proxima vez hare lo mismo
Xavi, si vols parlar amb l'Albert de Landers, aquest es el seu telefon: 93 490 47 84 i esta al carrer Neptuno (Gracia)
Salutttttt !!!!!
Hola, jo el tinc operant a Project Cars ;D
Coi! No em satureu ProjectCars! Que avui no li he pogut portar el meu Range i he tingut que muntar les estriveres jo mateix, amb ajut del Pepe de PepeParts... 😉
Miraré a Nsa 4x4 perque m'agafa al costat de la feina a veure si em saben dir alguna cosa.Respecte a Project Cars estaría encantat de donar feina a un sponsor del foro pero no se, el trobo massa lluny per mi que soc de Barcelona i si l'haig de deixar haig de fer un montatge d'anar amb dos cotxes i tal. Suposo que per grans coses valdrà la pena pero per les parides que te el meu cotxe (toco fusta) no se si farà el pes.
Com ho feu vosaltres?
Xavier
Bones
Doncs imagina t jo que el baixo des d Andorra!!! ;D
De fet, baixo al Defender ja que el RRC ara viu a St Just....
I si, si que val la pena 😉
Hola, jo el tinc operant a Project Cars ;D
Coi! No em satureu ProjectCars! Que avui no li he pogut portar el meu Range i he tingut que muntar les estriveres jo mateix, amb ajut del Pepe de PepeParts... 😉
darisu!!!, faré neteja de cotxes aquest divendres!! jajjajajajajja
Miraré a Nsa 4x4 perque m'agafa al costat de la feina a veure si em saben dir alguna cosa.Respecte a Project Cars estaría encantat de donar feina a un sponsor del foro pero no se, el trobo massa lluny per mi que soc de Barcelona i si l'haig de deixar haig de fer un montatge d'anar amb dos cotxes i tal. Suposo que per grans coses valdrà la pena pero per les parides que te el meu cotxe (toco fusta) no se si farà el pes.
Com ho feu vosaltres?
Xavier
Bones
Doncs imagina t jo que el baixo des d Andorra!!! ;D
De fet, baixo al Defender ja que el RRC ara viu a St Just....
I si, si que val la pena 😉
i jo desde la Cerdanya!! abans el baixaba desde Roses... pro ara visc aquí dalt!!! jajaja
Confirmo que l'albert de landers te el telefon que t'han posat a dalt, que es el que te de sempre, i es al carrer neptu. NSA ja no hi te res a veure, i no tenen pas taller.
I tambe confirmo que de Project cars t'en pots refiar, el jefe te un 80 per fer d'enterat, però encara li corre sang land rover per les venes
I tambe confirmo que de Project cars t'en pots refiar, el jefe te un 80 per fer d'enterat, però encara li corre sang land rover per les venes
:laughing4: :laughing4: :laughing4: ;D ;D
Confirmo que l'albert de landers te el telefon que t'han posat a dalt, que es el que te de sempre, i es al carrer neptu. NSA ja no hi te res a veure, i no tenen pas taller.
Oi tant que te sang Land Rover a les venes... Que hagi canviat el defender per un toyota hdj80 no vol dir que abandoni la familia Land Rover... Encara te un Land Rover ligero i el RRC de carreres!