Domingo 20 Julio Sa...

Avisos
Vaciar todo

Domingo 20 Julio Salida Andorra-Pic Negre

22 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,757 Visitas
 jqmj
(@jqmj)
Respuestas: 451

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

¿Què no hi han imatges de la trobada per posar-nos les dents llargues?  :icon_scratch:

Ostres tothom deu estar de vacances perquè això darrerament està molt molt encalmat.

Per cert Joan (jqmj), ¿Apart d'entregar-vos la placa del concurs fotogràfic del Nacional, el Presi s'ha desmarcat amb algun detallet tipus pernil ibèric?  :icon_biggrin:

Apa, una salutació des de els peus del Montseny.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Nosaltres en Beni i jo varem estar, encara que vam arribar massa tard i nomes vam coincidir a Tor, despres no varem aconseguir agafarlos i parem a dinar a Tirvia mentres caia la del pop... despres una perdua de pista i ja cap a casa, jo vaig arribar a les 22:30 i en Beni a les dues de la matinada...

Una llastima no fer el Pic Negre, encara que tinc curiositat per saber com va anar... de totes maneres un plaer haver-vos saludat

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)

GASSMAN Pues el jamón de fabula la verdad y ver a Roger que se a puesto en forma, siempre es un punto, la lastima es que no pudiéramos estar mas reto juntos y petarla un buen rato

Roger, la verdad que de fabula con agua, niebla y un frio del demoni, llegamos a estar a 5 grados y con un agua nieve, jejeje cualquiera diria que que era finales de julio , la proxima que prepare espero que la agamos todos juntos

Un Saludo para Beni y espero que otra vez te pueda dar una buena ruta por Andorra y que la podamos disfrutar todos

Fotos en Breve pongo las primeras

Saludos y mucho barro

ResponderCitar
(@navarro)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 266

hola gente un gusto conoceros a todos aunque poco tiempo
me lo pase muy bien por la zona que estubimos la compañia que decir ....si ya lo sabeis
joan para la proxima cojere algun dia mas que se nos hizo muy pobre solo un dia  😉

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)

Eso dalo por echo Navarro

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)

Pronto pondré mas fotos yo me dedicaba a disfrutar e hice estas pocas

ResponderCitar
Página 2 / 2