Forum
Clasicos en Ripollet
Hola,
Aprofitant l'ocasió estaria molt bé poder trobar-nos tots els Series i altres LR Classics de la Comarca i així alguns coneix ens personalment.
Aquí ho deixó ... ::)
Si hi ha quòrum jo m'afegeixo 😉
Salutacions ;D
Jo aniré amb el Mercurio, no crec que tingui collons de portar el remolc, però tot dependrà de com em desperti (de atrevit)
per cert, ens hem de preinscriure a algun lloc o simplement ens presentem allà?
ens veiem
Mercurio
A mi aquest cap de setmana em pilla fatal per anar a Ripollet, a mes encara tinc que passar la ITV del meu 109. Si no....
Nos leemos,
Epi
Hola
Com diu el mercurio109 ens hem trobat un grapat de LR i hem deixat el llisto alt .
Apart d'alguns companys del Club s'han animat també a venir a fer una ullada. :occasion14:
El Mercurio109e amb el remolc del Xavier, el 109 del Carles i el LR 88 del awe espectaculars sense desmereixen als altres. 😉
No estaria malament organitzar nosaltres també alguna Kdd de LR algun dissabte o diumenge al matí ...
Aquí ho deixo .... ;D ;D
Salutacions
Buenas noches, yo he ido con mi r5 gt turbo negro, por que el 109 esta sin ballesta, os agradezco de verdad vuestra asistencia, la verdad que mucha gente a alucinado con vuestra gran aportación de clásicos, muchas gracias!!!!!!!!
Bueno finalmente fuimos unos cuantos, y se nota por donde pasamos, pues nadie queda indiferente.
Gracias a todos por venir.
Dejo un video con algunas fotos.
Y Un saludo a todos
Ostias!!!!!! Perdó. ...
Mercurio, el teu Landy ... d'on es? Em sona molt el escut!!!!!! Jo vaig fer la mili a Sabíñanigo y el escut crec que era igual !!!!
Ens llegím
Epi
... No estaria malament organitzar nosaltres també alguna Kdd de LR algun dissabte o diumenge al matí ...
Aquí ho deixo .... ;D ;D
Ostres... que guapos tots... i jo per casa feinejant per el jardí... :'(
Felicitats a tots el assistents i en especial als Landroveros que si cal, s'apunten a un "bombardero". ;D 😉
Ramón, això es qüestió de proposar dia i lloc, i sé perseverant. El bon amic Cordobes ja fa temps que "pica pedra" per la zona del Maresme/Montnegre amb les seves famoses sortides. A vegades son un bona colla, i a vegades és queda més sol que un mussol, però ganes de passar-ho bé mai l'hi falten. 🙂
Una abraçada,
Carles (GASSMAN)