Avisos
Vaciar todo

Diviernes

107 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
6,183 Visitas
(@patillas)
Respuestas: 37

HE soñado con JHD2 , me lo he imaginado en un concurso de television "desmonte su Ranga contra el reloj, hágalo con los ojos tapados y tan solo con una llleve inglesa y un destornillador" , me parece que ha llegado a la final...

Saludos

P.D. voy a montar un post interesante en el Bar

yo tambien he soñado con aahhhhhhhhhhhhhhh, com parla...!!!!, vam analitzar el mon del range, el mon dels OLI recicables, els invents que fa amb un parell de ferros i un cojinet.. que el MON sobrem 2/3 parts del humans !!! i això si em va quedar clar que ell i el Ferran 4.4, no tu Suri, son els dos nois amb mes RRc de tota la peninsula....jajajajajaja

L'arroç espectacular, enhorabona Txus al BARMAN....

😉

Doy fe de to lo dicho y lo que dicen... :angel:!!!

Jo els "aguanto" gairebé cada cap de setmana i ells aguanten la meva emisora de Radio... ;D

Molt bona trobada, avian si m´apunto un dia d´aquest i tastem el famós arroç 😉
Salutacions!!!

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Encara que ja han passat uns díes, jo encara tinc el regust de les braves. I de l'arròs, que dir que no s'hagi dit.....però Txus, a la pròxima en quan a les gambes jo seré més ràpid. Em va saber greu no donar-me a conèixer a tothom, ja estic esperant a la pròxima. SI CONTINUEM AIXÍ, EL RESTAURANT SE'NS QUEDARÀ PETIT. Bon menjar, bons col·legues, bones converses...què més es pot demanar?
Salutacions.

ResponderCitar
Página 8 / 8
Compartir: