Forum
Diviernes
Obriré aquest nou post per que ja no es un Dijueves, que nois i noias :toothy1: que hem de fer amb el Diviernes del dia 25, va opinions i propostes :idea1:
Ejemmmm....... Inaguramos lista 😉
- Toti
- jordi-td5
-pikao300mk3
-TXUS.200
-RPodio
Copien y peguen compañeros !!! :occasion14:
>:( Dons jo em sembla que em tindré que asseure un parell de taules més enllà de vosaltres. La meva "santa" ja estarà a l'atur i ja m'ha amenaçat que vol venir amb mi... :-[
MAYORS, ¿vindríeu la Gemma i tu?, ¿alguna fèmina més?
Si la reunió és només exclusiva per mascles desbocats no em quedarà altre remei que anar d'incògnit i posar-nos en un altre taula, o bé això, o bé estabornir a la Cristina amb un mall sense que se'n adoni, però quan es despertés... ja puc córrer ja, ai pobre de mi... ;D
Carles (GASSMAN)
- Toti
- Jordi-td5
- Pikao300mk3
- TXUS.200
- RPodio
- Mr. Croqueta
- GASSMAN i senyora (si es pot)
Eeepp!!
Jo en principi m'apunto...després ja demanarem el "pase"
- Toti
- Jordi-td5
- Pikao300mk3
- TXUS.200
- RPodio
- Mr. Croqueta
- Apa Siau
Va vinga
Apa Siau
emmmm yo e preguntat a llucifer i diu que ella s'apunta i si no fem res gaire extrabagant a la ruta vindra que diu que vol dormir i no precisament a bibac... jajaja i lo que te un inconvenient... ve am un petit regalet de 7kg i 4 mesos aixi les mosses estaran entretingudes jajaja
- Toti
- Jordi-td5
- Pikao300mk3
- TXUS.200
- RPodio
- Mr. Croqueta
- Apa Siau
- marmota
Tot i que tinc que demanar pase pernocta a ma mare jo m'hi apunto. Serà molt que acabi dormint dins del cotxe. M'heu de dir on quedeu i si tornaré d'hora a casa. Es que ma mare sempre m'espera llevada.
Salutacions.
Ep nois! Si m'ho permeteu m'apunto! Em toca revisió al Range aviat, però segur que el 25 ja estarà feta 🙂
- Toti
- Jordi-td5
- Pikao300mk3
- TXUS.200
- RPodio
- Mr. Croqueta
- Apa Siau
- marmota
- DaRiSo
Si el Marmota.... Be el Lluis s'apunta jo tambe i ja pots contar en dormir a casa Luigi !!!
- Toti
- Jordi-td5
- Pikao300mk3
- TXUS.200
- RPodio
- Mr. Croqueta
- Apa Siau
- marmota
- DaRiSo
😉
- Xavi 300 tdi
txus creo que tendras que hablar con miguel del jovi para que vaya haciendo una ampliacion del local ;D veo que tendra mas exito el diviernes que los dijueves :wav:
Jo penso que aixo esta obert a tothom que esta disposat a gaudir dels amics, i si alguna femina be dons molt benvinguda.
Xavi300 si tens el carnets que ens vas fer el dia de sentmenat , dons seria un detall si el portes ;D i la samarreta tambe ;D
I de tots qui anira al tat de sabadell el disabado ??? al lola cafe, cordons amb aquest nom la meva dona es pensa que anire a un fanalet vermell ;D