Forum
DIUMENGE 7/8/2011 DONADA DE SAL A SETCASES
Ah Ok, desconeixia que la teva dona no entenia gaire el Català... Ho sento...
Ah Ok, desconocía que tu mujer no entendía mucho el Catalán ... Lo siento ...
Ah ok, visste inte att din fru inte förstod mycket av det katalanska ... Tyvärr ...
:angel:
MartiLand, un plaer cuneixet, ens veiem el 27/28 a La Batlloria al 2on Trial Extrem 4x4.
Doncs ja estem a casa de tornada,
Després d'una jornada tipica Landrovera, on hem pasat de 25º a 13º amb un diluvi, forta boira i moments de por per algún copilot, hem arrivat al cim de LA BALMETA, pero desafortunadament s'ha suspes per el mal temps "llogic" ens contesta el pages que estava guardan la SAL per un altre dia.........
Encara i així, no ens hem desanimat i un cop hem baixat a la civilització hem consensuat buscar en direccio de tornada un lloc bo per dinar en quan sortis el sol.
Finalment a prop de Ripoll a sortit el SOL i hem pogut dinar molt tranquils, amb la canalla jugant per el voltant i nosaltres petant la xerrada, bé les dones ficant-se amb els homes, aprofitant quan s'ajuntent mes de dos.
Per part nostre ha sigut un dia magnific, envoltats de molt bona gent.
Pues ya estamos en casa de vuelta,
Después de una jornada típica Landrovera, donde hemos pasado de 25 º a 13 º con un diluvio, fuerte niebla y momentos de miedo por algún copiloto, hemos llegado a la cima de La Balmeta, pero desafortunadamente se ha suspendido por el mal tiempo "lógico" nos contesta el payés que estaba guardando la SAL para otro día .........
Aún así, no nos hemos desanimado y una vez hemos bajado a la civilización hemos consensuado buscar en dirección de vuelta un lugar bueno para comer en cuanto saliera el sol.
Finalmente cerca de Ripoll a salido el SOL y hemos podido comer muy tranquilos, con los niños jugando por los alrededores y nosotros charlando, bien las mujeres metiéndose con los hombres, aprovechando cuando se juntan más de dos.
Por nuestra parte ha sido un día magnífico, rodeados de muy buena gente.
Fins una altre, (adjunto fotos),
Xavi 300 tdi & family
Bones,
A estat un plaer coneixer gent d' aquesta casa per la que volto fa uns anys i no coneixia a ningú... ens ho em passat super bé. Gracies al Xavi 300 que m' ha fet d' enllaç. Es d' aquells dies que li hem possat bona cara al mal temps i ens a sortit força be.
Salutacions
Blai (Discovery 3 gris)
A sido un placer conocer gente de esta casa por la que rondo hace unos años y de la que no conocia a nadie.... Nos lo hemos pasado super bien. Gracias a Xavi 300 que nos ha hecho de enlace. Es de esos dias que hemos puestos buena cara al mal tiempo y ha salido bastante bien.
Un Saludo
Blai (Discovery 3 gris)
Bé, com sempre, un veritable plaer el haver conegut en directe a gent que només coneixem virtualment a través del foro. Esperem que per la propera ens faci més bon temps i pugueu gaudir de les impressionats vistes que hi ha a la zona de la Balmeta.
Per cert DANNY73, amb el tema de la teva dona ens has deixat bocabadats, ¿suposo que és conya?, ¿o de veritat no entén gaire el català? :icon_scratch: Hummm, aquí alguna cosa no em quadra... si fins hi tot diria que el xerra millor que tu... 😀
Fins a la propera trobada, que de ben segur serà ben aviat.
Carles (GASSMAN) i Cris
P.D: A partir d’ara, a les concentracions LR sempre intentaré “acampar” proper del Disco del XAVI 300 TDI. Recoi però que bons estaven els macarrons... Moltes gràcies “santa Natalia”. ;D 😉
Per cert DANNY73, amb el tema de la teva dona ens has deixat bocabadats, ¿suposo que és conya?, ¿o de veritat no entén gaire el català? :icon_scratch: Hummm, aquí alguna cosa no em quadra... si fins hi tot diria que el xerra millor que tu... 😀
Juas, juas, juas...... 😀 😀 :D, no m'ho recordis que encara ens fa mal de panxa de tant riure.......
😉
dons nosaltres tambe ens o vam passar molt be!!! ( al arrivar a la zona de picnic vull dir) perque avans varem patir un parell d´hores de pluja conduint per asfalt i no varem trepitjar ni un pam de camins de terra, aixo ens passa per fer sempre tard :sleepy1:.Un cop varem trobar un lloc per dinar sort de la carpa d´en Xavi ( que es va poder muntar en poc temps tot i el meu sabotatje ;D ) ja que al sortir el Sol la calor apretaba de valent. Encantat de coneixer-vos i fins aviat!!!
p.d. : jo tambe "acampare" al costat del Sr. Croqueta...te uns fastucs!!! :love4:
dons nosaltres tambe ens o vam passar molt be!!! ( al arrivar a la zona de picnic vull dir) perque avans varem patir un parell d´hores de pluja conduint per asfalt i no varem trepitjar ni un pam de camins de terra, aixo ens passa per fer sempre tard :sleepy1:.Un cop varem trobar un lloc per dinar sort de la carpa d´en Xavi ( que es va poder muntar en poc temps tot i el meu sabotatje ;D ) ja que al sortir el Sol la calor apretaba de valent. Encantat de coneixer-vos i fins aviat!!!
p.d. : jo tambe "acampare" al costat del Sr. Croqueta...te uns fastucs!!! :love4:
I quin cotxe mes bonic que tens ...!!!!!!, ja estic buscant un Nissan Micra !!!!...jajajajaja
Una abraçada Jordi i un petó per la Cris M....., jajajaja
Bones
A jutjar per les fotos, malgrat una estona de mal temps, sembla que vareu gaudir, i a mes, com sempre, dona la impressio que un cop mes, el bon rollo va suplir al sol.
Una llastima no poder assistir per part nostra, un altre cop sera.....
Per cert, dimarts tinc hora amb el metge per comentar els resultats de les probes i radiografies de la meva dolorida esquena.......