Forum
DIUMENGE 7/8/2011 DONADA DE SAL A SETCASES
Be com cada any es una cita molt bonica amb paratges espectaculars, podem dinar de picnic i pasar un dia espectacular en mig de vaques i cavalls.
Adjunto informacio per si algu es vol apuntar, jo amb tota la familia si aniré.
Xavi
😀 😉
El CAT4x4, com cada any, us torna a convidar a la donada de sal.
--------------------------------------------------------------------
12 h. Donada de sal al bestiar a la Balmeta.
12:30 h. Missa de campanya a la Balmeta.
Desprès el qui vulgui es podrà quedar a dinar de picnic. Cadascú s'ha de portar el menjar.
La carretera per pujar a la Balmeta estarà oberta de les 10 h. del matí a les 17 h. de la tarda (es recomana anar-hi en 4x4)
La Balmeta es troba a uns 40 minuts en cotxe de Setcases.
--------------------------------------------------------------------------------
Per més informació: www.cat4x4.org
Bon dia Xavi, dons la veritat és que pinta molt bé, aquest vespre al JOVI ens en fas cinc cèntims, a més, tindries cangur extra per distreure a les feres, ja saps que la Cris s’entén molt bé amb la canalla (recoi fot catorze anys que m’aguanta a mi...) ;D 😉
Fins al vespre,
Carles (GASSMAN)
Bones
Cal fer alguna inscripcio?
HI ha limit de participants?
M agradaria venir hi.....
Bones
Cal fer alguna inscripcio?
HI ha limit de participants?M agradaria venir hi.....
No fa falta cap inscripcio, si vols quedem en un punt aprot o ens anem truquem per veuren's a una hora en concret, evidenment amb la Sandrine i el marpel que m'el demanen els nens.....
😉
Bon dia Xavi, dons la veritat és que pinta molt bé, aquest vespre al JOVI ens en fas cinc cèntims, a més, tindries cangur extra per distreure a les feres, ja saps que la Cris s’entén molt bé amb la canalla (recoi fot catorze anys que m’aguanta a mi...) ;D 😉
Fins al vespre,
Carles (GASSMAN)
Si , que yo no iré a Setcases...a ver como te las apañas con la Sombra ;D
Buenas
Em sembla que finalment no podrem asisitir, porto ahir i avui amb un mal d esquena bestial, ahir vaig anar al metge, em varen fer probes i dimecres en sabre alguna cosa. ???
Tinc moltes ganes de fer 4x4 i compratir-ho amb vosaltres, pero noi, aquest any sembla que s em gira tot.
Ho la PINACSI epero que de l esquena no sigui res i et recuperis aviat .Bueno al tema ia fa anys que bui pujar i aquet any no seme escapa el que tinc es un ducta la SAL que la tinc que purta io de casa o te la donan algun lloc au vinga fins aviat marti
Hola Martiland, no cal portar la Sal, l'ajuntament amb el Cat 4x4 pujent amb tractors la Sal.
Bé, de moment anem 4 cotxes i amb Martiland serien 5.
Danny (RRc V8) i jo (D3) sortim de Sant Quirze a les 8.30h.
A les 10.00h em quedat amb Gassman (Defe 90) a Ripoll i Blai ( D3).
A les 11.00h pararem a Setcases per desitjar trobar- nos al Ignasi (pinacsi), sempre pot conduir la Sandrine o el Marpel...(disco 300).
Xavi
666.32.nou tres. 95
NOTICION DE ULTIMA HORA ..!!!!!! DAVID "er CROQUETA" també ve !!!!!!!
:wav:
:3some:
AMB ELS COTXES QUE ANEM, NO SE SI LLOGAR ALGO PER NO QUEDAR-ME ENRRERA. DISCO 3 ETC ETC , QUIN NIVELL. JUAS JUAS JUAS.
AMB ELS COTXES QUE ANEM, NO SE SI LLOGAR ALGO PER NO QUEDAR-ME ENRRERA. DISCO 3 ETC ETC , QUIN NIVELL. JUAS JUAS JUAS.
Suerte que vienen las Santas si no........ te iba a enseñar el GASSMAN lo que corre un Defe !!!, aún así al ser una jornada como diria el Suri, Ludico-festiva-familiar, respetaremos todas las señales de trafico y los limites de velocidad.
Ahhh, a las 8,30h con deposito lleno, concretamente en tu caso... jejejejeje.....
P.D. No escribas en mayusculas, normas de los foros..!!!
😉
Doncs ja estem a casa de tornada,
Després d'una jornada tipica Landrovera, on hem pasat de 25º a 13º amb un diluvi, forta boira i moments de por per algún copilot, hem arrivat al cim de LA BALMETA, pero desafortunadament s'ha suspes per el mal temps "llogic" ens contesta el pages que estava guardan la SAL per un altre dia.........
Encara i així, no ens hem desanimat i un cop hem baixat a la civilització hem consensuat buscar en direccio de tornada un lloc bo per dinar en quan sortis el sol.
Finalment a prop de Ripoll a sortit el SOL i hem pogut dinar molt tranquils, amb la canalla jugant per el voltant i nosaltres petant la xerrada, bé les dones ficant-se amb els homes, aprofitant quan s'ajuntent mes de dos.
Per part nostre ha sigut un dia magnific, envoltats de molt bona gent.
Pues ya estamos en casa de vuelta,
Después de una jornada típica Landrovera, donde hemos pasado de 25 º a 13 º con un diluvio, fuerte niebla y momentos de miedo por algún copiloto, hemos llegado a la cima de La Balmeta, pero desafortunadamente se ha suspendido por el mal tiempo "lógico" nos contesta el payés que estaba guardando la SAL para otro día .........
Aún así, no nos hemos desanimado y una vez hemos bajado a la civilización hemos consensuado buscar en dirección de vuelta un lugar bueno para comer en cuanto saliera el sol.
Finalmente cerca de Ripoll a salido el SOL y hemos podido comer muy tranquilos, con los niños jugando por los alrededores y nosotros charlando, bien las mujeres metiéndose con los hombres, aprovechando cuando se juntan más de dos.
Por nuestra parte ha sido un día magnífico, rodeados de muy buena gente.
Fins una altre, (adjunto fotos),
Xavi 300 tdi & family
Carai quina enveja! I mentre he tingut el Range dormint a casa... Perquè jo era a Andorra d'incognit amb el BMW... A la pròxima m'apunto!
P.D. Per cert:
Suerte que vienen las Santas si no........ te iba a enseñar el GASSMAN lo que corre un Defe !!!, aún así al ser una jornada como diria el Suri, Ludico-festiva-familiar, respetaremos todas las señales de trafico y los limites de velocidad.
Ahhh, a las 8,30h con deposito lleno, concretamente en tu caso... jejejejeje.....
P.D. No escribas en mayusculas, normas de los foros..!!!
😉
Xavi no entenc com és que escrius en castellar... en aquest tema tots han respos en català i a més a més és en el foro Cataluña :dontknow:
Xavi, molt be el reportatge. Ja em pasaras les fotos per penjarles al face..... i tambe per la claudieta, que vol posarles al seu album................
per cert darisco, suposo que ho ha possat en castella tambe , per que la meva dona l´erika es sueca i encara li costa el català.
graciès.