Forum
Dijueves en Tarragona.
Bones. Porto quatre dies a lo foro i sempre em quedo amb ganes de anar a les kedades que feu els dijous al Jovi. M agafa un pel lluny. Si fos dissabte o diumenge encara.
Hi ha més gent de Tarragona i voltants que vulgui instaurar el dijueves en algun punt intermig?
Bona proposta Àngel, a veure si els teus companys més propers tenen ganes de gresca i instaureu un dijueves per el tarragonès. Es qüestió de trobar un lloc que us preparin unes tapes d'aquelles per llepar-se els dits, que el preu sigui ajustat, i que el trobar aparcament no sigui un suplici. ::)
Felicitats per la teva iniciativa. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
P.D: El tema de quedar els dijous és perquè a la majoria els hi va millor (malgrat que a l'endemà estàs fet merdes). Les nits de divendres, dissabtes i diumenges tenen prioritat les sofertes santes i famílies que ens tenen que aguantar. ;D 😉
Bones. Em sembla una idea co..........
Tarragona tambe em queda un pel lluny pero miraria d'arribarmehi les vegades que pogues.
Doncs a veure si algú més es manifesta i trobem puesto. Jo sóc de Roda de Bara i algun lloc on tapear conec.
Si algun dijous m'enganxa que estic a la casa de mons pares, a Torredembarra, ja pots comptar que m'apuntaré!
Com ho feu lo dels dijous al Jovi?
Quedeu tots els dijous o una vegada al mes? A veure si em puc escapar al pròxim
Es procura fer un, més o menys cada mes, quan va tocant la data algú diu: " Iep!, fa temps que no fem un dijueves" . Llavors es proposa una data y la gent s'apunta.
Es una cosa espontànea i sense organitzacio prèvia, però es munta rápid i la gent va...
Prova tu a posar lloc i data amb 15-20 dies per la zona de Tarragona i a veure com us va la cosa, l'important es crear "la necessitat" després tot va rodat...
Ok. Doncs ja ho miro, però abans de fer un en aquestes terres hauria de anar al Jovi a posar cara a molts de vosaltres. Quan feu el següent?
Ok. Doncs ja ho miro, però abans de fer un en aquestes terres hauria de anar al Jovi a posar cara a molts de vosaltres. Quan feu el següent?
Bones, bona iniciativa!!
El proxim el farem de cara al mes que ve, com et diu el tequila es una cosa espontania, segurament per mitjans de mes algu salti i digui, fem un dijueves!! I posarem una data. Si estas atent al foro catalunya ja ho veuras.
Presi!
No trobaràs ningú que t'acompanyi?? :angel:
Jo li guardare les espatlles per si necesita assistencia ...... 8) i també aniré des de Can fanga si no coincideix amb res.
Jejeje
😉
Xavi
P.d. Per cert aniria amb el D3 i aixi podem anar mes en el cotxe i compertir despesses....
Bones, bona iniciativa!!
El proxim el farem de cara al mes que ve, com et diu el tequila es una cosa espontania, segurament per mitjans de mes algu salti i digui, fem un dijueves!! I posarem una data. Si estas atent al foro catalunya ja ho veuras.
ja hi ha el nou post de dijueves 😉