Forum
DIJUEVES DE NAVIDAD 15 de Diciembre
Buenasss.......gracias a todos por la asistencia , así da gusto 😉 , lo que es cierto es que cada vez se nos queda más pequeño el Jovi leñe jejeje...
Bueno , que me alegro de haber estado con vosotros 😉
Pdt: El merito de todo es de Miguel que se lo sabe currar 😉
[move] Bones Festes!!!![/move]
buenas!!
impresionante dijueves de fin de año, tanto por la gente, tanto por la comida (aun estoy lleno!!), en fin, por todo!!
gracias a todos por asistir y hacer de esta cena una GRAN cena.
saludos y felices fiestas!!
Bon dia a tothom, poc més a aportar que no hàgiu citat ja, només comentar que la quantitat de viandes va ser insuperable, llàstima que tot just sortia d’una grip i encara no estava en plenes facultats, recoi, deixar braves al plat va ser imperdonable, però és que entre el meu malmès estómac i que estava envoltat de pubilles que xerraven més que no pas menjaven... ;D
Per el proper “dijueves” intentaré asseure’m encerclat de mascles perquè en tot el sopar no vaig sentir ni una sola vegada les paraules Land Rover, EGR, centraleta electrònica, o creueta del diferencial ni una sola vegada, “cordons” que diferents som els homes de les dones... ::)
:hello2: :hello2: BONES FESTES A TOTHOM I ESPEREM QUE EL 2012 SIGUI L’ANY DE LA REMUNTADA :hello2: :hello2:
Carles (GASSMAN) i Cris
me parece que la hormigonada de arroz ha fraguado en el interior de mi ser.... voy a necesitar la ayuda de algun dinamitero o algun agente del TEDAX haciendo horas extras
TODAVIA NO HE PODIDOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Quina rabia, quina enveja !!!!!
Be, de totes maneres des de dintre del meu COR un desitjo un BON NADAL, que us toqui la loteria a tots i una bona despedida/entrada d'any.
Espero amb il.lusió i ansiatat el primer DIJUEVES del 2012 !!!!
Xavi
😉
P.d., per tots una forta abraçada, encara que molts encara ens veurem abans de cap d,any a LCP o a la ASSAMBLEA DEL CLUB EL DIA 30.
:police: