DIJUEVES DE NAVIDAD...

Avisos
Vaciar todo

DIJUEVES DE NAVIDAD 15 de Diciembre

95 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
4,471 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

¿a partir de qué hora rondareis por allí? Al márgen de Suri, que está ya allí haciendo labores de control de calidad...  ;D

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Hacia las 20:45 ya suele haber alguien  😉

Por cierto , me acaba de llamar el Presi y le han roto un cristal del Defe con lo que lo ha tenido que llevar a la Land Rover , pero no le tendrán el coche hoy.....Hay alguien que venga de la zona del Barcelones que venga a la cena  que pueda pasarlo a buscar  ?!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Ahora le doy un toque al móvil a 109LRS y que llame al Presi, a ver si se ponen de acuerdo para venir juntos!

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096
Topic starter  

que coja el Tren!!!!!!!! como en sus tiempos mozos cuando debía ir al Canet Rock..... el truco está en alargar la fiesta hasta que salga el primer o segundo tren de la mañana....

juas juas juas!!!!!!!

Fuera coñas si es necesario voy a buscarlo esta tarde con el Innombrable, pero deberá firmarme una declaración jurada conforme lo cómodo, potente y silencioso que és........ luego lo dejo el Jovi para que me siga guardando el sitio y controlando los preparativos....

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Acabo d'arrivar ara de la LRMotors...

La "pinicula" tambe dita "flin" es:

Surto de casa a las 08:55 per portar els crios al cole, el Def el tinc a la porta i esta normal... arribo de esmorçar a les 10:25 i... trencat el vidre darrera del conductor, un forat de tres pams... pero, no hi han obert cap porta, totes amb els seguros posats (no ha saltat l'alarma) i, aixó si, han obert un cm. el cristal llarg de darrera...

En fí, una putadeta que m'hi deixa sense cotxe per uns quants dies... el RACC ha dit que el porti a RALARSA i aquets han dit que millor al concessionari que ells trigarien molt mes... es a dir, que estic sense Def fins no se sap quan...

Menys mal que el Barça va guanyant... jejejeje

ResponderCitar
(@Rubix)
Respuestas: 341

Jo aniria perque a la que vaig anar vaig disfrutar molt, pero m'han tret tres caixals del ceny i estic a sopetes!!!
A la proxima m'apunto!!!

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Topic starter  

Sr. PeCident , el mendalerenda le garantiza el regreso en el INOMBRABLE jajajajaajajajajaaj

YA puede ir pillando el tren el Clot, que organizaremos una banda de musica al más puro estilo Bienvenido Mr. Marshall a su llegada a La Garriga.

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Bones senyors-es que ho passeu molt  molt be i no
  mengeu molt que quedan moltes festes .
  Io comenÇo a 22 hores a traballa pro io alo meu
  millor es surtida i un bon dina ala muntanya au
  vinga tots capa la Garriga

moltas salutacions  Marti

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

El pikao al final avui no ve

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Bona nit... aixó es la secció agraiments...

Pau_88D, moltes gracies pel servei de taxi fins a La Garriga, no te preu aixó de que et vinguin a buscar a casa per portarte a sopar amb els amics i a sobre et cedeixin el seient de copilot, moltissimes gracies Pau i Laura.

Marmota. el servei de taxi de tornada ha sigut ja de nota... primer el venir al sopar desde Tarrega, i despres el esperar a que termini d'enrotllar-me amb el personal per tornar-me a casa donant una volta de quasi be 30 Km.... gracies Lluis, un plaer compartir amb tu aquesta tornada.

Suri, gracies pel oferiment.

Txus, gracies per l'interes en sol.lucionar la meua arribada.

La resta... sou collonuts, quin sopar tan bo que hem passat... si algú es torna a quedar amb gana... jejejeje... els plats dels postres ja ens els serviam nosaltres mateixos, i per cert, no han aconeguit enterrarme en carajillos... jajajajaja

I ara les critiques:

Miguel, te has pasao!!! una cosa es que nos pongas de cenar y otra bien diferente es que nos cebes de esta manera.... sigues siendo muy grande.

No puede ser que nos quejemos de que no comemos y despues dejarnos todo lo que nos hemos dejado... y eso que estaban dispuestos a ponernos mas de lo que hubieramos pedido, que yo lo se por propia experiencia... jajajajaj

.................

fi de l'apartat agraiments-critiques...

Certifico que cada vegade som menys els que fumem... al final os morireu de fastic, ja se que nosaltres de cancer (pero encara no sabem quand... jejejeje), aixo de sortir a fumar te les seues ventatges, pots parlar una estona sense cridar... encara que s'et fotin totes les xuxes del plat... 😉

I, per fi... ¡que modositos estais todos cuando vienen las señoras!... jajajajaja

vinga, bon nadal i bon any nou... espero veure-os a l'assamblea...

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Topic starter  

BUENOS DIASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! Dragon dormido STOP cena increible STOP compañia inmejorable STOP la proxima vez reservamos el pabellon municipal STOP FIN

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Bon dia!!

Va ser el nostre primer "dijous", però ens ho vam passar de conya! Repetirem, us ho asseguro!! Em va agradar molt posar cara a alguns nicks del foro, i demano perdó per no haver-vos saludat personalment a tots. Però com que hi haurà més ocasions, ja ho sol.lucionarem!

Sobre el Jovi, res a afegir. Ja hi havia anat un parell de vegades amb el Txus, i tan el tracte com la teca són simplement molt i molt bons!

Roger, les gràcies no es mereixen! Primera, que tu havies de venir sí o sí, i segona torno a dir (tot i que quan  ho vaig dir ahir això va aixecar riures més o menys generalitzats, jajajaja!!) que sé que tu faries el mateix. ¿Oi?  ;D

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Topic starter  

Ya estoy sentado con más tranquilidad.......

Para los que os interesa, el dragon sigue dormido y me temo que con la hormigonada de arroz que me comí anoche lo mismo tarda en rugir.......

Sr. Pau y Sra..... no les pude saludar convenientemente, habrán más oportunidades.

Sr. PeCident me alegra que no tueviera dificultades para regresar a su casa anoche, ya veo que el espíritu Land rovero estuvo a la altura d elas circunstancias.

LA verdad, anoche me coloqué de "espaldas a la sala" y no pude observar si finalmente fuimos los únicos en cenar en la sala...... si fue así desearia sugerir que para "aforos" de 30 o más asistentes reservemos por entera la sala y coloquemos TODAS LAS MESAS en el centro de la sala , incluso con una disposicion de "doble profundidad de mesas" rollo Gran Mesa Central. Se que txus tomará nota de mi sugerencia para futuras macrocenas y si es posible conseguirá ese estupendo detalle por parte de la direccion del Jovi.

Quiero remarcar como el PeCident, que en esta ocasión Miguel nos cebó, se me saltaron las lágrimas al ver que cuando recogían los platos de las tapas, todavía quedaban bravas sin acabar.....esto no puede volver a suceder......

P.D. que contento estoy con eso de que no se fume en los Bares.....

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Bones!!!!!
Avui estic fet uncromo per la p....a grip. Pero va estar molt be la jornada d'ahir.
Sento no haver sentit el movil en tota la tarda d'ahir. Quan el vaig mirar ja erenles 20:45............. :-[
Perla propera, espere que la senyora no tingui que matinar tant per anar a currar, i ens poguem queda mes estona!!!!!!
Per cert,ahir va sobra "teka" per que no estava el Xavi????? com que sempre sentia que es quedaven curtsde menjar!!!!!  :laugh:

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
Només puc dir que va valer la pena venir des de Tàrrega, m'ho vaig passar molt bé i vaig disfrutar en tots els aspectes, tant per la companyia,per les converses com pel sopar...Si se'n torna a fer un altre per aqui Lleida serà difícil d'igualar el que es monta per aqui dalt.
Una abraçada i un aplaudiment pel Txus que s'ho va currar perque reunir 30 persones i procurar que tothom en sortis satisfet i tips costa molt. Gracies de tot cor.
Roger, un plaer ser el xòfer de tot un President, a la teva disposició. Només dir que quasi em perdo la sortida a la Plaça de les Glòries mirant les "nenes" que hi ha.
Salutacions a tots.

ResponderCitar
Página 6 / 7
Compartir: