DIA 23 OCTUBRE TROB...

Avisos
Vaciar todo

DIA 23 OCTUBRE TROBADA GENT DEL VALLÉS i RODALIES

164 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
9,227 Visitas
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

Bona tarda a tothom. Dons bé, al senyor David (Mr. Croqueta)l'hi ha sortit una “rèmora” i em portarà de copilot. Fa 48 hores que tinc el meu somiat Defender al garatge i tinc una síndrome "Landrovera" de nassos, però per demà encara no l'hi podré fer la presentació en societat. En sembla que el noi al qui l'he comprat tenia el manteniment d'olis i filtres una mica oblidat i prefereixo esperar-me a fer-li una revisió en profunditat per veure com està tot plegat. A més de que la meva dona treballa els dissabtes i encara no hem pogut anar plegats a donar un vol per estrenar el Defender. Això és amor, ¿oi? deixar el Def a casa a l'espera d'anar a estrenar-lo amb la "santa". Per això aniré de paquet amb el David. Ja hi  hauran moltes altres ocasions per anar amb el Defender.

Be, en definitiva pumu t'agrairia que tinguessis en compte un altre “pajaru” més en el Discovery i per dinar.

Amb en jordi-td5 ja ens coneixem però la resta tot seran cares noves, ostres estic un pèl acollonit.

Apa siau,

Carles.

ok comtu amb un de mes
y bones noticies el range esta ya al garatge y dema el portare a la ruta , ya a surtit del taller  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:hello2: Molt bona notícia. :hello2:

Gràcies i fins demà,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 57

molt bona niiiiiiiitttttt , be i dons el lloc de trobada es el mateix ? sortin de sentmenat un parking que hi ha , i si no i sou a quant arribi jo capa on tiro ehhhhh directe al restaurant a fer el vermutillo  ;D ;D pendre nota del telf i fare un truc si no arribo a temps de la ruta, fins dema

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

molt bona niiiiiiiitttttt , be i dons el lloc de trobada es el mateix ? sortin de sentmenat un parking que hi ha , i si no i sou a quant arribi jo capa on tiro ehhhhh directe al restaurant a fer el vermutillo  ;D ;D pendre nota del telf i fare un truc si no arribo a temps de la ruta, fins dema

tens el telefon de apa siau , si no arribes a temps truca y que et digui per on anem y com arriba rapid fins aya

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

Jo espero estar cap a les 10:30 a on em quedat. Màxim màxim a les 10:50 soc allà.
No coneixo a ningú o sigui que em sentiré algo estrany, però sempre hi ha una primera vegada, no??

Bueno si: A Pumu en la Party del passat any el vaig tenir que treure del fanc 😉
Us deixo el meu mobil per si s'anulés o algo. Es que ja no em podré connectar a internet!!! 680 41 88 38

En veiem!!!!!

quin dels 2 discos ets , que emb van a ve de treure dos de cop que un no podia jajaja , aixo em pasa per estrena la fosa aquella jajaja

ResponderCitar
 toti
(@toti)

bona nit, com avui m´ho he passat molt be a la trobada , la gent a sigut fantastic, pumu el dinar una pasada ehhhhh moltisim i molt bo felicita a la teva mare, i la sobre taula amena total que a sigut curt el dia amb vosaltres, poso las fotos aqui. epppp aixo s´ha de repetir.

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

yo tambe mo he pasat molt be , a vera si repetim un altre dia y o fem mes animat jejeje

ResponderCitar
 toti
(@toti)

que momes a sortit una aviam ara

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

bueno queria deciros a los que aveis venido que si algun dia os veo y no saludo no es que pase es que para las caras y nombres soi muy malo pero mucho jeje , bueno me acordare de xavi que a echo socios a todos menos ami que no le a gustado mi range jejeje

ResponderCitar
(@sensi)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 609

Lo he pasado de lujo.
La compañía fantástica, la comida... que voy a decir de la comida, vaya croquetas... los que no habéis venido a comer, os habéis perdido una buena comilona y una mejor sobremesa.
Encantado sinceramente de haber conocido a todos.

Y ahora esta claro lo que toca. :evil4: :evil4: :evil4: :evil4: :evil4: :evil4:
Poner fecha para hacer una ruta más cañera.

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

Lo he pasado de lujo.
La compañía fantástica, la comida... que voy a decir de la comida, vaya croquetas... los que no habéis venido a comer, os habéis perdido una buena comilona y una mejor sobremesa.
Encantado sinceramente de haber conocido a todos.

Y ahora esta claro lo que toca. :evil4: :evil4: :evil4: :evil4: :evil4: :evil4:
Poner fecha para hacer una ruta más cañera.

no estaria mal poner la fecha para la siguiente , pero quedar antes , para almorzar jaja que algunos necesitan repostar antes desalir  ;D ;D ;D ;D o acerlo viceversa un buen almuerzo y luego ruta jajaja

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

bueno queria deciros a los que aveis venido que si algun dia os veo y no saludo no es que pase es que para las caras y nombres soi muy malo pero mucho jeje , bueno me acordare de xavi que a echo socios a todos menos ami que no le a gustado mi range jejeje

oST..... con la broma al final tienes razón me olvidé de ti...... bueno PUMU como no hicimos el test de neumaticos y además ME ARREPIENTO MUCHO de no participar der esa comilona TAN BUENA que van informandome por ahí, quedamos me invitas a comer en el restaurante de tu madre y yo te dejo ganar eltest y te hago socio honorifico y gratuito...!!!!

jejejeje 😉

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

oST..... con la broma al final tienes razón me olvidé de ti...... bueno PUMU como no hicimos el test de neumaticos y además ME ARREPIENTO MUCHO de no participar der esa comilona TAN BUENA que van informandome por ahí, quedamos me invitas a comer en el restaurante de tu madre y yo te dejo ganar eltest y te hago socio honorifico y gratuito...!!!!

jejejeje 😉

ya veo que se conquista con el estomago jajaja
no te preocupes montamos otra ruta y otra comida  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

jo tambe m'ho vaig passar molt be, bona gent bon menjar bons lands, que mes es pot demanar!!???
a veure si comencem a preparar la proxima!!! aixo si ha de ser una mica mes llarga i mes divertida ;D ;D

ja ens veurem!!

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Jo ja m'apunto per la pròxina!

Ruta:
- DaRiSo ok

😉

ResponderCitar
Página 9 / 11
Compartir: