DIA 23 OCTUBRE TROB...

Avisos
Vaciar todo

DIA 23 OCTUBRE TROBADA GENT DEL VALLÉS i RODALIES

164 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
9,224 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Homeeeeeeeeeeeeee, Jaume, que ja fa temps que em coneixes, no en tingus cap dubte...  ;D

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Es clar i sense cafeina!!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Home, doncs cafeina no en portava, no...  😛

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Ara tinc que cambiar els silemblocks de les ballestes, pero un cap de setmana ja et portare a fer una ruteta guapa....vamos, si el "disco" aguanta (ji,ji,ji).

ResponderCitar
(@xavicooper)
Respuestas: 56

Per cert... de les fotos que vam fer nosaltres hi han unes de la canalla sortint per la finestra d'un Disco bastant xules.. .ho dic perque si el pare vol que les penjem per aquí en public o sino li passo per privat....ja em dira, pq no m'enrecordo dels noms!!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Qué dir que no hagueu dit, encantat d'haver-vos conegut en persona i haver compartit aquesta matinal amb tots vosaltres! Per cert, les croquetes que ens vàrem crospir no tenen res a veure amb mi  :laugh: :laugh:A veure la propera per quan...  ;)Tictactictactictac... :angel:

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Buenas fotos y mejor ambiente, lastima que tenía curro,(en Toledo, aquí al lado), a la próxima contar conmigo, yo me apunto al desayuno, la ruta y la comida, no vamos ha dejar nada ha medias.
Salu2 Joan

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426
Topic starter  

Per cert... de les fotos que vam fer nosaltres hi han unes de la canalla sortint per la finestra d'un Disco bastant xules.. .ho dic perque si el pare vol que les penjem per aquí en public o sino li passo per privat....ja em dira, pq no m'enrecordo dels noms!!!

Eeepp Xavi!!

Son el fills del GU4NCHO, portaba el Disco 3, ell es del foro de Senglars 4x4 i no es mira aquest, de totes maneres ja li he dit i quan em contesti et dic quelcom.

Grácies

Apa Siau

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola nois!
ja e llegit que el dinar va ser molt bo,el procsim no me´l perdo....
en quan a la resta, em va agradar molt,la trovada y la ruteta...
llastima que vaig haver de sortir "pitan" pero no em va quedar altre remei,per la proxima ja m´ho montare de manera que pugui disfrutar de tota la trobada sensera...
molt agrait per tot y fins la propera...

salut!

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Ey hola:
Va estar molt be. Pel meu gust algo fàcil, pero molt be.
A veure quan fem un altre!!!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Xavi si vols enviamelas per email i jo l faig arriba al Juanjo.

rangecuyi@hotmail.com

Xavi 300 Tdi
😉

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

em sembla que i tindrem de mirar algu mes cumplicat totom es queixa  ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426
Topic starter  

Eeepp!!

Bé la pròxima la farem més canyera....de totes maneres sempre s'hauria de buscar una ruta paralela per qui no volgui masses emocions, o no volgui cascar el cotxe. (aquest seré jo) vigileu amb el Pumu que us deixarà sobre una pedra  😛 ;D

Apa Siau

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

Eeepp!!

Bé la pròxima la farem més canyera....de totes maneres sempre s'hauria de buscar una ruta paralela per qui no volgui masses emocions, o no volgui cascar el cotxe. (aquest seré jo) vigileu amb el Pumu que us deixarà sobre una pedra  😛 ;D

Apa Siau

ten recordes el dia que em mirar la ruta del 23 , els camins que et deia aquts els mirare , dons el vaig ana a mirar dilluns caminan am la dona y la gossa y e trobat un de mlt interesant jejeje

ResponderCitar
Página 11 / 11
Compartir: