Forum
DIA 23 OCTUBRE TROBADA GENT DEL VALLÉS i RODALIES
Homeeeeeeeeeeeeee, Jaume, que ja fa temps que em coneixes, no en tingus cap dubte... ;D
Ara tinc que cambiar els silemblocks de les ballestes, pero un cap de setmana ja et portare a fer una ruteta guapa....vamos, si el "disco" aguanta (ji,ji,ji).
Per cert... de les fotos que vam fer nosaltres hi han unes de la canalla sortint per la finestra d'un Disco bastant xules.. .ho dic perque si el pare vol que les penjem per aquí en public o sino li passo per privat....ja em dira, pq no m'enrecordo dels noms!!!
Qué dir que no hagueu dit, encantat d'haver-vos conegut en persona i haver compartit aquesta matinal amb tots vosaltres! Per cert, les croquetes que ens vàrem crospir no tenen res a veure amb mi :laugh: :laugh:A veure la propera per quan... ;)Tictactictactictac... :angel:
Buenas fotos y mejor ambiente, lastima que tenía curro,(en Toledo, aquí al lado), a la próxima contar conmigo, yo me apunto al desayuno, la ruta y la comida, no vamos ha dejar nada ha medias.
Salu2 Joan
Per cert... de les fotos que vam fer nosaltres hi han unes de la canalla sortint per la finestra d'un Disco bastant xules.. .ho dic perque si el pare vol que les penjem per aquí en public o sino li passo per privat....ja em dira, pq no m'enrecordo dels noms!!!
Eeepp Xavi!!
Son el fills del GU4NCHO, portaba el Disco 3, ell es del foro de Senglars 4x4 i no es mira aquest, de totes maneres ja li he dit i quan em contesti et dic quelcom.
Grácies
Apa Siau
Hola nois!
ja e llegit que el dinar va ser molt bo,el procsim no me´l perdo....
en quan a la resta, em va agradar molt,la trovada y la ruteta...
llastima que vaig haver de sortir "pitan" pero no em va quedar altre remei,per la proxima ja m´ho montare de manera que pugui disfrutar de tota la trobada sensera...
molt agrait per tot y fins la propera...
salut!
Ey hola:
Va estar molt be. Pel meu gust algo fàcil, pero molt be.
A veure quan fem un altre!!!
Xavi si vols enviamelas per email i jo l faig arriba al Juanjo.
rangecuyi@hotmail.com
Xavi 300 Tdi
😉
Eeepp!!
Bé la pròxima la farem més canyera....de totes maneres sempre s'hauria de buscar una ruta paralela per qui no volgui masses emocions, o no volgui cascar el cotxe. (aquest seré jo) vigileu amb el Pumu que us deixarà sobre una pedra 😛 ;D
Apa Siau
Eeepp!!
Bé la pròxima la farem més canyera....de totes maneres sempre s'hauria de buscar una ruta paralela per qui no volgui masses emocions, o no volgui cascar el cotxe. (aquest seré jo) vigileu amb el Pumu que us deixarà sobre una pedra 😛 ;D
Apa Siau
ten recordes el dia que em mirar la ruta del 23 , els camins que et deia aquts els mirare , dons el vaig ana a mirar dilluns caminan am la dona y la gossa y e trobat un de mlt interesant jejeje