DIA 23 OCTUBRE TROB...

Avisos
Vaciar todo

DIA 23 OCTUBRE TROBADA GENT DEL VALLÉS i RODALIES

164 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
9,226 Visitas
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

el problema de rutes mes divertides es que son molt mes divertides ejeje yo estic miran una de ferla pero primer la bull fer caminan a veure si es complica gaire y despres no puc cuntinuar jejeje

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

el problema de rutes mes divertides es que son molt mes divertides ejeje yo estic miran una de ferla pero primer la bull fer caminan a veure si es complica gaire y despres no puc cuntinuar jejeje

😉

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Jo el que faig és explorar primer en bici i si veig que es pot fer amb el cotxe, el vaig a buscar.  😀 8)

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

Jo el que faig és explorar primer en bici i si veig que es pot fer amb el cotxe, el vaig a buscar.  😀 8)

si yo u faig pero caminan jejeje

ResponderCitar
(@RODRX4)
Respuestas: 1066

Bones a tots, que guay, veig que heu fet un grupillo de lujo!, llastima que habia de treballar que si no m´apuntaba feliz!,
A la propera no fallo!,
salutacions a tots,
Rod

Jo ja m'apunto per la pròxina!

Ruta:
- DaRiSo ok
-Rod

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Ei nois!!

Això de dissabte va estar molt, però que molt bé! Va molar veure gent que feia temps que no veia, i posar cares a alguns dels nicks del foro! Espero que repetim aviat, i que ens ho tornem a passar igual de bé!

Gràcies als organitzadors!

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

hem sap greu no haber pogut asistir. Causas majors!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Tranquil, ja hi haurà més vegades! "Lo primero es lo primero", company...

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

bueno veien que totom so a pasat be podriam mira de muntar una altre per de aqui a un parell de setmanes no?

pero saria d mirar algo una mic mes interesant , lo idoni seria ferlo tot per mail

ResponderCitar
(@xavicooper)
Respuestas: 56

Nois, encantats de coneixer-vos a tots!! Un bon matí que vam passar, hem de fer una altra...!! Mentres no sigui algo massa complicat.. almenys pel nostre Free....

Au nois! salut!!!!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Jejejejeje, no pateixis, Xavi, conforme li vagis agafant la mida al Free, i vegis el que és capaç de fer la seva electrònica, seràs tu el que ens demanaràs que compliquem més les sortides, ja ho veuràs!

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

la proxima podriem fer un esmorzar y despres ruta , com aquet cap de setmana vaig veure que mols necesiten mes combustibles que els seus cotxes jejeje

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426
Topic starter  

Eeepp!!!

Perdoneu la tardança, pero ahir va tocar festa del Supers i no vaig poder fer res, bé vaig anar connectant-me per veure si la gent despotricaba molt, per vaig veure que més o menys us ho vareu passar bé.

Per la meva part va ser genial, vaig veure gent que feia moooolt temps que no veia, i vaig coneixer altre de nova, com ja heu dit, és meravellós posar cara a la gent del foro, un plaer de veritat.

També vull agrair a les Sras. que van venir el fet d'aguantar-nos, sou fabuloses!!!  :-* :-* :-* (un per cadascuna)

Es cert que realment els grups van fer la seva, però més o menys va sortir bé. Intento posar fotos, si algú te queixes..., al “mestre armeru” que les va fer.  😮

Apa Siau

Acaparando el fotógrafo.... ;D

Sensi vaya lío, que vas al revés... :laugh: :laugh:

Redneck Total!!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Jajajajajajajaja, i això que no se'm veu la cibella del cinturó, sino encara quedaria més clar... Redneck for ever, for ever Redneck!!!

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Lo que portes a la ma es una coca-cola veritat?

ResponderCitar
Página 10 / 11
Compartir: