Forum
el problema de rutes mes divertides es que son molt mes divertides ejeje yo estic miran una de ferla pero primer la bull fer caminan a veure si es complica gaire y despres no puc cuntinuar jejeje
el problema de rutes mes divertides es que son molt mes divertides ejeje yo estic miran una de ferla pero primer la bull fer caminan a veure si es complica gaire y despres no puc cuntinuar jejeje
😉
Jo el que faig és explorar primer en bici i si veig que es pot fer amb el cotxe, el vaig a buscar. 😀 8)
Jo el que faig és explorar primer en bici i si veig que es pot fer amb el cotxe, el vaig a buscar. 😀 8)
si yo u faig pero caminan jejeje
Bones a tots, que guay, veig que heu fet un grupillo de lujo!, llastima que habia de treballar que si no m´apuntaba feliz!,
A la propera no fallo!,
salutacions a tots,
Rod
Jo ja m'apunto per la pròxina!
Ruta:
- DaRiSo ok
-Rod
Ei nois!!
Això de dissabte va estar molt, però que molt bé! Va molar veure gent que feia temps que no veia, i posar cares a alguns dels nicks del foro! Espero que repetim aviat, i que ens ho tornem a passar igual de bé!
Gràcies als organitzadors!
bueno veien que totom so a pasat be podriam mira de muntar una altre per de aqui a un parell de setmanes no?
pero saria d mirar algo una mic mes interesant , lo idoni seria ferlo tot per mail
Nois, encantats de coneixer-vos a tots!! Un bon matí que vam passar, hem de fer una altra...!! Mentres no sigui algo massa complicat.. almenys pel nostre Free....
Au nois! salut!!!!!
Jejejejeje, no pateixis, Xavi, conforme li vagis agafant la mida al Free, i vegis el que és capaç de fer la seva electrònica, seràs tu el que ens demanaràs que compliquem més les sortides, ja ho veuràs!
la proxima podriem fer un esmorzar y despres ruta , com aquet cap de setmana vaig veure que mols necesiten mes combustibles que els seus cotxes jejeje
Eeepp!!!
Perdoneu la tardança, pero ahir va tocar festa del Supers i no vaig poder fer res, bé vaig anar connectant-me per veure si la gent despotricaba molt, per vaig veure que més o menys us ho vareu passar bé.
Per la meva part va ser genial, vaig veure gent que feia moooolt temps que no veia, i vaig coneixer altre de nova, com ja heu dit, és meravellós posar cara a la gent del foro, un plaer de veritat.
També vull agrair a les Sras. que van venir el fet d'aguantar-nos, sou fabuloses!!! :-* :-* :-* (un per cadascuna)
Es cert que realment els grups van fer la seva, però més o menys va sortir bé. Intento posar fotos, si algú te queixes..., al “mestre armeru” que les va fer. 😮
Apa Siau
Acaparando el fotógrafo.... ;D
Sensi vaya lío, que vas al revés... :laugh: :laugh:
Jajajajajajajaja, i això que no se'm veu la cibella del cinturó, sino encara quedaria més clar... Redneck for ever, for ever Redneck!!!