Forum
Bé, nois, finalment he pogut traslladar el meu compromís familiar cap al migdia, o sigui que a la ruta SÍ que podré venir!! Quines ganes de veure-us a tots!!!
Ens trobem a les 10.00 (hora zulú ;D) a la sortida de Sentmenat!!!!!!
sauria de fer una llista de qui va i qui no por que me e perdut y no se qui dina i qui no y necesito saber cuans dinaran ? per que me mare prepari mes o mens
EEEEEPPPPPPPP!!!!!........NOIS!
em puc apuntar?....porfi...porfi...porfi....
m´agradaria coneixer mes companys land roveros,per la teca no problem, em buscare la vida,a mi el que m´interesa es el companyerisme y la ruta,a mes vindria amb els crios si no teniu incombenient...salut!
Eeepp!!
Adolf necesitem saber quants sereu exactament pel dinar
Apa Siau
es que com no san anat afegin a la llista me perdut ;D ;D ;D avian un parell que venen d mes no?
TOTI y R R I P
sauria de fer una llista de qui va i qui no por que me e perdut y no se qui dina i qui no y necesito saber cuans dinaran ? per que me mare prepari mes o mens
Eeepp!!
Aqui la tens, em falta saber per part de l'amic RRIP, quanta gent son; pero entenc que parla en plural de crios per tant dos minim, però a veure l'edat que tenen, no fos cas que algun sigui petit i no menji (ostres quina experiencia que tinc amb crios 😮 😮 )
Per tant +/-:
• APA SIAU - 1 OK
• PUMU - 2 OK
• JORDI TD 5 - 1 OK
• SENSI - 1 OK
• XAVI COOPER - 2 OK
• RPODIO - 1 OK
• MR CROQUETA - 1 OK
• R.R.I.P. – 4 Pendent de confirmar
• TOTI - 4 OK
CONFIRMATS 18 +/-
• RANGE FENIX - 1
• GU4NCHO - 1
• TORTUGA - 1 OK
• JRM 80 - 2 OK
• DARISO - 1 OK
• XAVI 300 TDI - 2 OK
• PAU 88 - 1 OK
• CANYAMAS – 1 OK
CONFIRMATS 8
Només he sumat els confirmats en els totals, en principi el Gu4ancho i el Range Fenix venen a la ruta però no ho han confirmat.
PUMU: yo para la comida contaria para 18, como mucho para 19, si se apuntan muchos más, iremos al Corte Inglés y compramos tortillas envasadas (solo para esos)
Apa Siau
Eeepp!!
Aqui la tens, em falta saber per part de l'amic RRIP, quanta gent son; pero entenc que parla en plural de crios per tant dos minim, però a veure l'edat que tenen, no fos cas que algun sigui petit i no menji (ostres quina experiencia que tinc amb crios 😮 😮 )
Per tant +/-:
• APA SIAU - 1 OK
• PUMU - 2 OK
• JORDI TD 5 - 1 OK
• SENSI - 1 OK
• XAVI COOPER - 2 OK
• RPODIO - 1 OK
• MR CROQUETA - 1 OK
• R.R.I.P. – 4 Pendent de confirmar
• TOTI - 4 OKCONFIRMATS 18 +/-
• RANGE FENIX - 1
• GU4NCHO - 1
• TORTUGA - 1 OK
• JRM 80 - 2 OK
• DARISO - 1 OK
• XAVI 300 TDI - 2 OK
• PAU 88 - 1 OK
• CANYAMAS – 1 OKCONFIRMATS 8
Només he sumat els confirmats en els totals, en principi el Gu4ancho i el Range Fenix venen a la ruta però no ho han confirmat.
PUMU: yo para la comida contaria para 18, como mucho para 19, si se apuntan muchos más, iremos al Corte Inglés y compramos tortillas envasadas (solo para esos)
Apa Siau
trankilo comida no falta por mas no pasa nada el problema es que si pongo de mas i vienen pocos es cuando sobrara pero bueno esta noche savisndolo se lo digo a mi madre y ella prepara para los que seamos mañana
Yo a las 11 si no hi arribat, es que no vinc. Intentaré venir per pasiva i activa, pero tinc un lio familiar que no se si podre estar a temps. Espero que si.
Yo a las 11 si no hi arribat, es que no vinc. Intentaré venir per pasiva i activa, pero tinc un lio familiar que no se si podre estar a temps. Espero que si.
Eeepp Jaume!!!
Espero el puguis solventar, i venir.
ATENCIÓ EMISORES: PER TAL D'ESTAR COMUNICATS CANAL 17 AM
Apa Siau
pumu , nosaltres serem tres pero no se si arrivarem a temps per fer la ruta, pero vindrem segur a dinar, si podeu posar la ruta i un lloc de trobada entremig per atrapar-vos i posarme a la cua millor, i tambe el lloc per dinar. Ha hi vermutillo avans de dinar ??????????? ;D ;D ;D
pumu , nosaltres serem tres pero no se si arrivarem a temps per fer la ruta, pero vindrem segur a dinar, si podeu posar la ruta i un lloc de trobada entremig per atrapar-vos i posarme a la cua millor, i tambe el lloc per dinar. Ha hi vermutillo avans de dinar ??????????? ;D ;D ;D
Eeepp!!
Toti et deixo el meu mobil, l'adreça del Restaurant te la darà en Pumu, doncs jo no la sé, només se que es troba per la Zona Hermética de Sabadell.
Enric 607 32 38 77
Apa Siau.
Confirmo i actualitzo que RRIP si asistirà pero a dinar no i jo vindré sense copilot. He quedat amb RRIP a les 9.45 a Sant Quirze.
Per tant +/-:
• APA SIAU - 1 OK
• PUMU - 2 OK
• JORDI TD 5 - 1 OK
• SENSI - 1 OK
• XAVI COOPER - 2 OK
• RPODIO - 1 OK
• MR CROQUETA - 1 OK
• TOTI - 4 OK
CONFIRMATS 13 +/-
• RANGE FENIX - 1
• GU4NCHO - 1
• TORTUGA - 1 OK
• JRM 80 - 2 OK
• DARISO - 1 OK
• XAVI 300 TDI - 1 OK
• PAU 88 - 1 OK
• CANYAMAS – 1 OK
• R.R.I.P. – 1 OK
CONFIRMATS 8
😉
Jo espero estar cap a les 10:30 a on em quedat. Màxim màxim a les 10:50 soc allà.
No coneixo a ningú o sigui que em sentiré algo estrany, però sempre hi ha una primera vegada, no??
Bueno si: A Pumu en la Party del passat any el vaig tenir que treure del fanc 😉
Us deixo el meu mobil per si s'anulés o algo. Es que ja no em podré connectar a internet!!! 680 41 88 38
En veiem!!!!!
Jo espero estar cap a les 10:30 a on em quedat. Màxim màxim a les 10:50 soc allà.
No coneixo a ningú o sigui que em sentiré algo estrany, però sempre hi ha una primera vegada, no??Bueno si: A Pumu en la Party del passat any el vaig tenir que treure del fanc 😉
Us deixo el meu mobil per si s'anulés o algo. Es que ja no em podré connectar a internet!!! 680 41 88 38En veiem!!!!!
Estiguet tranquil que a mi amb un bon "bocata" en faig amic teu per tot el dia.....jejejeje
prenc nota del mobil i vas bé ja que fins les 11.00 no està previst sortir.
Xavi 300 Tdi
Bona tarda a tothom. Dons bé, al senyor David (Mr. Croqueta)l'hi ha sortit una “rèmora” i em portarà de copilot. Fa 48 hores que tinc el meu somiat Defender al garatge i tinc una síndrome "Landrovera" de nassos, però per demà encara no l'hi podré fer la presentació en societat. En sembla que el noi al qui l'he comprat tenia el manteniment d'olis i filtres una mica oblidat i prefereixo esperar-me a fer-li una revisió en profunditat per veure com està tot plegat. A més de que la meva dona treballa els dissabtes i encara no hem pogut anar plegats a donar un vol per estrenar el Defender. Això és amor, ¿oi? deixar el Def a casa a l'espera d'anar a estrenar-lo amb la "santa". Per això aniré de paquet amb el David. Ja hi hauran moltes altres ocasions per anar amb el Defender.
Be, en definitiva pumu t'agrairia que tinguessis en compte un altre “pajaru” més en el Discovery i per dinar.
Amb en jordi-td5 ja ens coneixem però la resta tot seran cares noves, ostres estic un pèl acollonit.
Apa siau,
Carles.