Forum
Eeepp!!!
Veiam, la hora de sortida serà a les 11 com diu l'amic PUMU, però jo quedaria a les 10, per tal de fer un café i puguer esperar una mica si hi há algú que es retrassi, pero a les 11 s'ha surt.
El lloc de trobada será a un aparcament que hi ha a la carretera que va de Sentmenat a Castellar del Vallés (a l'esquerra direcció Castellar) tots just on acaben les casses de Sentmenat.
La ruta serà Light, per tal de no ratllar cap cotxe i no perdre temps en complicades trialeres.
Crec que el més tard serem a Sabadell a les 13 hores.
Es faran grups per tal de anar legals en lo posible, y per camins autoritzats.
Qualsevol dubte us deixo el meu correu i tel. movil ealonso@tinet.cat 607.32.38.77
Apa Siau
m'apunto a lo del cafe jejeje
APA SIAUUUUU llama al ANGEL de BOXES y dile que lo tenga listo que no quiero JAPOS !!!!! que nos pasaremos el dia eslingando !!!
;D Ho sento amicco Xavi però... Em temo que hauré de venir amb el Japo... Fa una Setmana que està al mecànic perquè la han liat amb les defenses i les han tingut que tornar a pintar... M'ha dit que per demà me'l té... però mai se sap. ???
yo si el de boxes no ma engañat el divendres tindre el meu range aixi que podria ser que porti el range jejeje
Hola:
Finalment jo també m'apunto. A dinnar no, pero si a la ruta.
A les 14:00 tinc que estar a un lloc o sigui que potser us tinc que deixar abans, però almenys us coneixeré.
Salut!! i ens veiem!!!
el partit del nano es a las 9´15, penso que a las 10´15 acaba, si no puc arribar a temps digueu per quin lloc sera la ruta i si no un lloc de trobada entre mig per incorporarme o el lloc per dinar, que per cert serem tres mes per dinar la dona el nano i jo
Hola a tothom!!! porto dies desconectat del mon... massa feina... nosaltres suposo que apareixerem cap alla les 10h també...
salutacions a tooots!!
EEEEEPPPPPPPP!!!!!........NOIS!
em puc apuntar?....porfi...porfi...porfi....
m´agradaria coneixer mes companys land roveros,per la teca no problem, em buscare la vida,a mi el que m´interesa es el companyerisme y la ruta,a mes vindria amb els crios si no teniu incombenient...
salut!
m´agradaria coneixer mes companys land roveros,per la teca no problem, em buscare la vida,a mi el que m´interesa es el companyerisme y la ruta,a mes vindria amb els crios si no teniu incombenient...salut!
Eeepp!!!
Que ho digui en PUMU que es qui té el tema del restaurant, però li has de dir quants sereu en total.
Hauré de patentar el meu saludu 🙂
Apa Siau
m´agradaria coneixer mes companys land roveros,per la teca no problem, em buscare la vida,a mi el que m´interesa es el companyerisme y la ruta,a mes vindria amb els crios si no teniu incombenient...salut!
Eppppss Adolf, ja has trigat !!! Enric, l'adolf porta MOLLES, AMORTITZERS NOUS, CUBRECARTER; .... TOT NOU, de Can Xavi ,,,jejejeje :angel: ::)
Tenim que provar aquets RRc.
😉 😀
Ja tinc el Range! I amb "cara" nova pq no el confungueu amb el del Xavi xD ens veiem a les 10h!!
Ja tinc el Range! I amb "cara" nova pq no el confungueu amb el del Xavi xD ens veiem a les 10h!!
Con tu permiso DAVID !!!!! el sabado hago yo el reportage fotografico e inmortalizaré ese MAQUINON de agricola que te han vendido !!!! ;D ;D ;D
Ya qwue si hace tu el BUC solo veremos hormigas y alguna llanta.
Xavi 300 tdi
Forever
:angel: