Forum
bueno pues para dejarnos de lado lo aremos en mi bar lo que arratos me levantare yo para servir las mesas y asi nos ahorramos un sueldo y ya esta , pero espero que confirme alguien mas jejeje
bueno pues para dejarnos de lado lo aremos en mi bar lo que arratos me levantare yo para servir las mesas y asi nos ahorramos un sueldo y ya esta , pero espero que confirme alguien mas jejeje
Eeepp!!
Oye Pumu, si no se anima nos comemos un bocata y andando...
Apa Siau
Eeepp!!
Oye Pumu, si no se anima nos comemos un bocata y andando...
Apa Siau
tranquilo able aller con mi madre y me dijoeso , que no pasa nada que lo agamos y que le eche yo una mano y ya esta pero que si aemos otra algun diaque lo tengamos en cuenta 🙂 🙂
Eeepp!!
Xavicooper confirma asistència, dos más :-*
Ruta i dinar
- Apa Siau 1 ok
- Pumu 2 ok
- Jordi-Td 5 1 ok
- Rubix 2
- Sensi 1 ok
- Txus 200 1 ok
- Xavicooper 2 ok
- Rpodio 1 ok
- Range 5 1 ok
- Rafa Ponce 2
- Mr. Croqueta 1 ok
Total dinar 15 11
Només Ruta
-Range Fenix 1
-Gu4ncho
-Tortuga
-jrm80 2 ok
-DaRiSo
Apa Siau
Bueno , pues gracias a los que habeis mobido todo esto para que nos vieramos el Sabado y pudieramos disfrutar de un día de ruta y buen comer , pero yo la entrega que tenia que hacer el sabado pasado me la han pasado al día 23 ,así es que no puedo ir....actualizo:
Ruta i dinar
- Apa Siau 1 ok
- Pumu 2 ok
- Jordi-Td 5 1 ok
- Rubix 2
- Sensi 1 ok
- Xavicooper 2 ok
- Rpodio 1 ok
- Range 5 1 ok
- Rafa Ponce 2
- Mr. Croqueta 1 ok
Total dinar 15 11
Només Ruta
-Range Fenix 1
-Gu4ncho
-Tortuga
-jrm80 2 ok
-DaRiSo
Un saludo y pasadlo en grande !!
Ruta i dinar
- Apa Siau 1 ok
- Pumu 2 ok
- Jordi-Td 5 1 ok
- Rubix 2
- Sensi 1 ok
- Xavicooper 2 ok
- Rpodio 1 ok
- Range 5 1 ok
- Rafa Ponce 2
- Mr. Croqueta 1 ok
Total dinar 14 10
Només Ruta
-Range Fenix 1
-Gu4ncho
-Tortuga
-jrm80 2 ok
-DaRiSo
Ruta i dinar
- Apa Siau 1 ok
- Pumu 2 ok
- Jordi-Td 5 1 ok
- Rubix 2
- Sensi 1 ok
- Xavicooper 2 ok
- Rpodio 1 ok
- Range 5 1 ok
- Rafa Ponce 2
- Mr. Croqueta 1 ok
Total dinar 14 10
Només Ruta
-Range Fenix 1
-Gu4ncho
-Tortuga ok
-jrm80 2 ok
-DaRiSo
Com no puc fallar al Enric (Apa siau) i no pot esser d'una altre manera per saludar a tots el bons amics del club, m'apunto a la ruta per si necessiteu "asistencia"..(traduit... eslingar o treure d'un apuru..!!!) jejejeje i poder fer un test de neumatics amb el PUMU...jijiji
Com soc molt "tiquismiquis" ho actualitzo en "bonic".....
Ruta i dinar:
- APA SIAU - 1 OK
- PUMU - 2 OK
- JORDI TD 5 - 1 OK
- RUBIX - 2
- SENSI - 1 OK
- XAVI COOPER - 2 OK
- RPODIO - 1 OK
- RANGE 5 - 1 OK
- RAFA PONCE - 2
- MR CROQUETA - 1 OK
Total dinar 14 CONFIRMATS 10
Només Ruta:
- RANGE FENIX - 1
- GU4NCHO - 1
- TORTUGA - 1 OK
- JRM 80 - 2 OK
- DARISO - 1 OK
- XAVI 300 TDI - 2 OK
Total Ruta 8 CONFIRMATS 6
Totals dels totals.... 22 CONFIRMATS 16.... "MAQUINAS LAND"... 12
😉
Com no puc fallar al Enric (Apa siau) i no pot esser d'una altre manera per saludar a tots el bons amics del club, m'apunto a la ruta per si necessiteu "asistencia"..(traduit... eslingar o treure d'un apuru..!!!) jejejeje i poder fer un test de neumatics amb el PUMU...jijiji
Ruta i dinar:
- APA SIAU - 1 OK
- PUMU - 2 OK
- JORDI TD 5 - 1 OK
- RUBIX - 2
- SENSI - 1 OK
- XAVI COOPER - 2 OK
- RPODIO - 1 OK
- RANGE 5 - 1 OK
- RAFA PONCE - 2
- MR CROQUETA - 1 OK
Total dinar 14 CONFIRMATS 10
Només Ruta:
- RANGE FENIX - 1
- GU4NCHO - 1
- TORTUGA - 1 OK
- JRM 80 - 2 OK
- DARISO - 1 OK
- XAVI 300 TDI - 2 OK
Total Ruta 8 CONFIRMATS 6
Totals dels totals.... 22 CONFIRMATS 16.... "MAQUINAS LAND"... 12
😉
el meu range esta a boxes4x4 no se si surtira a tempes per la ruta sino surt anire amb le gr del meu pare
el meu range esta a boxes4x4 no se si surtira a tempes per la ruta sino surt anire amb le gr del meu pare
APA SIAUUUUU llama al ANGEL de BOXES y dile que lo tenga listo que no quiero JAPOS !!!!! que nos pasaremos el dia eslingando !!!
😀 😉
APA SIAUUUUU llama al ANGEL de BOXES y dile que lo tenga listo que no quiero JAPOS !!!!! que nos pasaremos el dia eslingando !!!
😀 😉
ojo con ese japo ruedas de 32" kit de 3" blokeo traser y delantero , winch no se quien tendra que eslingar jajaj
bon dia ,tarde o nit, desde quint lloc es la sortida ? i a quina hora ? per que sere a la garriga a las 9 del mati el nano te partit de basket i despres vindria amb la dona i el nen , aixins conexeria a tots que hem fa gracia poder fer-ho, encara que sigui nomes al dinar si no puc fer la ruta.
bon dia ,tarde o nit, desde quint lloc es la sortida ? i a quina hora ? per que sere a la garriga a las 9 del mati el nano te partit de basket i despres vindria amb la dona i el nen , aixins conexeria a tots que hem fa gracia poder fer-ho, encara que sigui nomes al dinar si no puc fer la ruta.
la ruta sortira a les 11 , si vols ana nomes al dinar tambe pots sera a sabadell calculo que sera sobre la 1
Eeepp!!!
Veiam, la hora de sortida serà a les 11 com diu l'amic PUMU, però jo quedaria a les 10, per tal de fer un café i puguer esperar una mica si hi há algú que es retrassi, pero a les 11 s'ha surt.
El lloc de trobada será a un aparcament que hi ha a la carretera que va de Sentmenat a Castellar del Vallés (a l'esquerra direcció Castellar) tots just on acaben les casses de Sentmenat.
La ruta serà Light, per tal de no ratllar cap cotxe i no perdre temps en complicades trialeres.
Crec que el més tard serem a Sabadell a les 13 hores.
Es faran grups per tal de anar legals en lo posible, y per camins autoritzats.
Qualsevol dubte us deixo el meu correu i tel. movil ealonso@tinet.cat 607.32.38.77
Apa Siau