Forum
COMANDO CAT. CAP A L'INVERNAL
:angry5: Nyényényényé... doncs sí, a mi m'has fet dentetes, de fet se m'han esmolat els ullals de cop. Roger ¡Eres malo malísimo! :bootyshake:
Em sembla que hi ha un de Sant Quirze que es cola en una de les fotos ¿pot ser?
Que tingueu tots molt bon viatge i millor estada a Burgos. :wave:
P.D.: Podeu seguir fent dentetes, que ja m'agrada.
Molt bones, als quins veniu per la tarda per a quedar amb el Miquel a Tàrrega, on quedeu? Parareu per a posar gasoil? M'agradaría veure-us.
Salutacions.
Qui ve per la tarda? El JordiTD5 surt a les 15 de la Porta de Barcelona i a les 16 l'esperaré a la benzinera de Tàrrega, tal i com vam parlar. Ningú més ve per la tarda?
Salut!!!
Marmota! A fer el café si????
Salut!
Miquel
:angry5: Nyényényényé... doncs sí, a mi m'has fet dentetes, de fet se m'han esmolat els ullals de cop. Roger ¡Eres malo malísimo! :bootyshake:
Em sembla que hi ha un de Sant Quirze que es cola en una de les fotos ¿pot ser?
Que tingueu tots molt bon viatge i millor estada a Burgos. :wave:P.D.: Podeu seguir fent dentetes, que ja m'agrada.
Eeepp!!
Collons no sabeu el que us perdeu...heu de venir un any!!!
Apa Siau.
Hola amics, salutacions de vilafranca del penedes... aquesta surtida te mol bon pinta i a veure les fotos dels anys anteriors em venen ganas de vindre !! cosa imposible per la feina i tambè per el coche.. trigaria un parell de dies a pujià a burgos.. de tot cas potse algun any mu plantejarè tot i que tindrè que pujar el meu series del 79 sobre un remolc jajaj...adeu siau!! Ps . el meu català falla una mica... soc italià i escric tal com parlu jajaj pro crec q s enten prou be...
Qui ve per la tarda? El JordiTD5 surt a les 15 de la Porta de Barcelona i a les 16 l'esperaré a la benzinera de Tàrrega, tal i com vam parlar. Ningú més ve per la tarda?
Salut!!!
Marmota! A fer el café si????
Salut!
Miquel
Miquel amb el txus hem quedat a la porta de bcn a les 15.30 an una muca tard!!
Se m'ha trencat el cotxe, no compteu amb mi. Us estic trucant, però esteu a la feina. Ja parlarem
Disfruteu per nosaltres!
Una salutació
Bones
Algun any m agradaria anar hi, per fer una sortida, per estar amb vosaltres, per retrobar me amb en Yon, per...... taaaantes Raons.... de moment es impossible ja que acostuma a coincidir amb el pont aquest de desembre, aixi doncs es quan mes de cul vaig!!
Be , passeu vos ho molt be, no trenqueu res, no us feu mal i saludeu a en Yon i l aCris i tota la tropa des d aqui Andorra.
Bon viatge!!