Forum
Covardepecadorrrrrdelapradera! :mumum:
Vaig a veure si faig bullir l'olla...
Bueno...
He parlat amb el secretario del club i m'ha dit que no hi puc assistir pq ja hi van 30 cotxes i no n'hi pot anar cap més.
Si algú necessita copi... jeje! aquí hi ha un voluntari.
Gràcies per les fotos Xavi, molt ilustratives.
Salut
Jo m'incorporo a Tàrrega, a l'autovia mateix, ok?
Ja repassaré hores, per que no se si serà matí o tarda, però la caravana s'ha de fer!
Una salutació
Fem una miqueta de llista?
Que us sembla muntar dos grups, el de matí i el de tarda. Proposo a les 9h del matí i les 15h de Bcn:
MATÍ:
TARDA:
Miquel (16h Tàrrega)
Fem les modificacions que creguem oportunes, però agafem tanda per fer el viatge.
Us sembla be?
Bueno...
He parlat amb el secretario del club i m'ha dit que no hi puc assistir pq ja hi van 30 cotxes i no n'hi pot anar cap més.Si algú necessita copi... jeje! aquí hi ha un voluntari.
Gràcies per les fotos Xavi, molt ilustratives.
Salut
Eeepp!!
Ernest, per la meva part no hi hauría problema, estic pendent d'un company em confirmi l'assistencia. Jo surto de prop de Sabadell. No sé encara l'hora de sortida, si es per el mati o la tarda de Dijous. Et passo un privat amb les dades de la sortida.
Apa Siau
Miquel, com t'ha dit el txus al post de l'hivernal, sortirem sobre les 15h. Si ell te el cotxe arreglat la velocitat la marcara ell, si anem amb el meu seran una 110 - 120km/h, pero si no ens amotllem a la teva velocitat.
Eeepp!!
Jo i l'Ernenst sortimrem cap a les 10 hores.
Roger tú quina ruta fas?? la idea és atrapar-te pel camí i axí anar junts. No t'amuiniis pel tema crios, em faig al càrrec, anem al seu pas...
Ja em diràs!!
Apa Siau
l'idea es fer la tipica A2 fins Fraga despres N-II fins Zaragoza i d'aqui tinc dubtes... depen de l'hora que arribi m'hi tindria que apropar a fer una visita a un puesto a l'alçada de Tudela i despres agafar per Logroño o Vitoria (esta per veure) i cap a Burgos
Eeepp!!
Rod això de l'Invernal, és com la Meca per els musulmans....un cop a la vida has d'anar-hi....
Gràcies!!!
Apa Siau