Forum
COMANDO CAT. CAP A L'INVERNAL
Eeepp
Que farem??? A quina hora pensem sortir???
Va vinga que després...
Apa Siau
P.D. Cuyààààssss!!!!
bones,
jo el dia 6 treballaré fins a les 14h segurament!! jo puc estar a les 15h a la porta de barcelona.
per cert en xavi 300 no hi va!!
En Xavi no hi va? Això és per que condueix un jeep i no el deixen.... ;D ;D ;D ;D ;D
Eeepp!!
Val Jordi...però el 6 en principi és festiu, recorda, si més no per una majoria...
Veiam el Pikao que diu...
A mo m'agradaria anar sense preses, ja saps que jo, piano-piano...
Apa Siau
Jo pensava sortir a primera hora del mati i anar xino xano, parar a dinar pel cami i arribar a primera hora de la tarde, tranquilament...
eiiii que estic de curru fins ala cella amb la ferre i el coche que vaya qui em liaba a fotrami jajaja. bueno jo me enterat avui que es festiu i que tinc pont divendres jaja, jo si es festiu tan me fa arribar ala tarda com ala nit, em regalu conduint igual jajaja, jo tembe anire piano piano que vull aguantar les cooper i a mes el putu automatic a partir de 110km/h comensa a xupar com una "rotondera" i estem en crisi jajaja, en un principi al meu coche serem 4, pero ja et dic primer de tot necessito la confirmacio de que tots venen, sino m´haure d´apuntar a un altre coche ho be anar solet que tambe es divertit jajaja
COM QUE EL PETITO NO VE?? QUE PASA AKIII??
si que vinc!!
el que passa es que el dia 6 treballaré fins a les 14h!! jo sortiré sobre les 15h si hi ha algú bé, si no ja ens veurem a burgos..
Eeepp!!
Jo també penso com el Roger...però vaja si sortim a la tarda, tampoc em fa res.
PIKAO, tu ja has dit les habitacions que vols??? La Cris TD5 esta demanant la gent i habitacions per quadrar les reserves
Apa Siau
Queeee passaaaaa !!!!
Per un any q no vinc i la q lieu !!!! , giorgio, crec q lo de "petito" ho diu el pikao ironicament de mi >:( ;D
Enric, ho sento pero aquest any et deixo solet. Dintre del comando .cat falta el Txus q crec q també esta a la llista.
Q disfruteu molt i feu moltes fotos ........ I vigileu al "nen" (tambe ironicament per el pikao) que es molt jove i la sang li bull !!!!!
😮 ::)
Ahhhh i m'oblidava, Zapatones prenc nota del teu comentari !!!
8)
Xavi
Disculpeu, però al no ser socio no se de que va això de l'invernal.
Algu m'en pot fer cinc cèntims?
Sembla interessant...
Gràcies
Des de fa 5 anys un grup de socis de Burgos, monta una KDD momés per a socis amb un limit de 30 vehicles.
Amb tots el permisos oportuns es fan rutes per pistes i llocs espectaculars emboltats de neu i amb una convivencia increible.
Si algún dia ets soci, et recomano q hi vagis, la gent, l'entorn i com no la dificultat la fan una sortida quasi obligada.
Xavi
😉
Xavi! Si tu hi vas, jo també.... que estic a punt de caure, i només tinc temps fins dilluns i hauré de demanar clemència a la generala CrisTD5 i a la meva santa, que està predisposada a anar-hi.
... Queda dit!