Avisos
Vaciar todo

Carta els reis

22 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,009 Visitas
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Per mi quan digueu. Aquest cap de setmana no tinc compromisos i el series en forma, però en el meu cas no passa de 85-90km/h a tope...

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

Feume un truc al 653796412 dissabte genial diumenge no Pq Trevallo.
Vinga mandril i martiland quedem Per. Dissabte el meu series te overdrive i de motor va molt be.
El si del motor Per. Mi es la musica clásica que s'escolta meteré circules.
Vinga companys animeuvos fem sortida matinal i esmorçar dissabte.

ResponderCitar
(@man-dril)

Ja m'he guardat el teu número. El meu:
sis set set set sis vuit dos cinc set (no l'escric numéricament per motius de privacitat)

Estaria bé quedar en un lloc intermig. Jo soc de Sils (Girona), una mica lluny de BCN a ritme de Series...

Ara falta triar lloc i possibles rutes i que s'apunti més gent. O obrir un altre post si creieu convenient per discutir la quedada.

Fa uns dies crec que van quedar uns quants per la zona del maresme/vallès pot ser una zona a considerar (montnegre-corredor) i hi ha força companys que ho tenen relativament aprop (Peyo, AlexDiscovery, martiland, MrCroqueta, Gassman, Mayors, Wilk, i uns quants més)  😀

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

Un dia podríem sortir des de casa teva, a Sils i fer un bon passeig entrant per Montbarbat camí de Blanes. A la zona del Vilar hi ha un tròs de camí amb roques i xaragalls que la primera vegada que hi vaig passar (amb un Terrano) em va costar superar-lo. De sortida d'aquest camí, opció d'anar cap a Lloret per una pista sense dificultat, opció d'anar a Lloret per una baixada acollonant (i que suposo que les pluges hauràn deixat complicada de debò) i opció de baixar al Vilar per un camí no gaire difícil que porta a un tram molt i molt estret que vaig intentar fer quan vaig comprar el Disco i no vaig poder fer per què no em funcionava el bloqueig.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

Molt be obrim un altre post aveure si fem la sortideta si la part del corredor esta be.
Bueno si es planifica podem fer sortideta fins i tot amb les dones i els nena/ es.
Vinga companys
Un salut. I fum fang i neu

ResponderCitar
(@man-dril)

Hola judokabcn, ja he creat un nou tema amb la proposta de sortida.

Peyo, no conec el camí que dius però ja tinc ganes de fer-lo. Fa poc més d'un any que visc a Sils i direcció Blanes per camins encara no hi he anat amb el Series.

Salutacions.

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

si agafes el camí "principal" es pot fer amb un SUV o inclús amb alguns turismes. Lo bò que té aquesta ruta és que pots anar agafant altres camins més complicats que més o menys et porten al mateix lloc. No els conec tots, per què sempre acabem passant pels mateixos  :D.

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: