Avisos
Vaciar todo

Carta els reis

22 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,008 Visitas
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

Hola companys aquest any m'he demanat els reis( unes cadenes de neu pel meu series 88 especial serie 3, un cubre roda, una petaca metálica amb el seu sortidor metal•Lic, i una manta pel radiador per el fred i l'hivern bueno Tinc ganes de surtir amb neu i pujar a skiar a veure si neva bueno un salut que ens portin feina salud o neu i fang.
Fins are amics.

(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Doncs ja et pots portar bé  😉

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Doncs ja et pots portar bé  😉

Albert ¿No vols dir que ja és una mica tard per recomanar-li que es porti bé?  ;D Segur que ja ho haurà fet durant l'any, com tots nosaltres que som bons, bons però que molt bons! 😉
Passiau.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

doncs jo li he demanat un evoque... pero em temo que he sigut massa dolent aquest any...

ResponderCitar
(@david_72)
Respuestas: 1358

Jo he demanat un 6 cilindres  ;D

ResponderCitar
(@man-dril)

Tens raó David, el que compta és tot l'any. Ara no la caguem i ens oblidem de deixar menjar i aigua pels camells...

Aquest any tindrem sort i disposarem d'un cap de setmana llarg per jugar amb les joguines!

Judokabcn, ja ens ensenyaràs el que et portin eh, per agafar idees per la carta de l'any que bé.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Dons em sembla que jo els hi demanaré un porquet d'aquells de terrissa per anar-hi ficant les monedes que l'hi vaig pispant a la Cristina.  :laughing7:

Recoi em sembla que serà l'única manera de arreplegar quatre calerons per fer-li alguna cosa al Defender.  :'(

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

Doncs ens pasa a tots per igual crec jo feia dies que tenia el pinky amb les monedes.
Ja arrivat la comanda de paddockspares de la manta, la petaca ara a envolicar-ho perque no ho vegi el nen meu.
Bueno aveure si fem una sortideta amb neu que ja Tinc les 4 cadenes pel series meu.
Un salut i aveure com ens aixequem de les sorpreses dels reis.

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

M'alegro que hagis estat tan bo i t'hagin portat el que demanaves per al "nen". Jo tinc una part que em va arribar per avançat (molles), i a veure si després de festes queda bossa per la resta (amortiguadors). I aixó que sort nomès tinc els dos "nens" i els altres dos nens petits de veritat, no se com s'ho poden fer els reis per regalar a tothom.

Salutacions i si vols estrenar les cadenes per aquí dalt ja ho saps, encara que de neu n'hi ha ben poca per no dir gens.

Me alegro de que hayas sido tan bueno y te hayan llevado lo que pedías para el "niño". Yo tengo una parte que me llegó por adelantado (muelles), ya ver si después de fiestas queda bolsa para el resto (amortiguadores). Y eso que suerte sólo tengo los dos "niños" y los otros dos niños pequeños de verdad, no como lo pueden hacer los reyes para regalar a todos.

Saludos y si quieres estrenar las cadenas por aquí arriba ya lo sabes, aunque de nieve hay muy poca por no decir nada.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

Ja han arrivat jeje quina ilusión, fa ja una anys per aquestes dates arrivaba el series a casa,
Com estaba i com ho tenim ara a sigut una evolució positiva. Aveure si ens ajuntem i fem una escapadeta per la comarca o els voltants de bcn.
Depres  ja penjare fotos al foro un salut,

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

bueno nois aixos son els regals dels reis, encara que per nadal en van portar una bateria nova. jejje
com soc jo mateix ja se el que vull que me regalin jejeje.

mireu quina petaca

aquestes fotos son d'avui despres de trevallar.

ResponderCitar
(@man-dril)

Qué xulo el series! Ben abrigadet de davant i darrera.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

Moldes gracias mandril, aquest any passat le renovat ballestes de darrera de paddock i amortiguadors heavy duty tb de paddock. Tb Tinc ore montar unes llantes del discovery d'aquestes de ferro, ja li queda poquet, ara pel meu aniverari la dona i el nen m'han comprat les 4 cadenes, son especials de 4x4 de 16mm de gruixut tenen bona pinta, aveure si ens ajumtem una quants i fem un esmorçar jo visc a badalona,
Bueno fins are companys.

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Hola eu dit ESMURÇAR que dia  u fem ba ba queden

MARTI de Riells i Viabra

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

Per. Han volgueu jo aquest CAP de setmana Trevallo diumenge,
Si voleu podem fer un tom i esmorçar jo Vaig a poc a poc amb el series en pujades Per. La c17 i a trams que Vaig 100 i 110 en pla o altres que a 50 en pujada
Pero arribar arribaría aquest estoy Vaig estar un CAP de setmana entre frança y la cerdanya
Pero prefereixo mes aprop que de consum consumeix molt pero bueno
Es podría fer.
El seguent CAP de setmana Trevallo dissabte pero tindre festa el dia 19 i el 23 de gener.
Bueno un salut i aveure si ens trobem una colla......

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: