Forum
campionat trial 4x4 2011
De res, no es mereixen. 😉 Per cert... no et tinc fitxat per aquí, veig que ets soci... ¿d'on ets?
Soc de Lleida, de fet soc un fitxatge recent. M´acabo de comprar un 3.5 V8 i me l´ha preprat un dels que sortien al teu reportatge. Ara toca disfrutar-lo i aprendre cada dia alguna cosa, que fins ara estan sent moltes. Al proper campionat del dia 17 segurament hi anirem, així que espero veure-ho d´aprop aquest cop.
Doncs benvingut i si ens dius el teu nom i ens dius quin és el teu cotxe, mirarem de localitzar-te el proper trial a Montrodon (últimament anem fent colla d'espectadors del Club) i, si vols i et ve bé, t'uneixes a nosaltres. Salut!
croqueta de aquest trial de montrodon no pasa que vaig amb vosaltres a fotre una botifarra ja anirem parlant!!!!
;D A veure si és veritat Rubén, que tinc ganes de veure la teva “machine” però em temo que em tindré que portar un pitet per recollir-me la baba... 😮
Nosaltres normalment estem per allà una estona abans de que comenci la proba per veure el “ambientillo”.
Ja intentarem quedar. Adéu.
Carles (GASSMAN)