campionat trial 4x4...

Avisos
Vaciar todo

campionat trial 4x4 2011

51 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
4,233 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

De res, no es mereixen.  😉 Per cert... no et tinc fitxat per aquí, veig que ets soci... ¿d'on ets?

ResponderCitar
 MAS
(@MAS)
Respuestas: 202

Soc de Lleida, de fet soc un fitxatge recent. M´acabo de comprar un 3.5 V8 i me l´ha preprat un dels que sortien al teu reportatge. Ara toca disfrutar-lo i aprendre cada dia alguna cosa, que fins ara estan sent moltes. Al proper campionat del dia 17 segurament hi anirem, així que espero veure-ho  d´aprop aquest cop.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Doncs benvingut i si ens dius el teu nom i ens dius quin és el teu cotxe, mirarem de localitzar-te el proper trial a Montrodon (últimament anem fent colla d'espectadors del Club) i, si vols i et ve bé, t'uneixes a nosaltres. Salut!

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

croqueta de aquest trial de montrodon no pasa que vaig amb vosaltres a fotre una botifarra ja anirem parlant!!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

;D A veure si és veritat Rubén, que tinc ganes de veure la teva “machine” però em temo que em tindré que portar un pitet per recollir-me la baba...  😮

Nosaltres normalment estem per allà una estona abans de que comenci la proba per veure el “ambientillo”.

Ja intentarem quedar. Adéu.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187
Topic starter  

hi haura comboi per montrodon o que??

ResponderCitar
Página 4 / 4
Compartir: