Forum
dijueves
aquesta setmana toca o no toca ???
per mi perfecte, ya tinco totes les pegatines posades i les llantes montades... i es clar, l' estomac buit per que entrin be be les braves jajajajaja!!!!
si es para HOY 27/01/11 yo no vengo ya lo dije, que anoche estuve de cena con ex-compañeros de colegio y estoy muy perjudicado y SIN CREDITO
Jo si es avui tambe m´apunto, que ja tinc ganes de provar aquestes bravas i coneixer akesta colla del valles.
jo estic ja amb dejuni i ames pujare ala mola avian si hi ha neu i clar pero agafar gana jajajajaj ens veiem despres, si hi ha algu que ja hi ha anat a on es queda???
Suri: define "estoy muy perjudicado". ;D ;D
Pika, aquí tens les dades del "local de encuentro" (dono per fet que serà a La Garriga ¿no?): Bar Rte. Jovi, C.-/ Calabria, 85 (antiga/antigua N-152... la de Barcelona-Puigcerda d'avans de l'autovìa/de antes de la autovia de l'Ametlla), LA GARRIGA.
Avui no compteu amb mi que estic mig gripós i no tinc ganes de caure malalt el cap de setmana quan he estat tota la setmana treballant aguantant-me el mal de coll, tos, estornuts,...
Que us ho passeu molt bé!
mi estado perjudicado empieza por un ligero picor en zonas impudicas, seguido por un mal cuerpo generalizado, y un ligero temblor en las manos......
Que conste que tengo MUCHAS gaans de comprobar como estan las bravas en este 2011 sin humo!
Preveyendo multiples salidas fuera...deberiamos pedir mesa cerca de la entrada
Dons sí que veig que está fotuda la cosa, en suri ( ja Ho va dir )no ve, en croqueta tampoc, en txus no diu res , que fem dijueves ? ho deixem per la propera setmana, que dieu ????
Buenas y perdon por la tardanza , el trabajo y los estudios de mi mujer no me han permitido estar mucho por aquí ..
Pero vaya , que tambien podriais llamar 😉 ...
Yo hoy no puedo , a las 5 Eva tiene examen en Manlleu y yo cuando plegue a las 7 me hago cargo de mis niños...ella quizás acabe a las 21:00 / 21:30 osea que , psi quereis , quedamos ya para el primes Dijueves de Febrero 😉
Ja direu !!
Dons que hi farem , mala cara quant morirem i una podor uffff
;D, coqueta millorat, suri reponte de los excesos , i els demes ja Ho saveu la setmana que ve esperem fer el primer dijueves 2011, Ale recors a la llalla i petonets al gos :angel:
Lo acabo de ver, pero también lo tengo complicado, el próximo dijueves, seguramente si, saludos.
Joan
Canalla, ¿com tenim el tema pssis pernocta per aquest dijous 03/02/2011? ¿Ens veiem a La Garriga?
Canalla, ¿com tenim el tema pssis pernocta per aquest dijous 03/02/2011? ¿Ens veiem a La Garriga?
Toti responde!!!!!! juas juas juas....
Bueno yo "creo" que voy..... las primeras bravas SIN HUMO!