Forum
😮 Ostres David. ¿Però tu què t'has pres? Collons, ¿a això l'hi dius fer una petita crònica? ;D 😉
Com sempre ens ho vàrem passar d'allò més bé; espectacle, bon ambient, immillorable companyia, i el preceptiu entrepà de botifarra per seguir la tradició (recordeu que no es paga entrada i que l'organització es finança amb el servei de bar, per tant, una beguda o un entrepà és la manera de contribuir en que això continuï creixent).
Per la propera (17 d'abril a MONTRODON, població propera a VIC) potser ens tindríem que posar alguna mena de distintiu o bé quedar en algun lloc en concret per poder posar cares als nicks.
Per acabar, salutacions de nou al company Quique, va ser tot una plaer conèixer-te, de ben segur que a partir d'ara ens anirem veient.
Salutacions a tothom.
Carles (GASSMAN)
yo penso el mateix, aixi aniriem un bon comboy cap alla jajaja i referent al distintiu pel vehicle penso que fer una simple pegatina com la del foro rollo rally, ya aniriem ven servits, fins ara dos coches del club que he vist la portaben, un disco 200tdi de sabadell blanc i un company seu am un range
I aquests son alguns del pilots, parant atenció en el breafing, on s'els va notificar les modificacions del reglament per aquest any i el límit horari per tal de fer tots el trams. Aquest que somriu és l'actual campió, en Claudi Vivet:
En Florencia Rius amb la Marta, la seva motxillera:
L'Albert Puig amb el seu píster, acompanyats pel Gerard Pallejà i en Xavi Bargalló:
I com no, les màquines d'aprop. Aquest és l'imparable Suzuki de l'Alfons Andreu:
En primer terme el Range Rover V8 3.5 d'en Florenci Rius:
El Range Rover V8 d'en Sebastià Mas, amb ell llest per pujar-hi:
El bonic i preparadíssim Suzuki Vitara d'en Lluis Montserrat:
El Nissan Patrol de sèrie d'en Nacho Soria:
El preciós Mercedes G d'en Xavier Domènech:
L'impresionant Defender d'en Xavier Bargalló:
El maxi-sèries de l'Albert Puig amb base de Land Rover Defender i potenciat amb un motor V8 d'un Range:
El Nissan Patrol d'en Gerard Pallejà:
El Range Rover V8 d'en Joaquim Roura:
El Range Rover V8 d'en Pep Autet, impresionant el miris des d'on el miris:
No hi son tots, però gairebé sí. Lamento no poder penjar fotografies de tots els vehicles però son les que tinc.
I en detall, les modificacions, les mecàniques... aquí es veu com el Suzuki Vitara d'en Claudi porta un eix davanter avançat, que el permet tindre un angle d'atac de 90 graus!!!
Enginys mecànics per tal de conseguir frenar només una roda mentres la resta giren; la primera opció, la dels Range d'en Florenci i en Sebastià:
La següent opció, la del Suzuki d'en Lluis i del Land Rover de l'Albert:
Tot i que a vegades, temes tant senzills com la presió dels neumàtics pot esdevenir essencial. Així ho entenen en Joaquim Roura i la seva motxillera Anna:
😮
Com sempre ens ho vàrem passar d'allò més bé; espectacle, bon ambient, immillorable companyia, i el preceptiu entrepà de botifarra per seguir la tradició (recordeu que no es paga entrada i que l'organització es finança amb el servei de bar, per tant, una beguda o un entrepà és la manera de contribuir en que això continuï creixent).
Doncs com bé us diu en Carles, "el antro de perdición" és aquest:
Si algun dia teniu l'oportunitat d'assistir a alguna competició organitzada pels companys de Trial Osona 4x4, és sumament recomanable participar de l'ingesta dels seus entrepans i del les begudes que sempre tenen ben refrescades en bidons a prova de calor. Recordar-vos que és, apart dels sponsors i de les inscripcions dels pilots, l'única font d'ingressos que tenen per tal de dur a terme les curses i el campionat.
¡Us esperem a tots a Montrodon el proper 17/04/2011!
Salut i cap amuuuuuunt!
David, primer de tot gracies per aquesta cronica jo no hi vaig poguer assistir per que tenia una duatló a llinars, entre varies coses, pero vist i llegit tota la cronica es com s'hi hagues anat! moltes gracies per fer-la!
d'altre banda per el tema del disco, no se de qui es, peró, es probable que anés amb el defender del costat? Crec que aquest defender es del taller que hi ha a sant celoní, crec que es diu taller range rover, un dels nois que hi ha a la botiga o poder l'amo no ho se, participaba a la TAT amb un "nissan gr". A l'aparador de la botiga i tenen aquest defender entre d'altres i no se si el disco també es d'allà... investigare...
buenu company, haviam si a la proxima m'acoplu amb vosaltres que ja tinc ganes de veure un campionat!
una abraçada
salut i força tracció!
Valentí, et prenc la paraula per la propera ara que això de "acoplar-se" amb nosaltres... 😀 😀 sona una mica lleig. 😉 Ho anem comentant en els propers dies, entre ells el proper "Diviernes". El tema del taller de Sant Celoni ¿et refereixes a Range Motors? El Discovery no el vaig veure que anés amb el Def (aquest el vaig veure arribar des de lluny i vaig seguir-lo amb la vista fins que el vaig veure que entrava a la zona del parc tancat. El Disco ja hi era quan va aparacar el Def o es va aparcar tot just fer-ho el Def.
Enhorabona i gràcies per deixar-nos gaudir d´aquest reportatge als que no hi vam poder anar.