campionat trial 4x4...

Avisos
Vaciar todo

campionat trial 4x4 2011

51 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
4,231 Visitas
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187
Topic starter  

Donç aixo nanos, m'ha costat la ostia pero al final tinc les dates i llocs de les proves d'aquest any de trial 4x4, del campionat catala, yo ainre a totes si o si a no ser que el disco estigui cascat, i sino segurament hi vagi amb algun colega o am la scenic de la parenta jajajaj, bueno em podeu agregar al facebook el que en tingui, i aqui us deixo un enllaç del grup que he creat per xerrar de 4x4 i de les proves, per les fotos... etc i tot aixo, us podeu apuntar sense problemes jajaja anim nois anem a liarlaaa!! jjajaj

(@pikao300mk3)
Topic starter  

aqui us deixo les dates, penseu que son mes o meñs orientatives, jo les e tret de la federació catalana o sigui que son exactes pero no estaria de mes que abans de la cita us informesiu al l'ajuntament del poble per asegurarr-vos de que es aixi i no fer un viatje per res, com ja e dit jo anire a totes i podem fer piña i kedar tots junts gracies al grup del facebook jejeje, pero pel que no aki us deixo les dates, lo vo que te el facebook es que tinc les dates introduides i us avisara uns dies avans ajaja, bueno no menrollo mes, aki teniu les dates:

13 de març -------- Balenyà
10 d' abril ---------- Montrodon
15 de maig --------- Santa Cecilia de Voltregà
12 de juny --------- Seva
03 de juliol -------- Cunill
11 de septembre - Hostalets de Balenyà
16 d' octubre ----- Muntanyola

(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Hooooola, Sergi. Bé, veig que el tema trial 4x4 et va ¿oi? Tal i com dius, els dies i llocs indicats corresponen a les diferents probes del Campionat de Catalunya de Trial 4x4, però HEM DE TINDRE EN COMPTE QUE SON PROVISIONALS!!!
Com cada any, suposo que amb els companys Gassman i Jacrànger anirem seguint el Campionat o sigui que estarem ben atents a les possibles modificacions al calendari. Ho podràs verificar a la següent plana web dels organitzadors:

https://files.dropbox.com/u/1327172/trialosona4x4/calendari.htm

Si tot va bé, miraré d'anar fent petites cròniques com les de l'any passat.
Espero que ens anem veient per aquestes probes i... a altres esdeveniments i trobades!
Salut des del Baix Montseny!
David (Mr. Croqueta).

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

ostia david, gracies JJAA sisi k em mola, tot el k sigui liarla mapj
unto a tot jajajaja ya maniras avisaant dels punts de trobada per sortir a veure elz trials jejej

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Ja tinc ganes de que arribi el mes de març. A més d'anar a veure el trial que ens agrada molt, el nostre altre al·licient és anar-hi per endrapar un d'aquells fantàstics bocates de botifarra que preparen. Paciència que ja falta menys. ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

Ja tinc ganes de que arribi el mes de març. A més d'anar a veure el trial que ens agrada molt, el nostre altre al·licient és anar-hi per endrapar un d'aquells fantàstics bocates de botifarra que preparen. Paciència que ja falta menys. ;D

Carles (GASSMAN)

aixo es un esmorzar... ya el vaig probar a muntanyola 2010.... buuffff

ResponderCitar
(@jacranger)
Respuestas: 128

trial botifarra i  :occasion14:. 13 de març  ja está anotat a la meva agenda!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Hooooola ¿qué tal, companys? Bé, tinc confirmació que el Campionat de Catalunya de Trial 4x4 (25è aniversari) tindrà inici el proper 13 de març. Segons els organitzadors serà una temporada impressionant i tindrà cabuda una nova categoria, la INICIACIÓ 4x4 SÈRIE.
Mica en mica això va agafant forma... Seguirem informant!
David (Mr. Croqueta).

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

mr. croqueta, m'encanta akesta noticia, aixo de la categoria iniciació serie en que consisteix i quines son les normes per participar?? i clar quines homologacions ha de tenir el coche?? ho dic per que potser ens liem amb uns colegues ajajaj, i un altre pregunta, si m'apunto ala primera per probar aviam que pasa s'aura de fer el campionat sencer o podria participar a unes cuantes???

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Sergi, no tinc l'informació relativa a la nova categoria INICIACIÓ 4X4 SÈRIES de vehicles pel Campionat de Catalunya de Trial 4x4 2011. He intentat trobar-ho a la plana web dels organitzadors però no en parla, als menys jo no ho he sabut trobar. Per això els he enviat un "Emiliu" per tal que em passin l'informació. Quan la rebi, te la faré arribar i la penjaré per aquí, per qui en vulgui tindre coneixement i ganes de lluitar amb els profesionals del ram. Salut!

ResponderCitar
(@jacranger)
Respuestas: 128

hola! potser a la federacio catalana de automovilisme www.fca.cat tinguin la resposta a la pregunta sobre la nova categoria.
fins aviat!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

En Cuni ha avançat per correu electrònic que no ho han penjat a la plana web. Miraré de parlar amb ell i us informaré del que m'expliqui.

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

ok, mersi MR.CROQUETA que aqui al valles hi ha 4 penjadets que s'apunten a tot i a mes tenim coneguta a GRIP4X4 que tambe deixels anar que sapuntaran a tot jejeje, el colegues de grip ara estan preparant com cada any la TAT(transylvania adventure trhopy) i la sin fronteras challange jejeje

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Bé, doncs ja tinc més informació al respecte de la nova categoria INICIACIÓ 4x4 SERIES. Podrà participar en aquesta categoria qualsevol vehicle tot terreny, vagi o no equipat amb bloquejos, de sèrie o afegits a posteriori, més o menys preparats, més o menys equipats, no és obligatori l'ús de les barres de protecció (si en porta, directament passa a sèries millorat). En quant a paperassa: obligatori pel conductor, Llicència Estatal Restringida expesa per la Federació; en el cas de que es porti co-pilot, ha de tindre Llicència d'Assistència expesa per la Federació. El pilot ha der dur un casc amb homologació Norma FIA. I fins aquí les novetats. Si algú ho vol fer, els documents per a obtindre les llicències us els poden facilitar els propis organitzadors i, evidentment, la Federació. L'intenció és que tothom que tingui un vehicle tot terreny, més o menys preparat, més o menys modificat i sense barres, pugui participar en el Campionat i començar en aquesta modalitat competint al costat dels grans del nostre país.
Salut i... a veure si algú s'anima!
David (Mr. Croqueta).

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

ostres tu perfecte mr.croqueta!! dons ho passo i si ens animen i veiem que hi han calers el 13 de març parlarem am els organitzadors i començarem al lio jajajaj mersi ens veiem el 13 :blob9:

ResponderCitar
Página 1 / 4
Compartir: