cambio de delegado ...

Avisos
Vaciar todo

cambio de delegado y moderador

24 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
1,076 Visitas
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Hola Gassman, encara no ens coneixem personalment ( tot arribarà  :D). Felicitats a tu pel nomenament (i felicitats al Roger per les seves dots diplomàtiques i de persuació) i donar les gràcies al Telius pel temps que ha estat.

A veure si amb aquesta nova etapa apart de les reunions dels "dijueves" dinamitzem una mica el sector .CAT.

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Enhorabuena Sr.Gassman, y mucha suerte, ya no podrás decir que en ningún sitio tienes la ultima palabra,  ;D no como en cas...  ::)

Saludos Joan

Sra. Catwoman lo siento lo siento lo siento.......... ::)  ::)

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Carai Charlio! No se si felicitar-te o donar-te el pesam... És un honor que siguis tu el moderador, però oju, jo diria que és els subforums més difícils de moderar, ja que som molts els aficionats a Land Rover catalans.
Molta sort i ànims en la teva trajectòria de moderador.
P.d. Ara que ets moderador... La Cristina ja es podría fer un usuari per ella, no?

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380

Bueno dons Carles,,, força en la teva nova tasca... sapigues ke desde Girona tens un cop de mà...!!

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
No tinc el plaer de coneixer-te, espero fer-ho pel sopar del día 15. Tinc entés que toca discurs i pagar la ronda de xupitos....
Salutacions.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Clar que coneixes al Carles, Lluís, al dijueves que vas venir al jovi de La Garriga, segur que hi deuría ser i diría que a les comes us vaig presentar.

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Clar que coneixes al Carles, Lluís, al dijueves que vas venir al jovi de La Garriga, segur que hi deuría ser i diría que a les comes us vaig presentar.

Amb perdó d'en Carles, no m'en enrecordo.....ara, si s'assemblés a L'Angelina Jolie segur que sí....

ResponderCitar
 bear
(@bear)
Respuestas: 25

Enhorabuena  Gassman, aunque  no nos conocemos  en persona, cuenta con un LR de Girona.
Y gracias por tu tiempo Telius
Salut
;D
Bear

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvolgut Lluís, tant de bo m’assembles a la l'Angelina Jolie, això significaria que el meu Defender envers de ser el model pelat tipus “Endesa” seria un Defender Tomb Raider.  ;D

¡Ah!, i per els gironins, moltes gràcies per el vostre oferiment.  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

P.D: DaRiSo no donis idees a la Cristina que ja saps que quan comença a xerrar no para, en pocs dies acabaria convertint el foro de Land Rover en un Coolhunter-Mega-Fashion de Decoració i Tendències. :-X

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: