Forum
cambio de delegado y moderador
Hola Gassman, encara no ens coneixem personalment ( tot arribarà :D). Felicitats a tu pel nomenament (i felicitats al Roger per les seves dots diplomàtiques i de persuació) i donar les gràcies al Telius pel temps que ha estat.
A veure si amb aquesta nova etapa apart de les reunions dels "dijueves" dinamitzem una mica el sector .CAT.
Enhorabuena Sr.Gassman, y mucha suerte, ya no podrás decir que en ningún sitio tienes la ultima palabra, ;D no como en cas... ::)
Saludos Joan
Sra. Catwoman lo siento lo siento lo siento.......... ::) ::)
Carai Charlio! No se si felicitar-te o donar-te el pesam... És un honor que siguis tu el moderador, però oju, jo diria que és els subforums més difícils de moderar, ja que som molts els aficionats a Land Rover catalans.
Molta sort i ànims en la teva trajectòria de moderador.
P.d. Ara que ets moderador... La Cristina ja es podría fer un usuari per ella, no?
Bueno dons Carles,,, força en la teva nova tasca... sapigues ke desde Girona tens un cop de mà...!!
Molt bones,
No tinc el plaer de coneixer-te, espero fer-ho pel sopar del día 15. Tinc entés que toca discurs i pagar la ronda de xupitos....
Salutacions.
Clar que coneixes al Carles, Lluís, al dijueves que vas venir al jovi de La Garriga, segur que hi deuría ser i diría que a les comes us vaig presentar.
Clar que coneixes al Carles, Lluís, al dijueves que vas venir al jovi de La Garriga, segur que hi deuría ser i diría que a les comes us vaig presentar.
Amb perdó d'en Carles, no m'en enrecordo.....ara, si s'assemblés a L'Angelina Jolie segur que sí....
Enhorabuena Gassman, aunque no nos conocemos en persona, cuenta con un LR de Girona.
Y gracias por tu tiempo Telius
Salut
;D
Bear
Benvolgut Lluís, tant de bo m’assembles a la l'Angelina Jolie, això significaria que el meu Defender envers de ser el model pelat tipus “Endesa” seria un Defender Tomb Raider. ;D
¡Ah!, i per els gironins, moltes gràcies per el vostre oferiment. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
P.D: DaRiSo no donis idees a la Cristina que ja saps que quan comença a xerrar no para, en pocs dies acabaria convertint el foro de Land Rover en un Coolhunter-Mega-Fashion de Decoració i Tendències. :-X