Forum
em despedeixo com a delegat
senyors, em despedeixo com a delegat de catalunya,
espero que el meu substitut tingui més temps a dedicar que jo!!
una abraçada
Ho has fet be mentre has sigut, el nou delegat te un bon cami per seguir i esperem que duris molt de temps com a moderador del defenders que ara mes que mai seran la pedra angular de la marca...
Bones
Gracies Telius pel temps dedicat i la, almenys al meu parer, feina ben feta. Gracies
Benvingut al nou delegat, et desitjo el millor i et dono el meu suport, en la mesura del possible comta amb mi per tot allo on s et pugui ajudar. Sort
doncs dir-li al nou delegat (que jo ja sé qui serà ;D ) que si necessita res, només m'ho ha de dir!!!
M'afegeixo als missatges d'agraïment per aquesta feina fosca i altruïsta que a vegades porta mal de caps i mal entesos però que, de ben segur, t'haurà omplert com a seguidor dels Land Rovers.
El nou delegat... no sé, no sé ¿Qui deu ser? :notworthy: :notworthy: :wave:
doncs dir-li al nou delegat (que jo ja sé qui serà ;D ) que si necessita res, només m'ho ha de dir!!!
Gràcies Miquel per el teu oferiment. Amb l'activitat que hi ha en el subforo dels Defender ja vas ben servit... ;D 😉
Carles (GASSMAN)
Telius, aunque no nos conocemos en persona, gracias por tu tiempo....
Saludos Joan
Carai... poc savia pas res!!!
De fet com han dit més amunt... et quedes amb la pedre angular de la casa!!!! Felicitats!!!
Molt bones,
Bona feina has fet amb la de "individuos" que voltem per aquí. Veig que t'has quedat amb la "nineta" del foro. Ja ho diuen, la feina ben feta no té fronteres....
Salutacions i.....pit i cullons.