Forum
cambio de delegado y moderador
Be, ja teniu un nou moderador i delegat: en Gassman... la presentació li deixo a ell...
Benvingut i bona feina!
Bones
Benvingut GASSMAN !!! et desitjo molta sort, en aquesta nova aventureta, aixi com oferir-te el meu humil suport i allo que pogessis necessitar des del Petit Pais dels Pirineus.
P.D. tenim pendent una excursioneta per el Montseny...... 😉
Bones
Benvingut GASSMAN !!! et desitjo molta sort, en aquesta nova aventureta, aixi com oferir-te el meu humil suport i allo que pogessis necessitar des del Petit Pais dels Pirineus.
P.D. tenim pendent una excursioneta per el Montseny...... 😉
El bo de l'Ignasi ¡L'impresió que dones no enganya a qui la perceb, company! Records a la Higgins i a la Marple!!!
Gass... contesta, que s'et comença a acumular la feinaaaa! Pobret, ahir el vaig matxacar tant a l'Auto Retro que avui deu estar descansant el refredat a casa. Deixem-lo un dia més per a que digui la seva...
P.D.: ¿Us heu fixat que al final del post ja surt en Gassman com a moderador?
Ostres nois, el primer dia y ja faig tard... Vinga, anem a pams.
Per SuricataBcn: Amigo Ferrán, lo que espero es que no sea escribiendo con los pies en el Montseny... ::)
Per PINACSI: Benvolgut Ignasi, ja em passaràs informació de com demanar asil polític a la teva terra, perquè en funció de com vagi això de moderador i delegat, potser em farà falta marxar corre-cuita d’un dia per l’altre... Per el tema del Montseny, suposo que ara ja aniràs de bòlid amb la feina, quan et vagi bé proposeu algun cap de setmana que tingueu lliure i organitzem alguna cosa.
Per Mr. Croqueta: De les quasi 9 hores del Auto Retro ja estic recuperat, del refredat estic fatal. ¿Ja t’has rehidratat de nou després de llepar tants Aston Martin? :thefinger:
Per TELIUS: Miquel gràcies per el teu oferiment, jo també he caigut en la subtilesa i el poder de persuasió del Presi, espero que d’aquí un temps no se’n penedeixi. ;D
Per la resta: Nois i noies, espero fer-ho el millor possible i porteu-vos bé. 😉
Carles (GASSMAN)
Carles malegru moltisim. Et donem l'enhorabona la judit i jo. Per cert avui enis em creuat jo anava amb moto
Carles malegru moltisim. Et donem l'enhorabona la judit i jo. Per cert avui enis em creuat jo anava amb moto
I jo pensant … ¿Què coi vol aquest eixelebrat que va tocant la botzina i cridant? ;D
Molts records a la Judith.
Carles (GASSMAN)
molt bones! endevant Carles!!! ( ningú com ell per encarregarli una feina seriosa i responsable)
Felicidades, Sr GASSMAN que vaya bien en la encrucijada que te has metido, que creo personalmente que lo haras muy bien.Da recuerdos a tu Sra esposa