Forum
Que et faci una composició a veure com quedaría, no vagi a ser que es vegi més la publi que "lo nostre"...
TEQUILA !!! , pago jo els teus i dic q m'els enviin a mi, ok ???
Xavi
Que et faci una composició a veure com quedaría, no vagi a ser que es vegi més la publi que "lo nostre"...
TEQUILA !!! , pago jo els teus i dic q m'els enviin a mi, ok ???
Xavi
Si els pagues tu desconta un sobre y un segell.
Salutacions
A quin Email es tenen que enviar les dades per enviar las pegatines ?
enviali un missatge privat al naca, si no pots, al costat del seu perfil de foro hi ha un sobre, cliques allà que és el seu mail.
Bon dia.
Ingrés i privat fet.
Ara el gran dilema... es el meu primer adhesiu... ON L'ENGANXO??? :-[ Acepto propostes ...sempre que sigui a sobre del meu Disco Je Je. ;D
Naca. Gracies per tot.
Força Land!!
NACA, ingrés fet i missatge enviat.
Si un cop ho tens tot, vols que ens veiem a Land Classics, t'ajudo a ensobrar, escriure adresses i posar "salibeta"........ sense maricona.....ss.
Rol, per mi sempre al vidre de darrera a dalt a la esquerra..... que es vegi quan van darrera teu...!!!
Salut,
Xavi 300 Tdi
😉
Merci xavi 300 ho tindre en conte jijijijiji
Jo tambe vidre de darrera a la esquerra
Merci xavi 300 ho tindre en conte jijijijiji
Jo tambe vidre de darrera a la esquerra
Hola Naca
Amb l'escala tan guapa que t'has montat '' per netejar el sostre'' ;D ;D ;D
Tindrás que centra bé l'adhesiu per que el veiem 😉
Salutacions
Que vols dir Snail 88?
Si no es veu a la esquerra a la dreta jijijiji
El preu final per adhesiu amb iva inclos es de 1,15 unitat (0,98 +21% iva = 1,18) mes 35 centims del segell.
¿Ein? ¿Que de lo cualo? :icon_scratch: Apa que... :violent1: :BangHead: Sort n'hi ha que alguns s'hi fixen prou :idea1: ¡¡¡Gràcies Snail per la rectificació!!! Cal sumar 4 cèntims a cada adhesiu:
2 = 2'97 euros.
3 = 4'16 euros.
4 = 5'35 euros.
5 = 6'54 euros.
6 = 7'73 euros.
8 = 10'11 euros.
10 = 12'49 euros.
Crec que ara sí ¿oi? Vaig a modificar el post amb els preus anteriors per no portar a errors ¡¡Mil disculpes!!
Bones
Aixi doncs i per no caure en errors,
Si tinc 6 unitats, el total a pagar esde 7,73 eurus?
Be doncs dema mateix faig ingres i envio privat amb adreçaon enviar-los.
I moltes gracies a tots per l esforç realitzat !!
... Si un cop ho tens tot, vols que ens veiem a Land Classics, t'ajudo a ensobrar, escriure adresses i posar "salibeta"...
Bones, si us decidiu a ensobrar a Land Classics, es podrien separar els de la colla del dijueves i us estalviaríeu una part de la feina. Com a poc 50 adhesius es poden repartir al proper sopar del JOVI.
Naca, ¿Al final els has demanat justos, o en fas algun de més? Ara caic en què hi ha una parelleta formada per una pubilla i un hereu que fa molts temps que no es connecten per el foro, i que els hi sabrà greu no haver se'n assabentat d'aquesta moguda. (per els que els coneixeu, el Peke i la Judith)
Si els has fet justos cap problema, ja els hi cediré un parell dels meus.
Carles (GASSMAN)
Bones
INgres realitzat i privat enviat, quedara xulo el Defender amb les pegatines 😉
Garcies NAca per la feina realitzada!!!