Forum
Eeepp!!
Ingrés fet i privat enviat!!
Apa Siau
Bones ne demanat 180' aixi que segur que algun sobrara
Doncs mira, Gerard, com que el Peke i la seva Santa son veïns de lo Gass i meu, demà et faig l'ingrés de 2 "disivos" més i ens els envies a la nostra adreça. El nick que et posaré serà el de "Defendermaniac". "Charlio", suposo que et semblarà bé ¿oi?
Signat, Sr. Mandonguilla Sandonguera.
Trasferencia y email enviados, de todas maneras si pasas por Land Classics me los das en persona, 😀 .
Gracias Gerard por las gestiones....
Saludos Joan
Bones ne demanat 180' aixi que segur que algun sobrara
Doncs mira, Gerard, com que el Peke i la seva Santa son veïns de lo Gass i meu, demà et faig l'ingrés de 2 "disivos" més i ens els envies a la nostra adreça. El nick que et posaré serà el de "Defendermaniac". "Charlio", suposo que et semblarà bé ¿oi?
Signat, Sr. Mandonguilla Sandonguera.
Cap problema,he rebut 2 ingresos de 5,35 sense nick nomes m han possat num de adhesius, sobretot penseu en ficar nick
... "Charlio", suposo que et semblarà bé ¿oi? ...
Hem sembla collonut David, de moment ho estàs pagant tot tu !!! :thefinger:
Si al final es fes una entrega a Land Clàssics ja els aniria a recollir jo "in person" i així de pas coneixem al company Naca.
Carles (GASSMAN)
Home doncs estaria be, un dia cuan les tingui podriam mirar de veures( jo tambe tinc ganes de coneixeus a tots
Tranferència i privat enviats pel Marmota i per mi!
Moltes gràcies per la currada i endavant!
Salut!
Miquel
... "Charlio", suposo que et semblarà bé ¿oi? ...
Hem sembla collonut David, de moment ho estàs pagant tot tu !!! :thefinger:
Si al final es fes una entrega a Land Clàssics ja els aniria a recollir jo "in person" i així de pas coneixem al company Naca.
Carles (GASSMAN)
Naca, fet ingrés de 2'97 amb el nick d'en Defendermaníac. Els 2 adhesius els afegeixes en els desitnats a Gassman i Mr. Croqueta.
"Charlio", amb tot el carinyo del mon: :la:
Si es fa entrega a Land Clàssics, jo vinc, que a sobre que hauré pagat jo, lo Gass se'ls quedarà tots!!! :angryfire: :boxing: :bootyshake:
Bones
jo la deixo anar, tot i que despres no puc venir mai ( durant l hivern)...
no s havia proposat una enganxada popular? 😛