Forum
Lo Gassman i Mr. Croqueta, fet l'ingrés. Haurieu d'haver vist la cara del caixer del BBVA quan li he dit els "conceptes"... Ell: 😮 Jo: ;D
Enviat privat amb les adreces. Per descomptat, moltes gràcies per la feina!!! :thumbsup:
Lo Gassman i Mr. Croqueta, fet l'ingrés. Haurieu d'haver vist la cara del caixer del BBVA quan li he dit els "conceptes"... Ell: 😮 Jo: ;D
Enviat privat amb les adreces. Per descomptat, moltes gràcies per la feina!!! :thumbsup:
David, ¿Quina adreça has donat? Si has donat la de casa molt hem temo que els adhesius es perdran per les immensitats del sistema de correus. 🙁
Potser seria millor donar l'adreça de la teva feina. Segur que al de correus de Lliçà els coneixes personalment. ¿Què en penses?
Aquest cap de setmana ja passarem comptes.
Carles (GASSMAN)
Hola company Naca
Ingres fet i enviament de les dades per mail
Moltíssimes gracies per tota la gran feina feta.
Ja falta menys pel gran moment de lluir les barres.
Per cert Quan creus que estaran fets ???? Quina previsió tens ???? :blob3: :blob3: :blob3:
Salutacions
Meeeeno, vaaaaale, acepto cambio de dirección de envío de los adhesiiiiiiivos. ¡¡¡¡Naca, va un privado con modificación de envío para lo Gass y lo Kroquet!!!! Perdona per l'embolic però és que som així, com un matrimoni. ;D ;D ;D
Trankils, adreça cambiada.
Termini de entrega em va dir que contes la setmana del 11.
Jo no i entenc un nap amb adhesius, pero em va comentar que entre prepara el troquelat, despres que al no ser impres digital, es tenian que imprimir colors amb 4 cares i despres imprimir amb el vinil de proteccio( ja us dic em va sonar a xino :laughing7:) pero bueno em va die que una setmana 10 dies
Be, jo no havia dit res, però ja el vaig fer ahir també (l'ingrés i l'enviament del privat amb les dades).
i les gracies.....
Rebuts tots el privats, si va be indiqueume el nick amb els privats de l adreça, de moment per aixo tots ubicats jijijiji