Bones a tots una de...

Avisos
Vaciar todo

Bones a tots una de adhesius

524 Respuestas
30 Usuarios
0 Reactions
43.6 K Visitas
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Bona tarda a tothom;

La veritat es que el dibuix es brutal!!, ja diras el nº de compte.

Amb el tema de la sortideta que algu ha comentat per aqui que, hace o no hace?? :blob7:

Jo soc del valles oriental...

Salut companys!!!

ResponderCitar
(@scattrack)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 367

De res home de res :color:si tot fos aixo jijijijiji bueno decidit fare fer-los a les de 0,98 mes IVA l unitat surt a 1,20 aprox mes 35 centims del segell. El motiu es que he rebut el mail de l altre empresa i bueno.
Pues lo dit dema trucare aquella empresa per acordar terminis etz i ja us dire algu.

.
Perque tothom ho tingui clar, l adhesiu es aquest

Quan els hi tinguis que passar la imatge, avisam que te la passaré amb un altre format

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Respuestas: 300
Topic starter  

Okis merci ja t avisare

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Bueno tinc novetats sobre els adhesius. ;D
Em fan un tracte especial, faran l adhesiu impres per darrera sobre un vinil de 0,23 mm que es el mateix tipus que el que fan servir per motos de cross aixis que m ha garantit que aguanta la tira, amb la condicio que li daixem publicar a la seva pagina, per promocionar-se i li enviem una foto del grup amb els adhesius.(les comes jijiji)
El preu final per adhesiu amb iva inclos es de 1,15 unitat (0,98 +21% iva = 1,18) mes 35 centims del segell.
El ingres el podeu anar fent al num de comte del BBVA.
Benificiari Gerard Navarro
0182-3565-90-0201511427
Concepte: el vostre nick mes numero unitats.
Despres em paseu per privat les dades de enviament.
Data limit per ingres 26 de febrer.
Merci a tots i cada cop estem mes a prop de lluir les barres

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Que et faci una composició a veure com quedaría, no vagi a ser que es vegi més la publi que "lo nostre"...

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

No perduneu no m explicat be, ell ens fa el adhesius tal qual son, sense res de publicitat seva lo unic que ell fara servir el logo per mostres, penjar-lo a la seva web etz, pero no ficara res de la empresa.(el trucare per demanar-li)

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Bueno tinc novetats sobre els adhesius. ;D
Em fan un tracte especial, faran l adhesiu impres per darrera sobre un vinil de 0,23 mm que es el mateix tipus que el que fan servir per motos de cross aixis que m ha garantit que aguanta la tira, amb la condicio que li daixem publicar a la seva pagina, per promocionar-se i li enviem una foto del grup amb els adhesius.(les comes jijiji)
El preu final per adhesiu amb iva inclos es de 1,15 unitat (0,98 +21% iva = 1,18) mes 35 centims del segell.
El ingres el podeu anar fent al num de comte del BBVA.
Benificiari Gerard Navarro
0182-3565-90-0201511427
Concepte: el vostre nick mes numero unitats.
Despres em paseu per privat les dades de enviament.
Data limit per ingres 26 de febrer.
Merci a tots i cada cop estem mes a prop de lluir les barres

Ondia Naca, una cosa és que no t'hi guanyis res, i l'altra és que encara hi perdis...

A 3 cèntims i pico menys per enganxina i sobres gratis no crec que t'arruïnis, però a sobre del temps que perds...

Si agafem com a preu d'un sobre 0.22€ (www.correos.es)

Llavors sortiria:

1.19 X num_enganxines + 0.22 + 0.35

no?

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

¡¡¡Ben vist, Albert!!! Al pobre Gerard només li cal anar posar calers per fer-nos un favor a tots. Potser algú s'exclamarà però dono per bo el darrer comentari d'en Man-Dril: crec que és de justícia que no li costi més diners a en Naca. Per cert, el cost de cada segell per a una carta ordinària a tot l'estat espanyol és de 0'37 cèntims.
Així doncs el cost de tot plegat segons adhesius demanats seria:
2 unitats a 1'19 + 0'22 sobre + 0'37 segell =

PREUS MÉS AVALL

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Gracies per les puntualizacions MAN-DRL i Mr.croqueta. Pues ho dit al final tindrem uns adhesius de 1a, i representaran ho que tots portem dintre.
Merci per la colaboració de tots.
P.D espero que no us importi el tracte de que el de les enganxines es faci propaganda amb aquest adhesiu(aixi ens coneixara mes gent ;))

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

¡¡¡Ben vist, Albert!!! Al pobre Gerard només li cal anar posar calers per fer-nos un favor a tots. Potser algú s'exclamarà però dono per bo el darrer comentari d'en Man-Dril: crec que és de justícia que no li costi més diners a en Naca. Per cert, el cost de cada segell per a una carta ordinària a tot l'estat espanyol és de 0'37 cèntims.
Així doncs el cost de tot plegat segons addhesius demanats seria:

PREUS MÉS AVALL

Hola  Mr Croqueta
Estic d' acord amb vosaltres.

Crec que el calcul esta malament cada adhesiu surt per 1,19 + 0,22 sobre + 0,37 segell

0,98 + 21% IVA = 1,185 Unitat

He vist que has calculat a 1,15 cada unitat

Si us plau corregiu-me si m'equivoco

Gràcies

Salutacions

MODIFICAT: No tenia sentit que si s'habien modificat els preus per no liarla, que els mantinguessim aqui, gracies per les facilitats en els calculs Mr. Croqueta i Snail, sou collonuts!!  😀

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

¿Ein? ¿Que de lo cualo? :icon_scratch: Apa que...  :violent1:  :BangHead: Sort n'hi ha que alguns s'hi fixen prou  :idea1: ¡¡¡Gràcies Snail per la rectificació!!! Cal sumar 4 cèntims a cada adhesiu:
2 = 2'97 euros.
3 = 4'16 euros.
4 = 5'35 euros.
5 = 6'54 euros.
6 = 7'73 euros.
8 = 10'11 euros.
10 = 12'49 euros.
Crec que ara sí ¿oi? Vaig a modificar el post amb els preus anteriors per no portar a errors ¡¡Mil disculpes!!

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

Mr Croqueta

Crec que ara  la llista esta perfecte.

Per cert  moltes qrácies per fer la llista amb el calcul final

Salutacions

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Bueno ara que esta el tema proxim a ser realitat.
Vull agrair als companys que van fer-me mirar l adhesiu del clulb, als que van fer el primer diseny i tambe al company scattrack per fer l ultim disseny i fermel arribar despres de la tabarra que li he futut amb el format jijijijiji tambe al CLRTTE i bueno en general a tots els companys del club
Ho dit gracies

ResponderCitar
 rol
(@rol)
Respuestas: 21

Crec que en primer lloc t'hem d'agrair-te l'esforç i la paciencia de escoltar-nos a tots els nostres punts de vista. Un 10 pel teu exemple per tot els que com jo ens apropem aqui com sense cap experiencia.

Demà mateix envio a la secretaria (la meva dona) a fer l'ingres :o,...que despres s'acabaran el adhesius i plorarem,je je ;D

Una abraçada i de nou ,gracies per tot!!!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Rol +1, per abreviar

ResponderCitar
Página 17 / 35
Compartir: