Avisos
Vaciar todo

Andorra

21 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,313 Visitas
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042
Topic starter  

Bé doncs en breu sortiré.
Per entrar a Andorra tinc previst agafar la carretera d'Arànser a Martinet i continuar per la pista fins a la Rabassa.
Espero que sigui de bon trobar perquè a Figueres no tenien mapes topogràfics d'Andorra i no domino els programes de navegació per android (l'únic que rutlla bé és el google maps i això que em vaig barallar ahir amb el telèfon instal·lant programes i intentant posar mapes i rutes, però res). En tot cas amb el GPS que em digui la posició al google maps tampoc em puc perdre gaire, ja recordo la ruta aproximadament.

Edito: Acabo de recordar que el que sí que tinc és un mapa topogràfic de la Cerdanya.

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

bon viatge blop y que ho passis molt be!!agur

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Topic starter  

Ja sóc a casa. Per anar vam anar de Lles a la Rebassa i per tornar a Bescaran per anar a la Seu. De tornada hi havia un xic de neu. A Ripoll ens vam comprar un mapa d'Andorra i un de la Cerdanya.
Ja penjjaré unes fotos.
El cim va ser duríssim. Des d'Arinsal vam sortir i vam trigar 3 hores per arribar al refugi. Abans de sortir només havíem menjat 4 galetes, cafè i suc i com que ens plovia i després nevava fins al refugi no vam poder endrapar. A les 8 vam començar a pujar i fins a les 5.30 no vam ser a baix. Pràcticament va nevar tota l'estona però no feia massa fred.
També vam estrenar la tenda de sostre casolana però he trencat uns punts de soldadura de la baca (pels bots de les pistes), però a part d'això ha anat prou bé.

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

aixo te pinta de be estat molt be no???va blop posa fotos que hem de veure la nevada!!! 😉

salut

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Felicitats Blop, el comapedrosa no es un cim dificil, pero tots els cims es compliquen quan els temps es posa negatiu. M en alegro que tot anes be, espero les meves indicacions et servissin.

Ens veiem el divendres 6 no?

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Topic starter  

unes fotos

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: